Hakutulokset

1. Alainne

Clomittaret 2015

Kiitos vastauksista kaikille Letrozoleihin liittyen. Söin tosiaan 5 päivää lääkkeitä kierron alkuun ja tänään (kp12) oli ultra --> ei löytynyt johtofollikkelia eli lääkkeillä ei ole tainnut olla juurikaan vaikutusta mun munasarjoihin. Koskapa mulla on monirakkulaisuutta munasarjoissa (PCO)...
  2. Alainne

Clomittaret 2015

Hei kaikille! Ajattelin kirjoitella tähän ketjuun, kun ollaan nyt siirrytty hoitojen piiriin. Tänään alkaneessa kierrossa on tarkoitus aloittaa Letrozolit, jotka kävin juuri apteekista hakemassa. Sen verran taustoja, että reilu vuosi on yritystä takana, ikää minulla 26 vuotta ja miehellä 25...
  3. Alainne

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Huh, täällä sen kuin piina jatkuu.. Kp 37, vieläkään ei menkkoja näy. 35-36 päivää on yleensä ollut ihan maksimipituus menkoille, ellei sitten ole jäänyt kokonaan välistä, mitä käy ehkä kerran vuodessa. Nyt alan pikkuhiljaa olettaa että oli ovuloimaton kirto kun en kerta löytänyt ovista ja...
  4. Alainne

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Tein viimein tunnukset Kaksplussaan! Yritystä on ollut ilmassa vajaat puoli vuotta (viitisen kiertoa). Pakko oli tulla tänne avautumaan kun on niin vihonviimeinen piinailu päällä. Kp35/28-36, eilen tein negatestin, ovulaatiota ei tässä kierrossa löytynyt tikuilla. Ajattelin jo, että tässä...

Yhteistyössä