Maarit onhan noita viikkoja jo, mutta vauhti tuntuu vaan hidastuvan, mitä pitemmälle pääsee
Esikoinenkin meni yli lasketusta, joten henkisesti odottelen sitä kolmen viikon päästä syntyvää vauvaa
Jaksamisessa kieltämättä kyllä auttaa, että on kipakoitakin supistuksia ja muutenkin tuntuu, että jotain oikeasti tapahtuukin (tai niinhän mä luulen
). No, syyslomaa odottaessa, sitä ennen tämä varmasti savustetaan ulos
Siljanvuori toimiiko tuollainen jonotuslaite oikeasti? :O Siinähän sitten tosiaan seisot jalat ristissä valmiina ponnistamaan, kun edellä on jonossa kymmenen äitiä, joista puolet tulossa väärälle hälytykselle ja loputkin jaarittelevat ummet ja lammet hoitajan kanssa
kai niiden jollain muullakin tavalla täytyy seurata sitä, että kuka sinne sisään oikeasti otetaan? :O
Pakastimeen olen tehnyt valmiiksi ruokia. Vieraat saavat itse tuoda tarjottavansa, talo keittää kahvit. Rotinat ovat meillä suvun ja kaveripiirin tapa, ja niillä mennään nytkin. Tai jos eivät tuo rotinoita, niin sitten juovat vaan sitä kahvia
Stressiä en siitä ota. Mutta makaronilaatikkoa, jauhelihapihvejä, lihapataa
kun on iso pakastin kerran, niin eipä tarvitse sitten pienen vauvan ja tuon uhmiksen kanssa kokata, jos yö on mennyt tosi pätkäisesti. Eli ihan vaan omaa napaa varten
Ja meillä mies kiltisti kyllä tekee ruokansa sen aikaa kun olen sairaalassa. Viikonloppuisinkin kokataan vuorotellen
Kun tuossa katselin neuvolakuulumisia, niin miten minulla voi olla noin pieni tuo
sf-mitta? :O Siis rv 38+0 vain 30 cm? Ja terkkarin mukaan normaali/keskikokoinen vauva olisi tulossa? Edellisellä viikolla eri kätilö sai 32 cm (joskin molemmista vauva punkkaa jo tosi syvällä lantiossa) ja samaa arvioi, että keskikokoinen kuitenkin olisi. Esikoisestakin huiteli 35cm näillä viikoilla, tosin silloin oli vielä perätilassa tuolloin
Tälle päivää jo pyykätty, pesty vessat, imuroitu, viety roskat ja saatu pari kivaa supistusta
Vielä pitäisi pölyt pyyhkiä ja laittaa ruokaa. Josko sitä illalla vaikka saunoisi...
Iloista viikonloppua kaikille
Branwen ja Sissi 38+1