Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2018 <3

No luulis sit et itellä aika pieni riski, vaikka nyt välillä alkanukki oleen sillai tosi kovaa toi :poop: Mut lähtökohtasestihan oon ite ns. Läpipaskoja, et :poop: Kyllä luistaa vähän liianki hyvin :ROFLMAO: Et ma ku mittään siemennäkkäriäkään voi syyä ku tulee melkein ripaskaa... Mut tokihan...
  2. A

Lokakuiset 2018 <3

Ihanaa @AnMaaria ! Hyvä et kilpparijutut vaikuttaa olevan fine ja ne otetaan tarkkailuun jos ei oo(y) Ihanaa myös toi nt-ultra! :love: Voi että ne pienet sormet ja varpaat, en kestä:love: Hihi, kerrohan sitten mitä reaktioita tuli, ku saatte kerrottua -eritoten lasten reaktiot kiinostaa, itellä...
  3. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen Kiitti vinkeistä! Kokkeilen vielä niitäki, ku NYT MÄÄ SEN LÖYSIN:love: Siis ihan yhtäkkiä siinä soli, tosi alhaalla ja heikosti kuulu ja sit ku vähän liikautin dopplerin ni voimistu ja sain nauhotettuaki :love: Luulen, et kaveri ehkä karkaili välillä, ku välillä vaikka tuntu ainaki...
  4. A

Lokakuiset 2018 <3

POKSPOKSPOKS Tervetuloa @Ansel ! @viipulainen Ää, ku mul on sellanen ois ei näy sitä sykettä numerona :/ Höh :/ Ois pitäny vielä kysyy kokeneemmilta, mutta malttamaton mikä malttamaton :D Tilasin siis sen Angelsoundsin halvimman version... Mutta kaippa tää tästä; niin yksilöllistä millon...
  5. A

Lokakuiset 2018 <3

Hellou kaikki ihanaiset <3 Ihana kuulla hyviä uutisia uhrista ja sykkeiden löytymisestä ja suurkiitos kysymyksiini vastanneille <3 Nyt tulee tällainen yleinen kirjotus, oon ihan rättipoikki ja yöpuku tulossa vasta! Ehkä son tää ku tietää, et huomenna YKS vapaa ja sit yöpuku ja sieltä viimesestä...
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

@AnMaaria , pystyisikköhän oleen äitiyspoliin yhteydessä? Tai et ne osannee sieltä sanua kans, ku ainaki mulle sanoivat, et herkästi ottavat sinne seurantaan, jos on jottain erikoisempaa :) Ja siellä justiin erikoislääkärit on kyl joka lähtöön! :D Varsinki, jos tuntuu et ihteä huolettaa, ni...
  7. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha (ja muutki), onko dopplerilla helppo kuunnella? Toki siinä alussa kestänee, ku ettii ja harjoitelee, mutta näinnyleisesti ottaen? Mistä ootte parhaiten saa millonki kuulumaan? Mistä nää sait @Eetuha kuulumaan nyt ry 11??? :love: Varmasti ihana tunne :love: MIKSEI MUN DOPPLERI OO JO...
  8. A

Lokakuiset 2018 <3

@samour_ Ei ne välttis näin aikasten tosiaan ees veikkaile, riippunee ultraajasta yms. Meillä kävi tuuri ku oli kauan jo tehny hommaa sattu näkyyn ne "viivat" siellä:D Ihana ku pikkunen siellä zumbaili:love: Meän piti vähän herätellä, ku oli vissiin just nukkumaan laittamassa :ROFLMAO: Onnea...
  9. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen Hihii, kiitos :-* Kyl minäki aikalailla luotan tähän kätilön, oli vähän vanhempi ja jotenki tosi ihana ku selitti kaiken tarkasti ja huomioi tulevan isänki ja onnitteli ja kertoili just mitä näky ruudulla ja saatiin hirveesti kuviaki! :eek: Kuitenki vissiin 27.4. Neuvola, ni...

Yhteistyössä