Hakutulokset

1. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Voi että itteeki jännittää toisten puolesta, olis aivan ihana kuulla plussauutisia! :) Sopivasti onki puhetta oman kropan tuntemisesta. Mulla on ollu useesti tässä tosi kipee maha ja etova olo. Oon lisäksi oudon väsyny ja itkunen. Erityisesti toi kipee ja vihlova maha mua ihmetyttää. Hakeeko...
  2. O

Ajattelin, että tää eka kierto menee nyt ihan rauhassa ollessa kun sitä kumia kerta oli tarkoitus käyttää. Vaan eipä tuo mies sitä oo malttanu käyttää ku yhden kerran, keskeytetyllä yhdynnällä on menty. Ja sehän tarkottaa sitä, että vaikka todennäkösyys raskautumiseen on pieni, niin minähän alan...
  3. O

^ Joo, niin luulen minäki että joku urbaani legenda minkä mies vaan jostain kuullu et ekasta kierrosta olis todennäköstä tulla kehitysvammanen sikiö. Höpsis, mutta antakoot uskoa niin, en jaksa alkaa vänkäämään. Toivon, et nyt alkais uudet menkat nopeesti tai vastaavasti menis huhtikuun...
  4. O

Joo no miehellehän tää meidän yritys on jo kolmas. Kaks (6v ja isompi koululainen) hällä ennestään ja lapsensa asuvat meillä joka toinen viikko. En ihan usko, et tuota pelottais lapsen tulo. Itseasiassa minäki tykkään ajatuksena enemmän kevätlapsesta kuin joulukuisesta. En vain malttais...
  5. O

Voi hyvänen aika mulla välillä tuskastuttaa tuon miehen kanssa. Se ei tienny, et mun pillerit on loppunu! Toiseksi viimesen liuskan aikana sanoin, et yks liuska jälellä enkä uusia aio hakee koska tuntuu, et pää sekoo aina vahvimpien pillereitten kohalla. Asia ok, siirrytään kumeihin. Viimesen...
  6. O

Onnea nyt hurjasti MelodyPopille raskaudesta! Toivotaan kovasti, että kaikki menee hyvin :) Uudesta työpaikasta. Mullakin asia koskettaa silleen, et kun työsoppari loppuu toukokuussa, niin jos sattuu et plussais tässä keväällä, niin elokuussa voi olla haastavaa löytää uutta työtä kun kaikki...
  7. O

MelodyPop, kiitos tjot-infosta! :D Eli mekin tjottaillaan :D Mies kyllä edelleen haluaa lapsen mun kanssa ja kyllä minäkin murehdin sitä rahaa. Kotihoidontuki on n 400e ja se menis siis kokonaan asuntolainaan, etes vastikkeeseen tai muuhun elämiseen ei jäis sentin senttiä. Eli reilu vuosi...
  8. O

Oli tänään riitaa miehen kanssa kun tuli puhetta raha-asioista. Hänen mielestä mun siis pitäis nyt kuitenki saada vakituinen työsuhde ennen kuin meille tulis lapsi. Vaikka mun käsittääkseni se vakituinen työsuhde ei vaikuta mihinkään, mulla kun on katkastu soppari aina vaan kesäksi ja elokuussa...
  9. O

Ai niin. Mitä tarkottaa tjottailu? :D
  10. O

MelodyPop, tuopa kyllä vahvisti, että koitanpa saada gynelle ajan ens viikolle. Mun menkat oli sitten yhden päivän, kuten pillereiden kans on tottunu (jos tulleet ollenkaan). Ei kyllä tarvis muuttua sellaseksi viiden päivän älytttömän kivuliaaseen vuotoon mitä ennen pillereitä meininki oli.
  11. O

Niin, aika näyttää kauanko jaksan pitää pääni kylmänä tän asian suhteen. Luotan ainaki vielä siihen, että kun muutenki peitot heiluu harva se päivä, niin kyllä ne oikeetki päivät luonnollisesti osuu joskus kohilleen. Natsaako sitten muut jutut, vaikee tietää. Ootteko käyny gynellä kun ootte...
  12. O

Joo näkyy tulevan kappalejaot kännykällä kun lisäilee useamman entterin. Yks kännykkäsovelluskin mulla on, voihan noita useempaakin vertailla. Haluaisin koittaa pitää tän vauva-asian mahollisimman rentona ja stressittömänä, mut aika höyrähtänyt tässä on selaan kaikkia sivuja ja viime yönä...
  13. O

Juu voi mut lisätä listalle :) Eli 31v ja voi varmaan laittaa yrityskierron 1 nyt alkavaksi. Yllätyksenä tänään alkokin menkat, vissiin kroppa osaskin reagoida pillereiden loppumiseen. Kiva niin! Tosiaan kun itselläkin ikää jo ja mies on 40v niin jännäähän tuo kuinka kropat toimii yhteen...
  14. O

Hei kaikille, uskaltauduinpa rekisteröitymään jonku hetken tätä palstaa seurattuani :) Olen siis OmaAurinkoinen (aurinkoinen oli mun isäni lempinimi mulle kun olin vauva), 31-vuotias nainen pohjois-suomesta. Vauvakuume on menny jo ihan älyttömyyksiin ja nyt ollaan avomiehen kans jätetty ehkäisy...

Yhteistyössä