kaksplussalaiset auttakaa mua tulemaan "järkiin"

• Viestiketjun aloittaja "kerttu"
  • Ensimmäinen viesti
"kerttu"
tahdon niin hemmetin kovasti kolmannen lapsen. keksikää hyviä syitä miksi EI kannata sellaista hankkia. oon ite yrittänyt keksiä kaikenlaista mut en ole vielä keksinyt mitään mikä olis niin hyvää... no ainakin se että mies ei halua lasta estää mua ainakin toistaiseksi toteuttmasta sen...

ap.
[QUOTE="hmm";23467240]No jos mies ei halua, niin vaikea sitä ilmankaan on tulla raskaaksi. siinä on jo aika hyvä syy. Kysy mieheltä miksi se ei halua, saatat saada lisää hyviä syitä.[/QUOTE]

niin siis mies ei ainakaan toistaiseksi halua lisää lapsia.. ei se ainakaan suoraan ole sanonut mitään ettei koskaan enää... pitäis ensin olla isompi asunto, auto jne... ja multa meni juuri työpaikka... :/

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä.

On todennäköistä, että saatat haluta jossain vaiheessa miehestä eroon. Se käy sitä helpommin mitä vähemmän lapsia.

Miehesi ei halua. Jokaisen lapsen tulisi syntyä kummankin vanhempansa toivomana, jos mitenkään mahdollista.

väestöliiton anti-mannekiini
Jos kaksi ihmistä tekee yhden uuden ihmisen, maapallon väkiluku pienenee.
Jos kaksi ihmistä tekee kaksi uutta ihmistä, maapallon väkiluku ei muutu.
Jos kaksi ihmistä tekee kolme uutta ihmistä, maapallon väkiluku KASVAA :eek:

vv
Jalat ristiin! Mitään vauvoja enää.
Koska, öö, kaksi riittää. Mahtuu tavalliseen autoon, kolme tappelee aivan tauotta. Plus, tuttavalla oli kolme ja yksi kuoli, että kannattiko. Ei.

"vieras"
Kaksi lasta vie huomattavasti vähemmän rahaa kuin 3. Kuitenkin sille kolmoselle tulee sit myös alle ala-asteikäisenäkin ostettua kaikkia ihania vaatteita ja leluja yms.
Kaksi lasta on helppoa verrattuna kolmeen. Kun ollaan missä tahansa reissussa, molemmilla vanhemmilla on vain se yksi lapsi, josta voi huolehtia täysin. Autoa ei tarvi vaihtaa. Monet etelänreissut ja kylpylät yms. hotellihuoneet on mitoitettu 2aikuista+2lasta kokoonpanolle.
Maailmassa on jo niin paljon ihmisiä, monet lapsettomat ovat äärimmäisen tyytyväisiä jo yhteen lapseen. Miksei siis kaksi voisi riittää? Asunnossa on enemmän tilaa jaettavaksi, kun on vain kaksi lasta. Tosissaan, myös sitä aikaa pystyy antaa eri tavalla ja rahaa menee tosissaan paljon vähemmän.

"mä"
Ehdottomasti paras syy on tuo että miehesi ei halua. Haluaisitko itse syntya maailmaan niin että isäsi ei ole sinua toivonut/halunnut vaan olisit äitisi puudutustyön tulos?

Ja kaksi on muutenkin oiva määrä- Molemmille löytyy ikioma kainalo sinulta...kahden kanssa on helpompi antaa siitä omaa-aikaa lapselle, toinen lapsista tekee jotain mukavaa isän kanssa ja toinen sinun. Kolmelle kanssa tuota joutuu jo enemmän järjestämään. Ja kulut tietenkin. Perinnön jakokin helpompaa ;) sitten aikanaan heille kun kaikki menee puoliksi ;)

Yhteistyössä