Täällä ei oo hiljentymistä ainakaan mun puolelta fb:n takia. Viimeisiä päiviä viedään töissä ja sata lasissa on painettava, et ehtis tehdä puoletkaan siitä, mitä on ajatellu. Viikonlopuiksikin on sukulaisten remppojen ja yksien ristiäisten takia täydet varaukset ihan la viikonloppuun asti - tosin sillä ehdolla, että tää pysyy kyydissä. Anopinkin saimme juuri viikonloppua ennen kotiin polvileikkauksensa jäljiltä. Ja palveluthan alko pyörimään vasta maanantaista... Koneellakaan ei oo sitten viime perjantain ehtiny istumaan. No jos se tästä.
Akk oli näköjään saanut jo vauvelit!! ONNEA TUHANNESTI!! :heart:
Neukkulakuulumisetkin viime viikolta (tuolloin 33+4) päivittämättä;
Paino: 68,4 --> 200g/vko ja alkupainoon nyt tullut 8,1 kg yhteensä
RR: 120/72
Pissa: puhdas
Sf: 30 cm
Mahan ympärys: 95 cm
Raivotarjonta
Syke: 142
Liikkeet: ++
Näillä mennään. Hemppaa ei edes mitattu, kun oma olo ja kunto on hyvä ja arvot on aina olleet siltä osin kunnossa. Seuraava neuvolakäynti onkin mulla kotona, kun neukkutäti tulee meille visiitille ensi viikon keskiviikkona. Sillon on sitten jo äíppälomakin aloitettu. Ottaa kuulemma verenpainemittarit sun muut mukaan visiitille. Tällä viikolla pitäis kuulemma soittaa ja varata aikaa sinne synnytystapa-arvio -ultraankin. Arvaa, olenko tässä hötäkässä muistanut, kun on vaan tunnin ajanvarauspuhelinaika.
En tiedä, kehtaanko edes sanoa, mutta mulla ei oo vointini kanssa edelleenkään mitään ihmeempiä. Töissä on jaksanut hyvin ja muutenkin. Yöuniakin (siis niitä, mitä on ehtiny/ malttanu nukkua) on nyt taas tullut nukuttua keskeytyksettäkin aamuun asti. Mietin vaan jo omaa heräämistäni, sitten kun vauva on maailmassa, kun mun vieressä saa räjäyttää vaikka pommin ja mä vaan vedän sikeitä :kieh:. Tai sitten mulle on tulossa ekstrakamalat loppuajat, kun tähän asti on päässy luvattoman helpolla.
Joanmi + Potkiainen 34+1
Akk oli näköjään saanut jo vauvelit!! ONNEA TUHANNESTI!! :heart:
Neukkulakuulumisetkin viime viikolta (tuolloin 33+4) päivittämättä;
Paino: 68,4 --> 200g/vko ja alkupainoon nyt tullut 8,1 kg yhteensä
RR: 120/72
Pissa: puhdas
Sf: 30 cm
Mahan ympärys: 95 cm
Raivotarjonta
Syke: 142
Liikkeet: ++
Näillä mennään. Hemppaa ei edes mitattu, kun oma olo ja kunto on hyvä ja arvot on aina olleet siltä osin kunnossa. Seuraava neuvolakäynti onkin mulla kotona, kun neukkutäti tulee meille visiitille ensi viikon keskiviikkona. Sillon on sitten jo äíppälomakin aloitettu. Ottaa kuulemma verenpainemittarit sun muut mukaan visiitille. Tällä viikolla pitäis kuulemma soittaa ja varata aikaa sinne synnytystapa-arvio -ultraankin. Arvaa, olenko tässä hötäkässä muistanut, kun on vaan tunnin ajanvarauspuhelinaika.
En tiedä, kehtaanko edes sanoa, mutta mulla ei oo vointini kanssa edelleenkään mitään ihmeempiä. Töissä on jaksanut hyvin ja muutenkin. Yöuniakin (siis niitä, mitä on ehtiny/ malttanu nukkua) on nyt taas tullut nukuttua keskeytyksettäkin aamuun asti. Mietin vaan jo omaa heräämistäni, sitten kun vauva on maailmassa, kun mun vieressä saa räjäyttää vaikka pommin ja mä vaan vedän sikeitä :kieh:. Tai sitten mulle on tulossa ekstrakamalat loppuajat, kun tähän asti on päässy luvattoman helpolla.
Joanmi + Potkiainen 34+1