Hakutulokset

1. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

Närästääkö täällä ketään muuta? Mua ei koskaan muulloin oo närästänyt, kun esikoisen odotusaikana ja nyt taas jonkun viikon vaihtelevasti. Nyt toista päivää putkeen kunnon närästykset. Ja sitten tää närästys saa illalla hampaita pestessä nähtävästi aikaan sen, että pitää ykätä ruuat ulos. :sick...
  2. N

Täällä ei kyllä pahemmin juosta, mitä nyt esikoisen perässä. Eilen käytiin vähän pyöräilemässä, niin kyllä jo pieni ylämäki pisti puuskuttamaan... huomaa kyllä, että hengästyy sata kertaa nopeammin, kuin normaalisti. :cautious: @-Amanda- ihania itkuraivareiden aiheita. :D Tsemppiä, on nää...
  3. N

Onnea poikalupauksesta @Hilma85 ja tsemppiä yövuoroihin! Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja varovaisesta tyttölupauksesta @mimmi92 ! Minusta ainakin olisi kiva, jos nuo sukupuolilupaukset päivitettäisiin listaan. (y) @-Amanda- mulla myös mielialat vaihtelee melko lailla! Kyllä välillä käy...
  4. N

Tervetuloa mukaan @Martuulia ! @mimmi92 mulla mitattiin viime neuvolassa jo sf-mitta! Muistaakseni kirjoitin tännekin mitat, mutta en jaksanut rueta selaamaan edellistä sivua... Mutta siis keski ja yläkäyrän välissä oli mitta, 15cm. Neukkutäti sanoi, että mittaukset rv 18 eteenpäin, mutta...
  5. N

@mimmi92 Joo eihän sieltä mitään uutta infoa tule, mutta mukava seurata silti. :) Sen vau-kirjan saa nykyään kuulema apteekista, kun kysyy. Mulla vanha vielä tallessa, niin seuraan sitä. :D
  6. N

Täälläkin ruoka maistuu, mutta tainnut olla jo alkuraskaudesta saakka, että huono olo pysyy poissa. Tosin nyt ei oo enää huonovointisuutta ilmaantunut, mutta ruoka maistuu silti. :D Mulla on myös tullut muutaman kerran harjoitussupistuksia. Eivät tosiaan satu, mutta maha menee ihan pinkeäksi ja...
  7. N

@Shara meillä on Ora jovi air yhdistelmärattaat. Oon tykännyt kovasti. Isot ilmakumirenkaat, kova kantokoppa, esikoinen nukkui päiväunet vuoden ikäiseksi vaunuissa. Ratasosan saa käännettyä molempiin suuntiin. Toiminut loistavasti täällä maaseudulla, lähinnä vaunulenkeillä ja päiväunilla pihalla...
  8. N

Mää en stressaa tuosta painosta yhtään. Sitä oli nyt lähtötilanteessa jo hieman enemmän kuin ensimmäisessä raskaudessa. Mutta silloinkin kilot jäi jo synnärille ja imetyksen mukana lähti vielä lisää. Nyt ei oo kiloja vielä tullut lisää, johtunee alun pahoinvoinneista jne. Uskon ja luotan, että...
  9. N

Mua kanssa kiinnostaa kokemukset tukivyöstä. Heti, jos on kävellyt pidempään tai muutoin rasittanut enemmän, niin selkä alkaa väsyä ja kipuilla. Mulla onkin aika varattuna fysioterapeutille (neuvolan kautta tarjotaan täällä, että voi juurikin keskustella näistä raskausajan ongelmista) muutaman...
  10. N

@Surusilmät onnittelut liikkeistä! Täällä oli eilen neuvola. Kaikki hienosti. Hb oli edelleen noussut, vaikka en rautaa oo syönyt, hyvä niin. Paino pysytellyt alkuperäisissä lukemissa, mutta eipä ihme, kun sitä pahoinvointia oli niin paljon ja muutoinkin kropassa vähän ylimääräistä. Pieni...
  11. N

@aprikoosinkukka kiitos tiedosta! Täytyy kyllä soitella tuonne ja tiedustella tuosta laskusta! Ja tervetuloa mukaan ketjuun! :) Meitä on täällä useampikin, joilla lapsettomuutta taustalla. @mimmi92 hui mikä autossa istuminen! Puuduttaa jo pelkkä ajatuski. Ja miten huonoa onnea mökin ja...
  12. N

@Henriette ajattelin vaan, että oisit Jyväskylän seudulta, kun kirjoitit tuosta Peurungan kylpylästä, että on niin kaukana jkl:stä. :LOL: Ois vaan niin kiva tietää, että miksi se lasku tuli, pitää varmaan rakenneultrassa kolmen viikon kuluttua kysyä asiasta... (n) Totta, noita...
  13. N

Reissusta kotiuduttu! Oli kyllä kiva pieni lomanen. :) Me yövyttiin juurikin tuolla Peurungan kylpylässä, ekaa kertaa oltiin siellä ja oli kyllä hyvä paikka. (y) @Henriette , sää oot vissiin käynyt ultrassa K-SKS:ssa? Kiinnostaisi tietää onko sulle tullut sieltä ultrasta lasku? Kun mulle tuli...
  14. N

Täällä on kyllä ollut neuvola tasaisesti aina neljän viikon välein. Nyt ois maanantaina seuraava käynti ja sitten kuun viimeinen päivä RU, silloin viikot 20+4. :) Munkin on tehnyt mieli salmiakkia ja myös lakua. Oon silloin tällöin vähän ottanut, juurikin siksi, että edellisessä raskaudessa ne...
  15. N

Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

Tulin huikkaamaan tuolta joulukuisista @papupata12 , että mulla oli ekassa raskaudessa 2014, noin viikolla 6 tai 7 todella runsasta verenvuotoa. Sitä tuli siis ihan yhtäkkiä varoittamatta, holahtelemalla niin, että farkun haarat/reidet oli ihan veressä. Lisää tuli vielä hulahtamalla lisää, kun...
  16. N

Täällä kerroin viikonloppuna viimein raskausuutisen omalle perheelleni. Iloisia olivat, tottakai. :) Muut ei edelleenkään tiedä ja mun puolesta asia voi ollakin niin, kunnes itse huomaavat. :D Mulla lähti esikoisen imetysaikaan myös hirveästi hiuksia! Nyt on myös täällä kynnet hyvässä kunnossa...
  17. N

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Paljon onnea @rosmarin ! Paljon tarrasukkia, liimaa ja kaikkea hyvää matkaan! :love: Täällä olen käynyt lähes päivittäin lukemassa teidän kuulumisia ja aina toivoo, että tulisi niitä kaikkein onnellisimpia. Niitä on tässä ketjussa niin kovin ihana kuulla! Mulla on alkanut jo masu tuntumaan ja...
  18. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

On tää aika raskaudesta kyllä aika seesteistä. Mitään ei oikeen tapahdu, odottelua vain. Odottelua, että maha alkaa kunnolla kasvaa ja tulla näkyviin. Odottelua, että pienen liikkeet voimistuu ja alkaa tuntumaan säännöllisemmin ja selkeemmin. Odottelua, että viikot kasvaa jne. Mutta niin ihanaa...
  19. N

Mulla ei linea negraa ilmestynyt ekassa raskaudessa, eikä nytkään ainakaan vielä näy. Nukkuminen on täällä vähän vaihtelevaa. Toisaalta väsyttää iltaisin kovasti, mutta kuitenkin heräilen monesti useamman kerran yössä ja kerran pitää käydä jokayö vessassa. Aamuyöstä saatan herätä, enkä saa heti...
  20. N

@Shara ja @Lumi87 onnea hyvistä ultrakuulumisista! @mimmi92 ihanaa, että sielläkin liikkeet tuntuneet. Ois tosiaan ihana, kun alkais jo tuntumaan säännöllisesti. Mulla oli muutaman päivän hiljaista, mutta tänään on tuntunut melko paljon kuplintaa ja hipsutuksia. :love: @Lumi87 me on...

Yhteistyössä