Hakutulokset

1. H

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Paljon onnea Talvicci potrasta pojasta!! Kustannuksista Meillä kustannukset on ihan minimissä. Lämpöpussiin on mennyt rahaa, sekä tietty vaippoihin ja rasvoihin. Eli reippaasti alle 100 euroo. Meillä kuitenkin kaikki vaatteet, vaunut, sängyt ja hoitotasot valmiina esikoiselta... Tosin ei me...
  2. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Minä taidan jättää tämän viikon väliin ja nuuhkutella vauvaa ihan yksikseni kotosalla. Ja juu-u, olen todella itsekäs! ;) Mutta seuraavalle kerralle kyllä tulen, taitaa Maaritillakin olla silloin jo sitten käärö sylissä :D
  3. H

Päivitystä tännekin. Jorvissa ollaan ja hyvin voidaan. Pieni prinsessa tuhisee kainalossa :heart: Eli eilen 23.9 hän näki päivän valon klo 12.41. Painoa kaverille oli kertynyt 4200g ja pituutta 53cm.
  4. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Hellou! Jorvissa ollaan ja hyvin voidaan. Pieni prinsessa tuhisee kainalossa :heart: Eli eilen 23.9 hän näki päivän valon klo 12.41. Painoa kaverille oli kertynyt 4200g ja pituutta 53cm.
  5. H

Kiitoksia kaikille tsemppauksista! Branwen: Sielläkin sitten jännät hetket menossa! Tsemppiä sinne!! Itse käväsin tänään vielä labrassa ja Jorvissa osastolla. Huomenna pitäisi olla aamulla klo 9 osastolla. Nyt pitää vain nautiskella tästä viimisestä illasta kotona esikoisen kanssa.
  6. H

miirikki: Vähän alkaa jo jännittämään. Huomenna labrat ja pitää osastolla käydä. Ja Perjantaina sitten onkin jännät paikat :D Tuun kyllä informoimaan, kunhan jaksan... Pidelkää peukkuja, että kaikki menee hyvin!
  7. H

Kiitoksia Maaritille lounasseurasta!! Mää en oo nyt vanhemmistani sen kummemmin kuullut, en oo oikein jaksanut puuttua niiden tulemisiin. Ite oon sanonut, että lauantaina ovat tervetulleita meitä sairaalaan katsomaan. Se uskooko ne, en tiedä. Sen kuulin, että tortaina olisivat tulossa hotelliin...
  8. H

Onnea ltt pienestä prinsessasta :heart:
  9. H

Branwen: Isä ja sisarukset saa tulla synnärille milloin vaan, ja varsinainen vierailuaika on erikseen, muistaakseni klo 17-19. Katotaan nyt miten noitten kanssa menee. Riippuu paljolti siitä miten saavat varattua hotellin. Mutta oma on mokansa, jos varaavat sen silleen, että lähtevät jo...
  10. H

Musta tuntuu, että mää olen kamala ihminen! :( Me ollaan nyt siis molempien vanhemmille kerrottu, että tulevan rakkauden vihanneksen syntymäpäivä on ens perjantaina. Noh, minun vanhemmathan haluavat tietenkin heti tulla katsomaan tulokasta (siis Pohjanmaalta Espooseen) Ja he nimen omaa haluavat...
  11. H

Onnittelut Marsalle ja Kurpitsaiselle pojista!! :flower:
  12. H

Mulle käy myös Itäkeskus, jos mää saan vain puhuttua isännän ympäri, että pääsen autolla sinne hurauttamaan :)
  13. H

Branwen: Sää yrität selkeesti hätistellä kaveria ulos yksiöstään :laugh:
  14. H

Täällä viimiset neuvolakuulumiset: Paino: -262 (yhteensä tullut siis tasan 11kg) Turvotus: + Verenpaineet: Mulle normaalit, muille hirmukorkeet. Pissa: +/- - hb: 100 (laskee kokoajan, eikä rautalisästä oo ollu apuja, keinot vähän vähissä) Sf-mitta: 36,5 Sykkeet: 150 Kaikki siis ihan...
  15. H

Minulle käy myös sekä maanantai että tiistai (ellen ole poksahtanut). Mites muut?
  16. H

Onnea Syysonni pienestä miehestä! :heart: Toivottavasti pieni vahvistuu ja pääsette pian yhteen koko perhe!
  17. H

Huomenia! Täällä myös valvoskellaan öisin. Minä oikein ootan sitä aikaa, että saisin kylkeä kääntää ilman, ettei tartte ähistä ja puhista ja joka paikkaan ei sattuis. Muuten kai olo on kutakuinkin hyvä. Tänään vielä pitäis mennä labraan antaan pissanäyte, ja perjantaina sitten kaiketi viiminen...
  18. H

Maarit Sektio on luvattu vaikka synnytys käynnistyisi aiemmin. Sitähän tässä nyt jännäillään kun limatulppa tuli juuri ennen Jorviin lähtöä :D Lääkäri kyllä katto alakertaan, eikä sielä mitään ollu tapahtunu edelliseen kertaan verrattuna, eli nyt vain odotellaan...
  19. H

Kiva kuulla Miirikin kuulumisia. Täälä onkin mietitty miten on sektio mennyt... Ja suuret onnittelut potrasta pojasta!! :heart: Mekin saatiin sitten tänään asialle varmistus: elikkäs eräpäivä on 23.9. Vielä pitäis puolitoista viikkoa jaksaa, eli kai se aamukampa pitää kohta hommata... :D

Yhteistyössä