Hakutulokset

1. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Samaa mietin että meillä kun on rakenne ultra huhtikuussa että pääseekö mies
  2. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Ei käy yhtään kateeksi meillä poika 39 kuumeessa nenä vuotaa ja yskittää toista en kyllä usko Koronaksi kun ei täällä kylässä ole yhtään tapausta ollut
  3. Jonsku88

Yli 30v. naisen seksihalut

Meillä myös minä olen ollut meidän suhteessa aktiivisempi osapuoli seksin suhteen mulle kelpais vaikka joka päivä ;) Nyt toisena raskausaikana olen ollut niin väsynyt ettei ihan niin oo tehnyt mieli jos se siitä taas kun raskaus etenee
  4. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Jee kaikki sokeri arvot oli priimaa 4 hujakoilla. Sitten vielä vkolla 24 uudestaan kaikille tehtävään rasitukseen
  5. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Huomenna sitten saa soittaa Neuvolasta tuloksia
  6. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä istutaan sokerirasituksessa onneks on toinenkin tuttu odottaja täällä seurana :)
  7. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Meille kotiutui tänään pienenpieni Nalle haalari :love:Esikoinen oli ihan haltioissaan kun oli niin pieni ja pehmeä Jonsku ja Papunen 14+3 :love:
  8. Jonsku88

Naisille on näköjään tulossa pakollinen asepalvelus

Minusta miehen pitää käydä intti lähipiirissäkin 2 ei o käyny ihan hirveitä vässyköitä
  9. Jonsku88

Kun mies ei halua seksiä.

Musta tulee kamala ämmä jos on viikkokin taukoo seksi kuuluu parisuhteeseen ihan niinkuin ruoka Ja sauna
  10. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tervetuloa mukaan <3 Kiva kyllä kun kokouksessa olin niin selvis että siellä oli toinen odottaja joka saa elokuun lopussa kolmannen ja heidän esikoinen on kk aikasemmin syntynyt kun meidän :)
  11. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Töissä kerrottu tänään pomolle yhdessä työkaverin kanssa jolla 10 Pv laskettu mun jälkeen :love: Pomo ei oikein eka tajunnu että molemmat odotetaan sit se kysy että molemmatko eikä sit enää saanu sanottua mitään työkaveria oli halannu ja onnitellut mulle ei sanonu mitään :unsure:
  12. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Joo hälle ihan oikea paita jos kerta on ympäri vuoden sesongissa Meidän isännän sesonki onneks on 2 kertaa vuodessa :)
  13. Jonsku88

Syyskuiset 2020

No jos oot ite terve niin menet sitten yksin niin meillä meni kun miehellä työeste niin ei päästy yhdessä ja voi olla rakenneultran aikaan sama jos on rengas sesonki päällä niin ei pääse silloinkaan :)
  14. Jonsku88

Kannattaako pitää HopLop synttärit (korona)

Meillä päin niitä kutsutaan noroparkeiksi :ROFLMAO:
  15. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mä olin tekemässä marjakiisseliä ja ei ollutkaan perunajauhoa melkein tuli itku No onneks mies toi sit kaupasta tullessaan Kysy se kyllä että miks sanoin että tekee mieli :ROFLMAO:
  16. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä samanlainen raskaus kuin esikoisesta ja silloin poika tuli Elikkäs poika olo
  17. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Meillä oli esikoisella mun vanha pinnasänky, käytetyt Oran yhdistelmät joilla mennään nytkin brion primo kaukalo telakalla sekin käytetty mutta nyt niin iäkäs että oon suunnitellut britaxin Primon telakalla sama kaukalo tuntuis olevan :) Sitterin ostin uutena sillon lastentarvikkeesta :)...
  18. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@hemuliina90 Ei oo mitään liikatoiminnan oireita Väsymys on jäätävää ja muutenkin enemmin vajis oireita kuin liikatoimintaa ei oo muutettu annosta
  19. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Mirkkuli26 P -T4-V 16.4 P -TSH 0.11 Mulla lääkityksen kanssa ja saa nähdä nostetaanko annosta
  20. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Mirkkuli26 Onko toi TSH???? Mikä T4v arvo? Kyllä noilla arvoilla luulis jo normaalistikki sulla olevan lääkityksen Pyydä päästä neuvola lääkärille

Yhteistyössä