Hakutulokset

1. R

Pregnyl ja haamuplussa. Kokemuksia kaivataan!

Mulle siirrettiin viikko sitten 8 soluinen top-alkio. En pystynyt olla tekemättä raskaustestiä ja heikko viiva testiin tuli testiajalla. Pregnylin olen pistänyt 12pv sitten. Voisiko se vielä antaa vääriä plussia vai ihanko oikeasti tässä voidaan raskaana olla?
  2. R

Ivf + Lugesteron

Hei! Minulle tehtiin lyhyellä kaavalla ivf. Ennen punktiota pistelin pregnyliä ja orgalutrania. Orgalutran turvotti rinnat ja ne olivat arat. Kuitenkin muutamaa päivää ennen punktiota rintakipu katosi. Punktiopäivänä aloitin Lugesteronin eikä siitä tullut mitään oireita. Alkion siirron jälkeen...
  3. R

Ivf hoitoja lapsettomille

Mahtaako täällä olla enää ketään ivf-hoidossa olevia tai niihin pääseviä? Meillä ensi viikolla eka hoito edessä. Jännittää niin maan perusteellisesti!
  4. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heippa! Täällä nyt pistelty Gonal F 125iui viisi päivää. Tänään olin bongaavinani ovisoireita. Vähän hirvittää, jos munikset lähteekin omia aikojaan liikkeelle..noh, huomenna on onneksi ultra. Toivon mukaa lääkkeet on tehonneet ja punktiopäivä saadaan varmistettua. Tämä on siis eka ivf...
  5. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei! Vihdoin saan minäkin liittyä tähän ketjuun. Eli olen 26v, mies 30. Yritys aloitettu 10/12. Selittämätön lapsettomuus, pco-maiset munasarjat. Yksi biokemiallinen raskaus luomusti 4/14. Ivf-jonossa aikaa kului 8kk ja nyt vihdoin päästään tositoimiin. Meillä lyhyt kaava, illalla alotan gonal...
  6. R

Lapsettomuus vie voimavarat

Kiva kuulla, ettei tässä yksin näiden tunteiden kanssa räpiköidä. Onko teillä löytynyt syy lapsettomuuteen? Meillä ei ole. Tosin noita kystia kun on aina ollut, niin uskon ettå ne obat sekoittaneet hormonitoimintaa. Mutta on kyllä niin poikki. Lapsenkaipuu vaan on niin mahoton. Ja asiaa ei...
  7. R

Lapsettomuus vie voimavarat

Hei! Täällä lasta yritetty kohta 2,5 vuotta. Takana yksi epäonnistunut inseminaatio sekä luomuraskaus (biokemiallinen), joka siis päättyi keskenmenoon. Nyt vihdoin tuli aika ivf-hoidon suunnitteluun. Suunniteltiin läärin kanssa punktiota jo ensi kuulle kunnes lääkäri ultrasi minut. Munasarjassa...
  8. R

Keskenmeno ja elämä sen jälkeen

Täällä yksi keskenmenon kokenut lisää. Meillä yritystä takana 2 vuotta, yksi epäonnistunut inseminaatio takana. Koeputkihedelmöityshoitojonossa ollaan, täällä vaan jonotusaika todella pitkä. Yllätyksekseni reipas viikko sitten tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin. En meinannut uskoa...
  9. R

Nega nega nega ja nega

Hei! Meillä aivan sama tilanne! Mulla tänään kp27/28 ja typerä menin tekemään raskaustestin ja arvata saattaa sen tuloksen...elämä tuntuu niin epäreilulta juuri nyt! Tuntuu aivan käsittämättömältä kuinka joillekin voi edes sattua vahinkoraskauksia! Voimia sulle!!!
  10. R

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Hei! En oo muistanu käydä täällä, mut täällä siis KP 12/28. Tää kierto mennään Primoluteilla. Yritetään kuivatella sitä kystaa munasarjasta pois..
  11. R

Terolut mimmit

miss_piggy paljon voimia teille tuleviin päiviin!! Mulla sattu kummasti, kun mulla on säännöllinen kierto ja ovisplussia oon saanu kp 16 yleensä, niin nyt kun söin viime kierrossa teroluteja niin sain ovisplussan jo kp 12. Ehkä se terolut tosiaan vähän herätteli noita munasarjoja toimimaan...
  12. R

Terolut mimmit

Kiitos vastauksista! mulla nyt semmonen tilanne, että yritetään saada kysta munasarjasta pois sekä selvittää munasarjojen toimintaa kahdella Terolut-kuurilla. En huomannut lääkärille silloin sanoa, että ovuloin yleensä vasta kp16 ja terot pitäisi siis aloittaa kp 15-25. Taidanpa siis siirtää...
  13. R

Terolut mimmit

Hei naiset! Olisko kenelläkään tietoa, että estääkö se Terolut ovulaation, jos alottaa kuurin ennen kuin ovulaatio on tapahtunut? Netissä kun on niin ristiriitasta tietoa tuosta, mutta olisko jollain ihan jopa tutkittua tietoa tai lääkärin sanaa?
  14. R

kp 4/28 ja yk 11 Ja nyt tässä kierrossa popsin toisen kuurin Terolutteja.
  15. R

Wooow!! Taas plussia tullu!!! Ihanaa!! Onnea!!! Täällä kp15/28 ja eka Terolut-pilleri popsittu...
  16. R

ralliruutu, tilasin ajan yksityiselle gynekologille. Se laittoi nähtävästi heti pyörät pyörimään, tosin onhan tässä jo melkein se vuosi yritetty. Ollaan nyt "hoidossa" siis yksityisellä puolella, rahaahan se kysyy, mut näin asiat tapahtuu vähän vikkelämmin. Kiitos Maana-manna tsempistä! kyllä...
  17. R

Täällä kp 8/28. Tänään kävin gynellä ja munasarjassa näky kysta. Sain Terolut-kuurin ja nyt seurataan kuinka ne munasarjat toimii vai toimiiko ollenkaan. Sitte clomi-avusteisena kierto ja jos ei tulosta tuu ni lähete keskussairaalaan. Huoh. En osannu aavistaa, että tuolla oikeasti vois jotain...
  18. R

Huomentapäivää kaikille! Taaskaan en ole kerennyt seurailemaan palstaa, joten hurjasti onnea ja tarrasukkia plussanneille! Ihanaa, että ihmisille tulee plussia. Ehkäpä se plussa joskus myös tänne pärähtää. Mä koen, että vauvan tulo tänne olis just nyt piste i:n päälle. Valmistuin juuri ja...
  19. R

Täällä kp 4/28 ja yk 10. Olis ollut niin ihana joululahja saada plussa, mut ei ollu vielä meidän aika... Hyvää joulua jokaiselle!
  20. R

Täällä hetken mielijohteesta testattu tänään nega. Nythän on vasta kp23/28. Typerää testien haaskausta, muttakun....Niin ja täällä on yk9 kaiken järjen mukaan laskettuna. En tiedä mikä lisääntymiskausi mun läheisillä on menossa, mutta kahden viikon aikana on 4 kertonut olevansa...

Yhteistyössä