Hakutulokset

1. T

voidaanko tehä valitus??

hehe asutaankohan samassa talossa=) :laugh:
  2. T

11/08 masunkasvattajien murut *tammikuussa*

niin sitä mun piti viel sanoa et meillä ei muutenkaan nukuta kun noin 12h vuorokausi..et saas nähä iten tää nukkuu vanhempana..tosin neuvola täti sano tohon et likalla on joku tutkimus vaihe päällä et six ei just nuku ja et tod näkösesti nukkuu jossain veihees enempi mut et tuskin siitä kovin...
  3. T

ja viel 1=)ja sit jatkamaan=)
  4. T

pakko se on viel parikuvaa laittaa.. ekassa on neiti perus puuhassaan ja tutkii taas jotain jännää=)
  5. T

ootte puhunut ja siis sori etten oo kerinny kirjottelee mut on niin kiirusta ton neitin kanssa..luen aina vaan pikasesti ja sit pitääkin juosta..nyt yritän tissitellä täs ja kirjottaa samalla.. eli . meillä toi neiti saattaa olla 6 tuntiakin hereillä..ehkä ottaa n 10min unet siin välissä..ja...
  6. T

jeesiä??

mut noi masu murinat on kyllä tosi kova äänisiä ja niitä tulee aika lailla koko ajan!
  7. T

jeesiä??

sitä minäkin tässä mietin et meenkö valittaa et mun vauva nukkuu sen verran kun normi vauvat yleensä mut ku ei se ennen nukkunu=)
  8. T

jeesiä??

alle 2kuukauden ikäinen vauva oli viime yön tukkoinen ja rohisi,tosin ei nyt enää joten olisko ollu maito rohinaa kun puklua tuli nenästä..nyt kumminkin nukkunut paljon(hereillä ollessaan kuitenkin virkeä)ja yleesä on jopa 6 h kin putkeen hereillä nyt vain hetkittäin!ja vatsa murisee koko ajan...
  9. T

MAITOO:joo samaa rataa shanti vetää kun masussa ollessa,ja mihin munkin rytmi sit meni tietysti.. eikä tää mitään jos nukahtais ees vaik 1-2 aikaa ja saattaa nukahtaakin mut se on kumma et nukahtaa shanti millon vaa ni tasan klo 4 yöllä alkaa herääminen ja kiukku jota jatkuu piiiiitkälle aamun...
  10. T

heissan!! olipas urakka taas lukea teidän jutut!! ei vaan meinaa keretä tänne koneelle kun likka valvoo yöt ja nukkuu päivät ni oon ihan pihalla itekin.. :saint: ihana lukea teiän juttuja kun shantihan on vasta 5vkoa :) 1kk neuvola kuulumiset; pituus:53,5(syntymä mitat 49cm)...
  11. T

11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

heippa ja hyvät joulut kaikille!!! just sain luettua teiän monen sivun txtit=) kiirettä pitänyt tyttö on syötävän sulonen mut meillä nukutaan päivät ja valvotaan yöt,jos nukutaan on tuo tyttö aika virkeä tapaus=) ihanaa oli eka joulu vauvan kanssa :heart: mummi ja ukki sai hössöttää=)...
  12. T

täällähän minä :wave: MANNA oli ainaski kyselly=) kiirettä pitänyt..shanti neiti työllistää äitiä..tissiä tahtoo usein jopa tunnun välein ja korviketta annan et saa välil itse levätä=) sairaalasta lähtö paino oli tasan 3kg ja vkossa oli tulli 33og eli oli neuvola täti tyytyväinen..=)shanti...
  13. T

kovasti yrittäny käydä kirjottaa mut toi tyttö...en vaan saa simmuja irti siitä..eli tuun huomen uusix..pakko laittaa kuva murusta viel shanti 3vrk
  14. T

pikaisesti siis manhishan kertoi että eka pv käynnistys meni pieleen ja otti pirusti päähän..noh sit sunnuntaina klo 11.00 1 tabletti kohdun suulle(tilanne siin vaihees vasta sormelle auki kaula kadonnu!!)noh vähän yli 12 soitin miehelle et tulis et supitaa kipeesti...oli paikalla klo 13,00...
  15. T

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

pikanen moi :wave: ONNITTELUT VAAVESTA KAIKILLE!!! pikaisesti siis manhishan kertoi että eka pv käynnistys meni pieleen ja otti pirusti päähän..noh sit sunnuntaina klo 11.00 1 tabletti kohdun suulle(tilanne siin vaihees vasta sormelle auki kaula kadonnu!!)noh vähän yli 12 soitin miehelle et...
  16. T

11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

:wave:no niin nyt se on mammat munkin lähettävä hakee tää sisukas muru kotiin :heart: eli manhis tuleepi teille kertomaan kun jotain tapahtuupi=) kiitos tuhannesti tsempeistä,,nyt pelottaa ja jännittää hirmuisesti ja untakin sain vaan tunnin...ihanaa kohta mäkin saan mun murun syliin...
  17. T

:wave: vikan kerran täällä kasassa olevaksi ilmoittaudun=) eli kauheesti suppareita kaikille.. :flower: jaksuja jos ei meinaa mitään tapahtua ym eli mä ilmottelen manhikselle kun jotain tapahtuupi.. nyt pitää mennä..apua pelottaa...unta tasan tuntu saatu viime yönä.. mut viimesen kerran...
  18. T

LÖLLYKKÄ-ja muutkin kiitos tsempeistä :flower: mitens sulla löllykkä lähteny vaavi arki käyntiin??e oo vissiin tuolla vauva puolella viel ollu "meiän"pinossa vai onko menny multa ohi? noh nyt pakko lähtee suihkuun ja makoilee miehen viereen ja haaveilemaan :saint: tuun huutaa heipat viel...

Yhteistyössä