Hakutulokset

1. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Mun oli pakko tehä tänään rtesti kun aamupalaa laittaessa meinasin pyörtyä ja muutenki ollu tosiaan erikoinen olo. Aamupissa meni ohi toki kun ei ollu herätessä aikomusta testiä tehä. ihan selvä nega, enkä oikeesti mitään tulostakaan odottanu. En tiiä, pitääkö se nyt huomenna aamulla tehä toinen...
  2. O

^ Joo siis kyllähän sitä kuulee että touhutipasta tai emättimensuulta on joku sinnikäs kaveri uiskennellu maaliin. Mutta mulla oli kyllä ne menkat tällä viikolla. Liekö vain ikäkriisiä - 32 eikä vieläkään ole lasta!
  3. O

Jaahas, kun LISTAA PÄIVITELLÄÄN saa sinne mulle muuttaa iäksi 32v. Niin sitä taas tuli yks vuosi lisää elettyä. Ja itkusta ei tuu loppua. Mikähän lie nyt, mutta itken kaikesta mitä mies erehtyy mulle sanoon ja vedän herneen nokkaan. Eikä oikeesti olis syytä, oon saanu kukkia ja korvikset...
  4. O

Voi jännää MamaBoo!! Täällä siemaillaan ekaa lasia greippimehua :P Ei ollenkaan niin pahaa kuin ajattelin etukäteen! Mutta aika ikävää taitaa tehdä näin sitrusallergiselle. Sinnillä ajattelin kyllä kuitenki juoda etes pikkusen per päivä.
  5. O

Joo siis kyllähän siitä omasta lapsesta olisi ikionnellinen, vaikka olisi syntyny jouluaattona tai 31.12 (kuten mun paras ystäväni)! Ja vaikka meille la tuliskin tammikuulle, niin kumpikin ollaan miehen kanssa vanhempiemme ainoita lapsia ja kummankin odotusaika on ollu hyvin haasteellinen ja...
  6. O

Tervetuloa Fiidu! Milli Mimosa, ihan taloudellisesti olis parempi että voisin olla syksyn töissä. Mulle onneksi selvis eilen, että työt jatkuu elokuussa ja lähiviikkojen aikana selviää myös, että vakinaistetaanko mut virkaan elokuussa. Tuo on kyllä hurjan iso juttu, jos sais siis viran just...
  7. O

Jos oisin yhtään ollu nuorempana niin äkkipikainen mitä nyt, niin oisin varmasti tokassu (enkä vain mielessä miettinyt) yhdelle gynelle, että joo mielelläänhän sitä alkais perhettä perustaan, mutta pitäiskö se baarista käydä nappaamassa joku yhdeksi yöksi ja alkaa tarkotuksella...
  8. O

Minä voisin olla esimerkkitapaus Milli Mimosan mietteistä. Eli olen tuskaisesti toivonut omaa perhettä jo vuosia. Noin seitsemän vuotta olen kaivannut lasta ja äidiksi tulemista. Kävin todella suuren kriisin läpi kun jouduin itselleni myöntämään, ettei ole biologisesti enää mahdollista tulla...
  9. O

Joo kuukuppi on tuotteena tuttu mutten oo koskaan käyttäny kun vuosia e-pillerit ja pikkuhousunsuojalla pärjänny helposti. Nyt ekat luomumenkat ja huhhuh...
  10. O

Ai hitto miten voiki olla kipee! Ihan hirveitä kramppeja mahassa, lonkat ja alaselkä ihan tulessa ja tuskan hiki valuu. Kiva ku en tyhmänä ottanu ku yhen pikkuhousunsuojan mukaan, sillä ennen pärjäs hyvin. Onneksi kohta pääsen kahvitauolle, pitää käydä kyselemässä josko jollain työkaverilla olis...
  11. O

No, nyt ne alko. Eli KP1, vaan ehkä ei tartte yrityskiertoo muuttaa ku ei oo vielä se yritys alkanu... :) Meillä on tuon kevään suhteen sekin, et olis tosi hyvä jos voisin olla syksyn vielä töissä. Jos vauva olis tulossa jo joulukuussa, niin tuskin mua kukaan tällä alalla palkkais elokuussa...
  12. O

Tervetuloa Jännää ja Milli Mimosa! Kyllä on semmoset alamahan juilimiset, että luulis menkkojen alkavan jo huomiseen mennessä. Tänään onkin kp28, että sopis aikatauluun ihan loistavasti. Voi itku, jos ne nyt alkaa, niin ens kierrosta la tulis oleen 29.12. Eli halunnee mies pitää vielä...
  13. O

MamaBoo, minä oon kertonu neljälle kaverille et on jätetty ehkäisy pois. Pakko saada sanoo asiasta etes jollekki, muuten kävis ylivoimaiseksi. Ei me asiasta puhuta kuitenkaan. Mut noi on semmosia, kelle keskenmenostakin kertoisin joten mahdollisesta plussastakin kertoisin varmasti alle viikossa.
  14. O

Niinno siis kun eihän me olla etes yritetty tässä kuussa miehen toiveesta, vaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Että jos raskaaksi oisin tullu, niin johan olis sinnikäs uimari ollu. Vaan kuulehan noita juttuja, että touhutipasta tai emättimensuulta on joku uiskennellu maaliin asti. Mutta se...
  15. O

Liljah, oliko teillä siis joku syy miksi jo nyt menette kyseleen tutkimuksia? Mietin vaan, kun mulle just sano gyne et tän ikäsillä vielä se vuosi odottaa ennen ku hermostua, ja puol vuotta odotella ihan kierron normalisoitumista. Juu, tein kuitenki testin, sen kalliin. Niin puhdas nega ku...
  16. O

Kävin tuossa kotimatkalla hakemassa raskaustestin (kolme...), kaiken varalta. Tänään on kyllä ollu kovasti menkkamaista jomottelua alavatsassa, että tuntuu turhauttavalta pistää rahaa selvään negaan. Ostin kaks apteekin testiä ja yhden vähän kalliimman jonka kehutaan huomaavan raskauden neljä...
  17. O

Voi olipa onni että näin aamutuimaan tulin täällä käymään! Onnea Lennis! Me ollaan lähdössä miehen kanssa viikonloppuna pienelle reissulle ja mun lemppariartistin keikalle. Ovia tulee suositteleen raskaustestiä ens viikon tiistain kohdilla, mut mietin et pitääkö mun varalta oman mielenrauhan...
  18. O

Lennikselle onnea asuntokaupoista! Kävin tänään siellä gynellä. Ultras kohdun ja munasarjat ja kaik näytti hyvälle. Vasen munasarja näytti turvonneelta, joten sieltä on varmaankin ovis tapahtunut tässä kierrossa. Lopuksi gyne sanoikin, että kannattaa hommata itelleen jotain jännää tekemistä...
  19. O

Ihanaa MelodyPop, että ultassa näky pikkanen. En varmaan itekkään malta olla menemättä varhaisultraan sitten kun sen aika olisi... Oon tuota oviaa nyt käyttäny ja vitsi se pistää kuumottamaan kun se ilmottelee et nyt pitäis mies käydä kaatamassa ja ite tietää, et vielä ei tarvis tässä kuussa...
  20. O

Harmi Kippu :( Minäki sain varattua sen gynen, ens maanantaina on aika. Jänskättää, vaikka mitään syytä ei olisi olettaa et jotain häikkää olis tullu. Mut mistä sitä koskaan tietää. Mulla on jännää täällä, oon "varannu" jo vauvanvaunut... :P Kaveri sai siis vauvan joulukuussa ja nyt kun...

Yhteistyössä