Hakutulokset

1. T

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Kiitos! Olen pahoillani keskenmenostasi :( Meillä tämä rv 22+0 oli geneettinen raskauden keskeytys. "Narahdimme" nt-ultrassa ja siitä alkoi viikkojen piina ja selvittely mikä vauvalla on vialla ja miten vakavia vammat ovat. Valitettavasti kehitys- ja rakennepoikkeamat olivat niin vakavia, ettei...
  2. T

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Moikka! Mä voisin vähän tännekin ilmoittautua, jos sopii? Olen siis tuore plussaaja, la sijoittuisi toukokuun puolenvälin tietämille. Päätin etten kertakaikkiaan voi pelätä koko raskausaikaa, se kun on aivan hyödytöntä. Mutta väkisinkin mietityttää, jännittää (ja kauhistuttaa!) ja vertaistukea...
  3. T

** Toukotenavat 2017 **

Heippa kaikille! Täällä olisi tuore plussaaja, la olisi suurinpiirtein toukokuun puolessa välissä. Varovaisin mielin, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan :)
  4. T

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Toivottavasti mä olisin sitten viimeinen huonojen uutisten saaja. N.viikko sitten käytiin nt-ultrassa, siellä paljastui massiiviset turvotukset, niskassakin yli 7mm. Maanantaina käytiin jatkotutkimuksissa ja otettiin istukkabiopsia. Nyt odotellaan tuloksia jännityksestä ja huolesta sekaisin...
  5. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Mulle voi laittaa yv:tä jos haluaa facebook-ryhmään, on salainen, ei näy muille! :) Kohdun hkallistelusta, mulle varhaisultrassa sanoi, että olis taaksepäin, mutta viime raskaudessa oli kuulemma eteenpäin.. Että en sitten tiedä! Lääkäri sanoi, että ei sillä sen kummempaa vaikutusta ole...
  6. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Helou, täälläkin eilen käyty varhaisultrassa, siellä sydän pompotti ja viikkoja 6+5. Kaikki ok =) truudy 6+6
  7. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Huomenia! Huh, eilen oli ystävän häät ja olo kuin karpulaisella, vaikkei tullut sitä alkoholia sattuneesta syystä nautittuakaan ;) Kotiinkiin tultiin hyvissä ajoin. Mä olen kertonut raskaudesta aika monelle ystävälle, moni tiesi että meillä vauvatoiveita on. Anoppi tietää myös :)...
  8. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Meilläkin toinen ja todennäköisesti viimeinen vauva tulossa, alkaa ikä painaa molemmilla ja opiskelu ym haaveita molemmilla. Tänään sain digitestiin 3+, jee :) Ja olo on aikamoisen raskaana-oleva. Väsyttää ja vatsassa tuntemuksia. Välillä pikkasen etovaa oloa, mutta on toistaiseksi mennyt...
  9. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Helou ja uusille :wave: Asunnosta, meillä on tällä hetkellä ihan sopiva kerrostalokolmio, mutta jossain vaiheessa tarkoitus jotain isompaa rivaria tms. katsella. Mutta tässä kyllä pärjää vielä, katotaan sitten vuoden-parin päästä :) Varhaisultraa mietin minäkin edelleen, lähinnä että...
  10. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Tervetuloa uusille :wave: Mäkin ajattelin huomenna soittaa neuvolaan, jännää :) Muuten on vähän huolta aihettanut tosi kovat selkäsäryt, toivottavasti kaikki ok. Muutenkin olo aika kurja flunssan takia : / Truudy n.4+4
  11. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Niinhän se on, että meitä ihmisiä on monenlaisia, kukin stressaa mistä stressaa jne. ja se jokaiselle suotakoon =) Ja kasvattaa lapsiaan varmasti kuten parhaaksi näkee. Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia :flower: Truudy 4+3 (?)
  12. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Täällä yks himotestaaja :wave: Aloitin testaamaan monta päivää ennen kuin plussan sitten sain, ja testaukset jatkuu hurjana edelleen :saint: Ja aion myös digiä käyttää, että näkis viikkojen lisääntyvän.
  13. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Voi että, on noi suru-uutiset aina kamalia :/ Tsemppiä Vivi Hellion!
  14. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Laitoin Rii-81 yv, tai yritin ainakin..
  15. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Semmonen reilu kymmenkunta henkeä :) Laittakaa muuten uutta viestiä, jos ei kutsua/viestiä kuulu, koitetaan sitten uudestaan! :) Ja siis yv:tä, osa viesteistä tulee johonkin profiiliviesteihin. Truudy 4+1
  16. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Noniin, salainen ryhmä luotu :) Halukkaat pääsevät mukaan joko laittamalla yvllä mulle tai Zemarille FB:ssä käyttämänsä sähköpostiosoitteen niin saadaan kutsuttua ryhmään, tai sitten laittaa nimensä ja kuvauksen profiilikuvastaan --> lisäys kaveriksi ja sitten ryhmään. -Truudy, ilmeisesti 4+0
  17. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Mä voisin luoda ryhmän, (jos vaan osaisin :) ) Yritin luoda, mutta ei antanut sitä tehdä koska ei ollut ketään jäseniä lisättävänä.. Eli varmaan heti pitää olla joku tässä mukana myös. Jos joku laittaa mulle viestinä nimensä ja kuvauksen profiilikuvastaan, lisään kaveriksi ja jos sitten saisi...
  18. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Onko muuten suunnitteilla jo facebook-ryhmää? Itse kirjoittelisin mieluummin hieman "suljetummin" :) Onneksi tänään ei ole juurikaan ollut kipuja. Oli n. viikon ihan todella kovia kuukautismaisia vatsa- ja selkäkipuja, en voinut kuvitella olevani raskaana, skeptisesti odottelin vuosisadan...
  19. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Heippa! Mäkin nyt sitten varovaisesti liityn joukkoon, tänään plussattu. Ollut niin kovia kipuja jne, että vielä en listoille uskaltaudu. Tänään on viikkoja jotain 3+6 tai sinnepäin =)
  20. T

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Hätähousuisena himotestaajana tein sitten jo parin tunnin pidätyksen jälkeen uuden testin. Kp 27/24-30 tänään. En olisi uskonut!!!!

Yhteistyössä