Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2018 <3

Nonii... Tän YHEN kerran, ku en varuilta tallentanu viestiä, ku tarkistin toisesta paikkaa rv:t, ni tää poisti koko tekstin... Hienoa... Voi KÖKKÖ. MUTTA eipähän tartte (niin pitkää)romaania teän lukea:D ELI: Heissan ihanat naiset! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja onnea myös niistä...
  2. A

Lokakuiset 2018 <3

@AnMaaria toi pyöräily on kyllä näillä keleillä ollu niiiiiin bueno! Mullakaan ei oo kyl silleen tunnetta kumpi ois... Poikatunne kävi sillon ihan alussa hyvin voimakkaana ja toisaalta oon toivonu aikoinaan erikoiseksi tyärtä, et tiiä nyt sitten häntä:D Lisäksi toi nt-ultraajan veikkaus sekottaa...
  3. A

Lokakuiset 2018 <3

Onpas ollu huippu lukea teän kuulumisia taas; eritoten nuo ru-kuulumiset! Menikö nyt oikein, et ei yhtään tyttölupausta oo vielä tullu, vai hyppäsinkö jonku yli??? (Suokaa anteeksi, yövuorot...:D) Onkoan tää sit lokapoikien kuu??? :D Millähän anoppi ja hellu on sitä mieltä, et tyär, samoin...
  4. A

Lokakuiset 2018 <3

Hellou kaikille! :) @amaia voi kyl hyvin olla justiin tuoki, et jos äkisti jättää jottain pois :0 Hyvä jos kahvi maistuu ja jännä juttu kyllä, vaikka itellä kuvitella, ku tekee vieläki pauhaa- tosin välillä oon juonu tyyliin 1/2 kuppia mut pakko olla jottain makiaa kyl seurana... Eli ei kahvia...
  5. A

Lokakuiset 2018 <3

Hellou! @AnMaaria Voi hitsit tota sun oksentelua:( Musta tuntu jo ne ekat n.kolme kk et mitä höttöä teen, jos ei lopunaan ja pään, voin vaan kuvitella mitä sul on siellä :confused: Eikö oo MISTÄÄN poppakonsteista ollu apua? :confused: Muistelenkohan oikein, et siihenki ois ihn jottain...
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

@TT1 Ihanaa ku tuntunu jo noin aikasten:love: Mutta joo, uskon et Voi ottaa pattiin jos haluaa nukkua ja varmasti kadun tätä liikkeiden toivomista itellä sit loppuraskaudesta, mutta on well..! :ROFLMAO: Voi toki olla, et mul ei vaan vielä tunnu, mut luulen et voi olla myös kiinni siitä, ku eka...
  7. A

Lokakuiset 2018 <3

Heips pitkästä aikaa kaikki! Olen ollut niiiiiin hemmetin kiinni töissä ja kaikissa muissakin jutuissa, etten oo kerinny palstailemaan:cry: Väsymys on edelleen päällä ja nyt oon myös kuumeessa. Mutta hyvä puoli se, et VIHDOINKIN pääsin tänne pitkästä aikaa ♡ Tervetuloa @Vuorikristalli ja...
  8. A

Lokakuiset 2018 <3

NO NYT ÄKKIÄ HUIKKAAN ET MUKANA, KOHTA KIRJOTAN PAREMMIN, ELI : Ane773 / 25 / ensimmäinen / OYS / ru 13.6.
  9. A

Lokakuiset 2018 <3

Hellou! Onnea @Eetuha ja @Montecea hyvistä ultrakuulumisista :) Mulla taasen väsymys vie voittoa + nää yövuorot ja vuoronvaihdot verottaa:sleep: Noh, mutta onneksi paha olo edelleen lähes kokonaan gone..! Onkoan nää pienet kivuntapaset sit just niitä kohtuun liittyviä..? Välillä tuntuu et...
  10. A

Lokakuiset 2018 <3

@ahmis Joo, onkoan lie pikkusiilillä sit muullaki liikkeitä, ite kävin tosiaan Turussa siellä... Pittääpä tutkailla muutenki nuita isoja lastenkirppiksii, tosta pikkusiilistä ainaki tykkäsin toooooosi paljon! Pikku Dinossa pitänee sit käydä ens reissulla :D Meneekö muilla muuten hermot noihin...
  11. A

Lokakuiset 2018 <3

HERRAJUMALA, tarkotin ISTUIMIA :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ei nyt sentään istukoita kaupiteltu siellä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Nyt tuli kyllä niin paha autocorrect, että huhhuh..! Kiitos vaan aamun nauru77ista naiset :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: EHKÄ vähän silmät ristissä "tarkastin"...
  12. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha hyvä ja rohkea ajatus(y) @Jasuuu Joo, jotenki vaan tuntuu hullulta,mut noin pääsis jo liikuskeleeno_O Äitin kans kuunneltiin eilen ja taas oli sama, et istukka oikealla ja vauveli vasemmalla, kuulu hyvin:D Ja päätti sit kunnolla vissiin möyriä, ku kuulu ihan ihme ääntä välillä ja syke...
  13. A

Lokakuiset 2018 <3

@amaia Itellä yt onneks tullu taas roikuttua täällä, mut sillon ku tulee päiviä, ettei kerkee/jaksa/muista, ni nää aktiiviset kirjotteluihin sekä siunaus että kirous :D Muttanparempi munki mielestä joo, että täällä kirjotellaan:X3: Onpahan aina lukemista ja saa kuntoilla, vaikka jos ei ite...
  14. A

Lokakuiset 2018 <3

Niin ja sukupuolikyselyä/arvuuttelua kannatan!!! Oon ihan pörrönä niihin:D Ja vielä innokkaampana otan sit tuloksia lokakuussa ;)
  15. A

Lokakuiset 2018 <3

@Jasuuu Sitäpä minäki täällä kärvistelen, ku laskettu pysyny samana ja minä höpsösti toivoin, et aikaistuis:rolleyes: Ja juurikin vielä päälle tämä, et esikoinen, ni voi olla et menee yliajalle:( MUTTA toisaalta diabeetikkona voi olla seki, et vauvan koon vuoksi saattaa joutua käynnistämään jo...
  16. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha Ja @Dippadai Onnea ja rauhallisuutta ultriin, hyvin teillä menee <3 Aina sitä jännittää, ku koskaan ei voi tietää... En tiiä lohduttaako yhtään, mut aatelkaa niin, et jos jotain ois vikalla, ni saatas aikaiessa vaiheessa tietää, ni osataan tehä vauvan kannalta paras päätös. Sit jos ei...
  17. A

Lokakuiset 2018 <3

@Jasuuu Hihii, tänne vaan ja tervetuloa jos en jo sanonu :DJotenki itelläki tuntuu, et sit ku toista ruvetaan (No HerraJumala nyt, jos hoitas ekana tän esikoisen loppuun :D), ni vaikka molemmat tervetulleita, ni kuitenki sitä toivoo sitä vastakkaista sukupuolta enemmän... Ehkä suurinosa...
  18. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen Haha, ihana kuopuski :ROFLMAO: Mutta tuleehan se uuskin tulokas kyllä oleen SYÖTÄVÄN suloinen;) Oliko nää sun lapset siis minkä ikäsiä? Hauska kyllä ku kaikki niin erilailla reagoi :love: Musta son jotenki vielä niin tavallista söpömpää ku poika on sillai huolehtivainen ja...
  19. A

Lokakuiset 2018 <3

@AnMaaria Joo, siis samantekeväähän son kumpi tuloo, toki jossain vaiheessa toivon, et meillä ois molempia, joskin jos niin ei kävis, ni yhtään sen vähemmän onnellinen en olis tietenkään niistä, jotka on, oli samaa tahi eri sukupuolta. Tää eka varsinki on Niiiiin jännältä, että hui kauhea, oli...
  20. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha samaistunn tohon ittensä ruoskimikeen, ku tekee jonku "virheen" :( MUTTA kuten Viipulainen viisaasti mainitti, ettei satunnaisuuteen kuole ja tosiaankin parasta ennen päiväys ei tosiaankaan meinaa et pilalla ois ja jos siinä jottain pilaantunutta ois, ni kyllä sen maistais ja näin...

Yhteistyössä