Hakutulokset

1. V

Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

Hienoa Intsku, tästä on hyvä edetä :) Minulla alkoi tänään sitten neljäs päivä nutreilla ja hyvin on alkanut. Yhtään mielitekoa ei ole tullut, eilen kyllä popsin kyssäkaalia ja annoksen salaattia ilman mitään kastikkeita. Niin salaatteihin saa lisätä mm. sirtuunaa tai etikkaa. Lisäksi meni...
  2. V

rankkaa liikuntaa tulisi välttää, mutta taasen sopivasti liikkuen olo kohenee. Eli varmasti esim sauvakävely tms. reipas liikunta ok. Eli vähän oman voinnin mukaan. Ainakin aion olla sen kaksi viikkoa, mutta jos sinula jokin perussairaus, korkeaverenpainetai sokerit koholla niin sitten...
  3. V

eli ne on jauheita pussissa ja niitä saa syödä/juoda 5pss vrk:ssa ja lisäksi 100kcal kasviksia. Juoda pitää 2-3l kalorittomia nesteitä, vesi olisi paras, mutta esim. vähä kaloriset mehutkin käy, jos pakko muuta saada. Tuossa menee ketoosiin ja himot ruokaan häviää vajaassa viikossa, vuorokauden...
  4. V

Kivaa saada kaveri! Tervetuloa vaan mukaan :) Mitä sanot, aletaanko kertomaan vaan lukemia? Vaikka kerta viikkoon? Paljonko on paastolla lähtenyt? Itsekin joskus olin 10 päivän mehupaastolla ja jokunen kilo siinä lähti, olo oli kyllä tosi hyvä koko sen ajan.
  5. V

liiat pois, mutta miten?!

Pihatyöt ovat hyvää liikuntaa, kunhan vain kestoltaan olisi keralla vähintään 30 min. Kotityöt ovat myös varsin hyviä rasvanpolttajia. Mutta kuitenkin pyri lähtemään vaikka sauvakävelylle muutamia kertoja viikossa, vaikka sitten lyhyille lenkeille alkuun. Itselläni helpoiten hoituu herkkujen...
  6. V

eli itse aloitin eilen Nutrileteilla, tarkoitus on ainakin olla kaksi viikkoa pelkältään niillä. Pois aion saada joulun kavalat herkuttelujen tuomat ylijäämät.. ja niitähän on n.8-9kg, mielelläni luovun enemmästäkin, mutta ainakin tuo on tavoitteena kesään mennessä.
  7. V

G:Mikä on ihanin välikausihaalari/asu kautta aikojen? Merkki, väri? Mitä etsit huutiksesta?

meillä viime vuoden Cup Caken sininen tähtitakki, se on kyllä niin kaunis ja poikakin on tykännyt. Kestävää materiaalia se tosin ei ole ollut, mutta eipä taida enään nyt keväällä päällekään mahtua. Mikä on yllättänyt on syksyllä hankittu Molon kirkasvärinen toppahaalari raidoilla, ihan...
  8. V

Onko vielä perheitä/talouksia, joissa kukaan ei käytä säännöllistä lääkitystä?

Olemme atoopikkoja kaikki ja allergioitakin löytyy jokaiselta, mutta säännöllistä lääkintää emme käytä. Kausittaista kylläkin ja allergisiin reaktioihin eli tarpeen mukaan. Perusvoiteita käytämme kaikki ympärivuoden.
  9. V

Lapsen puheen kehtiys

Ihan rauhassa nyt vain, ihan normaalilta vajaa 2 vuotiaalta vaikuttaa. Jos ymmärtää puhetta niin se on paljon tärkeämpää kuin itse puhutun kielen tuottaminen tuon ikäisellä. Eli hänellä on varmasti hyvin laaja sanvarasto jota ymmärtää vaikka ei itse vielä puhuttua kieltä tuotakkaan. Tai...
  10. V

Pieni päiväkotiin?

eli päiväkotiin on teillä tarvetta :D olen itse päiväkodissa töissä ja reilu kaksivuotias on ehkö juuri hankalassa iässä aloittaa, mutta aina lapsilla on joku vaihe menossa, ei koskaan tunnu olevan sitä juuri oikeaa aikaa aloittaa. Sopeutuu kyllä varmasti ja sinä voit siinä paljonkin häntä...
  11. V

Pieni päiväkotiin?

jos ei tarvetta päivähoidolle ole, niin kerho on varsin hyvä vaihtoehto ja toki jo harrastuksia voi aloittaa. Vaikka muskari, joku jumppa tms. Ne on varsin riittäviä sosiaalisia kontakteja tuon ikäiselle. Eikä ole liian pieni päiväkotiinkaan, toki pienten ryhmä olisi parempi, kun ryhmän koko...
  12. V

Vauvan kuumeesta kysyy hän tietätämätön.

saat tottua tuohon, että kuume voi tulla ihan yksinään vailla muita oireita ja ihan noin vain, mutta vauvarokossa yleensä kolmisen päivää korkea kuume ja se laskee kun näpyt tulevat. Hampaiden tulo voi nostaa korkean kuumeen ja jos nyt ei tänäänkään mitään muuta oiretta ole niin ehkä ne hampaat...
  13. V

kuinka arvokas 7timantin valkokultane sormus on...

kullan arvo muuuttuu heti kun sen olet kaupasta kotiin tuonut, ikävä juttu mutta niin vain on. Timanttien arvo toki varmasti parempi, jos kivet laadukkaita.
  14. V

Miksi ihmiset tekee lapsia? Miksi te teitte teidän lapset? :)

Niin samaa on teksti kuin itse olisin sen näpytellyt. Lisään vielä, että se lapsen kaipuu oli jotain niin käsittämättömän voimakasta, tosin sen jotenkin hautasin ajatuksissani jonnekin sopukoihin, varmaankin jonkinlaista itsesuojelua.. Mutta lapsi saatiin lopulta ja jestas miten uskomattomia...
  15. V

Nutrilett-kuurille!!!!

olin Husin ohjeilla, mutta en ollut missään ryhmässä mukana. Otin yhteyden terkkaani ja hänen kanssaan olimme yhtämieltä, että osaan hakeutua hoitoon, jos tarvetta tulee. Olen perusterve edelleen ja silloinkaan ei ollut mitään vaivoja eli korkeaa verenpainetta tms. Eli miksi ohjeissa paketissa...
  16. V

Jatkaisitko silti töissä vaikka lääkäri katsoisi että et ole työkykyinen?

jos on sairas ja sairauslomaa saa, et mene töihin. Oma terveys on sellainen josta pitää itse oppia pitämään huolta ja antaa aika toipua sairaudesta, varsinkin jos siihen on lääkärikin todennut, että työkykyinen ei juuri nyt ole. Kuurinkin tietenkin otat, jos siihen on tarvetta ja samalla...
  17. V

Nutrilett-kuurille!!!!

Ole vain tiukkana, itse olin viime kevätkaudella 10 viikkoa pelkillä pusseilla ja reilu 15kg lähti, tosin muutama nyt kesän jälkeen tullut takaisin :ashamed: Eli nutreilla laihtuu taatusti, mutta herkkua ne ei ole.
  18. V

***Kevyempänä kesään*** Elokuu

:wave: täällä ollaan, mutta painosta mitään tietoa :ashamed: vaaka ei ole ystäväni juuri nyt, ei ja ei.. Tänään kävin ekalla Zumba tunnilla ja jatkosta vielä en tiedä, et mahdunko ryhmään mukaan. Ihan varma en ole oliko se kivaa vai kamalaa tai ehkä kamalan kivaa, jotain noiden väliltä. Oli...
  19. V

Päikkärivaippa päiväkodissa?

joukkovoima on uskomaton päiväkodissa :D mitä yksi edellä niin muut perässä eli huoli pois, kyllä se siitä ajallaan ja yleensä aika pian alkaa sujumaan. Oman ryhmäni uusilla vaipattomilla pienillä meni muutama päivä, kun suostuivat potalle käymään. Kakat useimmat panttaavat kotiin näistä...
  20. V

4v. poikani tiedusteli asiaa ja teiltäpä ajattelin kysellä (pieru juttu)

Selvä, kerron tämän. Tosin molekyylit jää väliin, muuten saan selittää mitä ne on.. Kiitos :D

Yhteistyössä