Kenzie, verenpaineesi saattaa olla korkeammalla jännityksen vuoksi, mikä tulee terkkarilla mitatessa. Melko yleinen ilmiö ihmisillä. Siltä se hieman kuulostaa, jos muilla mittareilla, jotka ovat luotettavia, arvot ovat matalammat. Toki hyvä että seurataan niitä korkeita.
Omaa napaa, tämä närästys, joka tosiaan oli poissa hetken jo, tekee minut hulluksi. Aikaisemmin se oli makuuasennossa pahin, mutta nyt kokopäiväinen riesa. Rennietä tulee rouskittua. Miksi se nyt pahenee, vaikka vauva siirtyy painamaan alemmas?
Supistuksia ei tullut viime yönä kuin muutama, sellaista pitkäkestoista ja kellotettavaa rupeamaa ei eilisen aikana ole tullut uudelleen. Päivällä niitä vihlaisuviiltoja on enemmän silloin kun teen jotain. Eilinen imurointi ja lattioiden pesu sai niitä aikaan. Miehen vastaus siihen oli, että älä tee mitään. Just. Pahimmilllaan kuukauden olisin tekemättä mitään ja voisimme ilmoittautua Sillä siisti-ohjelmaan ennen vauvan kotiutumista:kieh:
Eli jatkan puuhailua omaan tahtiini ja nyt sentään voi huilata joka välissä jos kovin kirpaisee. Tosin tänään en ole vielä saanut aikaan muuta kuin torkut, pyykit koneeseen ja telkkarin tuijottamista. Syytän tästä flegmaattisuudesta säätä, joka täällä on sateinen ja harmaa.
Odotan myös niitä
vaunulenkkejä, nyt kun kävely on kivuliasta ja tolkuttoman hidasta. Me emme ole hakeneet vielä rattaita kotiin, vaikka eilen mies olisi ne halunnut jo omalle paikalleen eteiseen. Jos parin viikon kuluttua ne hakisi. Jos tulee nopeampi tarve, mies saa hakea ne yksin. Varattuna ovat siis kaupassa.
Hoitolaukkua emme ole ostaneet vielä, kun kaupalla ei ollut omaan malliin omalla värillä olevaa kuin tilauksesta. Silloin ajattelimme katsoa muualta, mutta nyt en ymmärrä miksi emme tilanneet sitä laukkua valmiiksi omalla värillä silloin. Olisi taatusti saapunut siihen kun rattaat haemme. Koska emmehän me ole muistaneet sitä katsoa mistään muualtakaan. Ei sitä ihminen tajua omaa parastaan ajoissa:ashamed:
Onko kellään
vauvakeinua? Saimme sellaisen samalla kuin sitterin jo aikaa sitten. Pesin päälliset molemmista ja tänään keinun rungon (hitto, olenhan mä tehnyt muutakin kuin maannut...) mutta ei ole mitään hajua kuinka pienen tuohon voi laittaa keinumaan? On siis sellainen paristoilla toimiva keinu jossa istuin kaukalomainen, säädettävä kulma. Ja karseaa musiikkiakin soittaa...
Käyköhän ihan pikkaraisen selän päälle jos hetken esim. ruoanlaiton lomassa siinä keinuu, jos on rauhoittelun tarpeessa ja mun gourmet-keitokset meinaa kärähtää?
Sairaalakassista puuttuu enään hammasharja ja tahna, muu on valmiina. Miehen komensin eilen ostamaan omat naposteltavansa sinne. Pähkinöitä osti terveellisesti. Mä olen omat karkkini kohta syönyt, mutta en usko että niitä tekee mieli siellä kuitenkaan kipuillessa, joten ei haittaa
opcorn:
Mies jotenkin viikonloppuna valaistui sen suhteen, että tosiaan voi syntyä nyt jo, kun oli se vuorokauden supistelu. Nyt jännittää, pääseekö mies miten nopeasti työstään synnärille, jos lähtö tulee arkiaamuna. Muuten on odottavalla kannalla, kokee että mulla on etumatkaa vauvan kanssa, kun hän ei tunne sitä samalla tavalla. Toki potkuja mahan päältä, mutta luulen ettei nekään samalla tavalla tunteella välity miehille kuin meille. Onneksi samalla tavalla joudumme/pääsemme vauvaan tutustumaan syntymän jälkeen, sitten sen vasta näkee millainen persoona ja tapainen tyyppi sieltä tulee. :heart:
Yöt, miten olette ajatelleet ne vauvan kanssa, jos puolisolla aikainen lähtö töihin? Meillä ajateltu turvautua korvatulppiin, jotta saa nukuttua. Ei viikonloppuna tietenkään, mutta tämä on herättänyt yllättävää hämmästystä lähipiirissä. Ihan kuin kärsimyksen (jos se nyt sitä on) määrän olisi oltava vakio, vaikka toinen voi mahdollisesti torkkua päivällä, mitä työssäkäyvä ei voi. Tietenkin, jos vauva valvottaa yöt ja päivät läpeensä, asiaa pitää pohtia uudelleen, jotta täällä ei ole molemmat käveleviä zombeja, ainakaan jatkuvasti.
Pringles ja Otus 36+2