Hakutulokset

1. V

Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Vieläkö pääsee mukaan pudottamaan? Itse laihdutin noilla Nutrileteilla vuosi sitten reilu 15kg muistaakseni, takaisin tuli joulun tienoilla 5-8kg ja niitä nyt pudottelen. Aloituspaino 2.5.11: 78,1kg Pituus: 160cm Paino nyt: 72,7kg Pudotus: -5,4kg Tavoite: 69-? Aikaa on pudottaa...
  2. V

Jos lapsenne päiväkotiryhmään olisi tullut/tulossa erityislapsi

en koe tarvitsevani tietoa, jos joku lapsi on erityispaikalla. Päiväkodin hekilökunta kyllä kertoo ryhmän lapsille tarpeellisen, minun ei tarvitse tietää sitä mitenkään erikseen
  3. V

Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

No niin, kivaa kun on muitakin mukaan kevennykseen :) Minulla on ollut kone pois käytöstä jonkin aikaa ja siksikään en ole täällä käynyt eli tervetuloa vaan mukaan! Punnitus sitten ensi viikolla minulla. Lähtö taitaa olla nyt taas 78kg :'(
  4. V

G: Sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

kaloja olemme molemmat, hyvä liitto kaikipuolin :)
  5. V

kaksplussalaiset auttakaa mua tulemaan "järkiin"

no en nyt kyllä syitä keksi, keksin kyllä syitä miksi hankkisi kolmannen :)
  6. V

Kuinka määritteette: pitkä nainen ja mies?

sama juttu, kaikki jotka on yli 160cm on hujoppeja minusta.
  7. V

Yli kolmekymppisenä esikoisen saaneet, mistä olette löytäneet äitikavereita?

minä sain muutamat äitiystävät täältä kaksplussalta ja sitten yhdessä näiden "nuorten" kanssa tutustuttiin naapuruston muihin mammoihin. Perhekahviloissa en saanut ketään juuri juttuseuraksi, liekö kuppikunnat syynä. Vauva musakrissa sain muutamia tuttuja ja sille asteelle jäivätkin muskarin...
  8. V

Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

Eilen tulikin merkattua väärä lukema puntarilta, ero vain tosin 300g, mutta itselle merkitys on iso. Tänään lukema oli -500g eli lähtenyt on nyt 3,1kg. Mietin pitäisköhän alkaa mittanauhan kanssa taas mittailemaan, kun siinä näkee joskus ne tulokset nopeammin..
  9. V

Lastenvaatteita netistä

Itse olen käyttänyt näitä: -biggu -lastenmetsola -keltainekettu -sisukas -onnenmuruset -kuopus -meandi -idat

Yhteistyössä