Hakutulokset

1. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

Mää en oo ees aatellu, että säilykkeet vois olla haitaksi. Aika vähän tosin niitä tulee muutoinkin käytettyä, en usko, että on haittaa. Mieliteoista, mulle on maistunut paremmin suolaiset kuin makeat tän raskauden aikana. Meetvurstiakin oon syönyt jonkin verran. Osa karkeista ja suklaasta on...
  2. N

Meilläkin kyllä tallessa esikoisen kaikki vauvavaatteet yms. eli ei sinällään ois tarvetta äitiyspakkaukselle. Mutta se on minusta niin ihana ja esikoiselle kyllä hyödynnettiin kaikki äp-pakkauksen vaatteet käyttöön. Lisäksi mää aion sitten lapsille koota omiin laatikoihinsa joitain rakkaimpia...
  3. N

Täällä oli neuvola aamulla. Kaikki hienosti, pienen sydän jumpsutti ihanasti ja hb oli noussut viimekerrasta 125 --> 135 vaikken lisärautaa oo syönytkään! Yllättävän korkealta sydänäänet löytyi, häpyluun ja navan puolivälistä noin. Kovasti pieni yritti anturia karkuun, tuntuu olevan kova...
  4. N

@Lumi87 on kyllä mukavaa, kun on joku "tuttu" samassa ryhmässä. :) Pitkään mietin tuunko ollenkaan tänne odottajien ryhmään, mutta kun kuitenkin päivittäin tätäkin ketjua luin, niin ajattelin vertaistuen olevan paikallaan. Voi niitä omia tuntojakin sitten täällä vähän purkaa. :) On kyllä monia...
  5. N

Jospa minäkin nyt, alusta saakka ketjua taustalla seuranneena, uskaltautuisin hypätä mukaan! :) Täällä odotetaan toista lasta, esikoinen syntynyt 2014. Molempia pieniä yritetty reilu vuosi ennen tärppiä, joten ei ihan helpoimmasta päästä ole meidän taival ollut... Maanantaina oli nt-ultra...
  6. N

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Hei vaan kaikille! Täällä oli vihdoin nt-ultra eilen. Jännitys oli kyllä melkoinen muutaman päivän ennen tuota ultraa. Onko siellä nyt yksi vai kaksi? Onko yksikään kunnossa? Hermot oli kireällä ja miesparka sai siitä kyllä osansa... Voi tätä huolen ja stressin määrää! Ei näistä huolista taida...
  7. N

Onnea @Kinder_Kitty ! Selvästi viiva vahvistunut! :love: Mulla oli aamulla se neuvola ja uusi ultra. Eipä vieläkään tullut selkoa montako asukasta tuolla masussa varmuudella majailee, mutta np ultrassa sitten. Onneksi siihenkään ei oo enää pitkä aika! Mutta siis yksi pieni siellä ainakin on...
  8. N

@Kinder_Kitty ihan selkeät viivat ja selkeästi vahvistunut perjantain testistä! Kunpa nyt ois ihan pysyvää sorttia, vahvistumista viivasille. :love:
  9. N

Hei kaikille! :) Oon käynyt päivittäin lukemassa teidän juttuja ja elänyt mukana. Niin paljon tunteita taas... Itse olen viettänyt hiljaiseloa, käynyt läpi kaiken mahdollisen mitä tässä alkuraskaudessa voi vaan tapahtua. Pahoinvointi on ollut kovaa jo jonkin aikaa aamusta iltaan ja oksentaakin...
  10. N

Selkeä plussa @Lumi87 , onnea! :love:

Yhteistyössä