Vissiin on ilmoitukset menneet perille.
Mulle soitti sisko tänään juur kun olin tauolla töissä ja vastasin, ehdittiin hetki puhua kunnes puhelin piippaa sen merkiksi, että tulee toinen puhelu.
No lopetettiin toisen siskon kanssa puhelu ja vastasin siihen toiseen puhelun ja siellä oli mun sisko, toinen niistä kolmesta.
Ja jälleen puhelin piippasi toisen puhelun merkiksi ja lopetin siskon kanssa puhelun ja vastasin tähän kolmanteen puheluun, jossa olikin sitten anoppi, ja ensimmäinen lause mikä tuli sieltä suunnasta oli "Ihanaa, musta tulee mummi."
Ja toki mun oma äiti soitti, mutta vasta tossa työpäivän jälkeen, oli iloinen ja onnellinen, vaikkakin on kyseessä jo kuudes lapsenlapsi.
(Sain mä tauolla onneks syötyäkin, vaikkakin aika menikin puhelimessa puhumiseen. )
Kaikki olivat iloisia ja onnellisia meidän puolesta.
Tosin yks siskoista ties, että mä olen töissä ja tuli käymään siellä.
Odotti kyllä siinä sellasta hiljaista hetkeä ennen kuin tuli mun luo ja onnitteli. Kyseli samalla, että kuin pitkällä raskaus on ja muuta tollasta, sekä antoi nyt jo vastauksen kummi kysymykseen.
@Nanna-87 me oltais varmaan kans kerrottu tuolla tavalla, että lykätty kuva käteen, mutta mä halusin kertoa silleen, että kaikki saa tietää ainakin melkein samaan aikaan ja tiedän, että sellanen "kokoontuminen" ei ois onnistunu hyyyyvin pitkään aikaan.
Ja toi oli sellanen idea, että on ainakin hyvin yllättävä, tuskin kukaan odottaa, että keskellä tavallista viikkoa tulee tuollaiset ilmoitukset.
Talo ei nyt niin iso uutinen oo kuin vauva, mutta tuli kerrottua, niin ei tarvitse sit enää erikseen sitä mainita.
Ja muuttoapureitakin on jo ilmaantunut.
Mä halusin kans sellaset
kummit, jotka sit on oikeesti myös tekemisissä lapsen kanssa. Eikä sit just sellasia, jotka muistaa jouluna ja synttäreinä. Ja meistä molemmat kuuluu kirkkoon.
Nyt mä suuntaan hetkeks miehen kainaloon ja sit vois mennä nukkumaan. Huomenna iltavuoroon.
Enää muutama viikko niin pääsee viettämään lomaa.
Amanda 13+1