Kun mies ei halua seksiä.

Aikalailla vaikeata on edes arvailla syitä tilanteeseen. Ihan saman tilanteen itse olen kokenut. Vaimoni on torjunut minut usein jo vuosien ajan. Itse haluaisin lähes aina. Tämäkin niinkuin muutkin asiat on ratkaistavissa.
 
Joo meil sama ongelma..mies haluu paljon harvemmin ku mä... en tajuu välil kyl niin äryttää... ja vaik oon sanonu et ehk sun pitäs mennä lääkäriin niiku varmuuden vuoks jos se on joku hormooneist johtuva juttu emt.. Luin joskus jostain et miehilki joku hormoonien heilahtelu voi vähentää seksi halukkuutta...
 
Aletaas purkaa vähän vyyhtiä... Minkäikäinen äijä? Dokaako paljon? Stressiä ? Masennusta?

Tuosta miesten testosteronivajeesta kieliviä muita oireita ovat masennus ,ahdistus ,erektiohäiriöt, unettomuus ym.

Asetatko miehelle miten suuria paineita esim oman orgasmisi suhteen ja loukkaannutko avoimesti jos jäät saamatta?

Sinulla on siihen täysi oikeus ,mutta aktitkaan eivät ole veljiä keskenään ja jos miehelle jää takaraivoon kummittelemaan mielikuva mykkäkoulusta , niin ei silloin paljoa paneta.

Entäs jos kuulutkin siihen naiset vähemmistöön jolla on suuri libido eli jota ei palvelun ollessa kuranttia koske ikinä päähän ;)

Puhukaa avoimesti toisillenne alkamatta syytellä.

Aihe on kipeä. Tiedän itsekkin mitä on maata yöllä saamatta unta kun panettaa niin paljon että vastikkeeksi seksistä olisi valmis vaikka nuolemaan varpaanvälit.

Käteenveto kun ei korvaa kosketusta.
 
  • Tykkää
Reactions: leeeya ja moniqui
Mitä tarkottaa että ei enää halua? Ikinä vai ihan liian harvon. Siis kuin harvon? Musta normaalia että kerran kuussa, ei olla parikymppisiä enää niin pyörii muutaki mielessä. Mieluummin kattoo yhessä hyvää netflixiä kun panee vaan siks että ei oo viikkoon pannu!
 

Yhteistyössä