Hakutulokset

1. T

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Kyllä mä teillä jotain haaleaa nään! :) Mä testasin vielä eilen illalla Clearbluen digillä inte gravid. Tänä aamuna tein Apteekin oman testin, eri testi kuitenkin siis minkä tein eilen aamulla. Onkohan eri herkkyys? Haamua pukkaa..
  2. T

Huomenta! Täällä kp 26/24-30 ja tämmösen tein. Tulkintoja? Testi on apteekin oma Apteq, antaako herkästi viivanpaikkoja jne? Testiajalla (kai) tuli, enää en siinä nää mitään.. Skeptinen olo, nää menkkakivut vaan jatkuu tosi voimakkaina. 4.8.14
  3. T

Tsempit kaikille! Täällä kp 25/24-30 ja hohhoijjaa, menkkoja odotellaan.. Tosi kovat menkkakivut ollu jo monta päivää. JOS ei jostain ihmeellisestä syystä huomiseen mennessä ala, niin teen aamulla testin.
  4. T

Kp 23/24-30, dpo ? ja testasin tyylipuhtaan negan aamulla. Niin menkkaolo kun olla ja voi, 99% varma olen, että turha plussaa odotella. Pääsis vaan pian jo uuteen kiertoon!
  5. T

Moi! Liityn joukkoon.. Menossa kp 22/24-30 ja tämä odottaminen on tuskaista, tekisi mieli jo testata! Ovulaation ajankohdasta en osaa sanoa, en ole varma oliko sitä edes tässä kierrossa, oireet ainakin hyvin huomaamattomia :/ Mutta saattaisi olla menossa tyyliin dpo 8. Huomenna varmaan ihan...
  6. T

Huhtikuun hurmurit 2015

Ooh, toivon että tähän ryhmään pääsisin mukaan, vielä pitäs jonkun aikaa odotella ja katsoa kuin käy :) Jenniella, jos varmistuksen raskauteen haluaa, suosittelen yksityisellä varhaisultrassa käyntiä. Neuvolassa asiaa ei sen kummemin varmistella vielä alussa, myöhemmin tulee vasta mukaan...

Yhteistyössä