Suosittelen ihan Toria ite kun en oo facessa niin siellä saanu myytyä ja ostettua markettia ja merkkiä hyvin ja paremmalla hintaa kun mitä porukka puhuu FB kirpuilla olevan
Joo keli vaihtelee ihan hirmusesti :/
Onko muilla on päänsärkyä??
Mulla särkee vaihtelevasti joskus päivittäin tai harvemmin mutta ärsyttävää ohimo jomotusta samaa sanoi työkaveri että kans särkee, päätä.
Enää olis pari viikkoa töitä ennen kesälomaa
Mä en oo nyt moneen viikkoon käynyt Vaakassa :)
Lääkärineuvolassa ei edes painoo katottu :)
Pirkanmaalla satoi eilen lunta ne onneksi kyllä sulivat pois mutta ei enää tarttis lunta sataa sais alkaa lämpenemään :)
Mä luulen tuntevani välillä liikkeitä :)
Tein aamupäivän kotihommia niin äsken nukahdin sohvalle kun Esikoinen tuli syliin pötköttään <3
Jonsku ja Papunen 18+1 <3
Mulla rakenne ultra kuun lopussa sitä ennen ei oo ees neuvolaa jotenkin kyllä tylsää kun ei oo mitään :)
Kaverille laitettiin eilen viestiä että lääkäri neuvola on puhelimen välityksellä mietittiinkin että verenpaineet ja sun muut on helppo mittailla etänä
Kyllä täällä ollaan vielä linjoilla en oo yksinpuhelua viittiny harrastaa..
Viime viikko kotona sairastettu ja eilen päästy takaisin töihin palvelemaan vähäisetkin asiakkaat kyllä masentaa..
Toivotaan että pian olis kaikki sulut ohitse
Täällä menossa 17+4 ja hyvin flunssaa lukuunottamatta...
Kyllä meillekkin sais lapsi tulla jos olis yritys käynnissä koska meillä ainakin on ollut niin paljon haasteita lasten saamisessa lapsettomuutta varmaan 10v kaikestaan epäonnistuneet lapsettomuushoidot keskenmeno ja nyt sitten toinen lapsi tulossa
@Muppetti-89
Meillä kans Tays synnytyssairaala mutta meidän ultra tehdään Terveystalolla koska asutaan ylä pirkanmaalla ja Pihlajalinna hoitaa meidän terveydenhuollon meille tulossa toinen lapsi