Hakutulokset

1. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Kisuliinalle triplaonnittelut. :flower: On ihana huomata miten pikkusen liikkeet on vahvistunut ja tuntuu paljon useammin mitä ennen. :heart: Aikaki tuntuu menevän tosi nopeaa eikä meinaa peräs pysyä. Vielä vuorotöissä menee kierto 10pv välein, nii siinä aina hujahtaa se reilu viikko...
  2. J

-¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

Voimia huonoja uutisia kuulleille. :hug: Tänään on taas liitoskivut tulleet tutuksi! Ei oikein oo hyväksi, töissä istua se 8h ja sen jälkee matkata autos 4h. Sen lisäks flunssan jälkitautina on edelleen limaa nenäs, joka aiheuttaa pahaa oloa. :/ Ois äkkiä helmikuu ohi ja tulis maaliskuu...
  3. J

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Hei vaa! Oon käyny välillä lukemassa teidän kuulumisia tuolta elokuisista 2012. Lohikäärme vuoteen mahtuu vielä muutama kierto, joten toivottavasti kaikki sais toivomansa plussas pikimiten. :heart: Tulin kommentoimaa tosta ovulaatiosta. Meillä kävi tärppi siinä kierros, missä vähiten ois...
  4. J

Mulle viime kerralla neuvolatäti sanoi kuten Devil kans, että kohtu tuntuu jo navan korkeudella. En osannu tohon aikasemmin kiinnittää huomiota, mutta kait se sit johtuu ko oon pienikokonen, että se yltää ylemmäs tj. Tuntuu aika menevän tosi nopiaa, ko on koko ajan hommaa eikä kerkee vaa...
  5. J

Täällä puhaltaa uuet tuulet. Alotin vuorotyön kotipaikkakunnalla ja käyn vapailla helmikuun ajan hoitamas tentit pois. Irtisanottiin meijän kämppä toiselta paikkakunnalta, ja pitäis helmikuus löytää nyt joku asunto kotipaikkakunnalta. Ollaa paria käytyä kahtoo, jotka oli aika kamalia. Toiveet...
  6. J

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Kävin tänään neuvolasta hakemassa raskaustodistuksen sitä asunnonhakua varten, niin siihen lappuun oli muutettu la. Ihmettelin sitte sitä, niin sanoivat, että ultrasta oli se muutettu ja sillä mennään tästä eteenpäin vaikka heittoa olikin vain se 2 päivää. Eihän tuo vaikuta muuhun, kun...
  7. J

Siellä se pikkunen köllötteli ja sydän löi hulluna. :heart: Äiti ja isi oli yhtä hymyä ultrassa. Ihana tietää, että kaikki oli hyvin. :) Perheelle sain kerrotuks ja hyvin ottivat uutisen. Olivat vaa kovin yllättyneitä, koska oon joskus sanonu et eka opiskelu ja sitte lapset. Tuntuu tuo...
  8. J

Jenny90: Meilläkin ois muutto ennen vauvan syntymää, niin itekki mietin että missä vaiheessa raskautta ne noteeraa sen todistuksen. Meillä on kuitenkin muutto reilun 300km päähän täältä eikä asuntoa tiedossa sieltä. Tuo mihin haettas on suosittu alue ja käsitin et raskaustodistuksella ois painoa...
  9. J

Onnittelut hyvistä ultrauutisista siellä käynneille :heart: Meillä tuo ultra on maanantaina :) eka2 Itsestä ainakin tuntuu, että iltaa kohden maha tulee esille. Johtuskohan jostain iltaturvotuksesta. :) Sain tänään hm:n paketin ja kaivatut mammafarkut. On kyllä tosi hyvät, tuntuu et muissa...
  10. J

Meidän piti oottaa ultraan ennenkö kerrotaan raskaudesta perheille. Tänään kuitenkin kertoin isälle, kun asia vaivas pahasti. Isä on aina ollut äitiä tärkeämpi ja oli tärkeää se isän reaktio. Oli otettu uudesta lapsenlapsesta ja onnellinen meidän puolesta. Lupasi kuitenkin pitää salaisuuden...
  11. J

Täällä aamu alkoi vuorostaan oksentamisella. Tänään ois ollut jo ensimmäinen luento, mutta miettiikää istumista bussis tai luennol täs olotilas, niin ei tuu mitään. Viime yö oli hankala, kun tuntu ettei missään asennossa ole hyvä nukkua. Sit nukahdettua herää sekoihin uniin yleensä painajaisiin...
  12. J

Pahoittelut suru uutisia kuulleille :hug: Minea: Mullekkin lääkäri sanoi, että olisi kohtu taaksepäin kallistunut. Oon yrittänyt sitä tunnustella, mutta en ole löytänyt. Varmaan vielä näillä viikoilla piilossa. Elättelen toiveita, että ei tulisi kovin isoa mahaa ja sen seurauksena...
  13. J

Kuvittelin jo, että pahoinvointi ois helpottanut, nii se tulikin kahta kauheampana takaisin. Joutuu vähä väliä jotain napostelee, ettei tule etovaa oloa. Mielihaluista sen verran, että en voi sietää vettä ollenkaan, kun taas maitoa menisi monta litraa päivässä. Lisäksi tekee mieli kaikkea...
  14. J

~elokuun epelit 2012~

Hei! Täällä ilmottautuu uusi esikoisen odottaja. Alkuodotus ollut kiireistä aikaa, mutta tullut aktiivisesti luettua tätä keskustelua. Täällä on pahimpana oireena ollut rv 6+ alkanut 24/7 pahoinvointi. Koko ajan pitäis olla jotain syömässä, ettei rupea oksettamaan. Aamut on hankalimpia, kun...
  15. J

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Kiitos kaikille onnitteluista :) Itse aloin epäillä outojen mahakipujen jälkeen raskautta. Ja olin aika varma jo siitä ennen positiivista tulosta. Tuntuu hassualta, että tommosen voi tietää vaikken ikinä ole ollut raskaana. Tänään oli viiva hieman vahvistunut, mutta kait se on pakko se ihan...
  16. J

Aamulla raskaustestiin piirtyi kaksi viivaa. Erottaa toisenkin selvästi, vaikkei oo yhtä tumma kuin toinen. Hieman sekavat ajatukset, mutta jospa tää tästä. :)
  17. J

Tervetuloa Nana ja pikkumyy :flower: Eilen tehty raskaustesti josta erotti vain viivanpaikan, mutta tein sit aamulla uuden ja olen siitä erottavinani jopa väriä. Mies ei siinä näe mitään. Yritin ottaa kuvaa, mutta saan sen viivan selvemmin näkyviin kääntelemällä ja kuvista sitä ei huomaa...
  18. J

Minea: Onnea kihlauksesta :flower: Pamsku: Pahoittelut negasta :hug: Destello: En ainakaan itse usko siihen ovislaskuriin, ainakin tässä kierrossa uskon, että ovulaatio oli yli viikon myöhemmin mitä se väitti. ON: Mietin vakavasti, että pitäskö ruveta jo joulua laittamaan asuntoon...
  19. J

Kaarnikka: Onnea :flower: Noista häämekoista sen verran, etten varmaa itse uskalla tilata ulkomailta, vaikka ovatkin halvempia, kun siihen päällehän tulee ne oliko tullimaksut ja jotkut verot? Tai jotai maksuja kuitenkin, niin mistä tietää sitten lopullisen hinnan, jos on tietty budjetti...
  20. J

Olin eilen vasta huomaavinani ovulaatioliman. Varmaan kierto venynyt, koska nyt on toinen kierto pillereitten jälkeen. Joten jos eilen bongasin limat, niin oliko eilen ovulaatio vai voiko se olla tänään? :whistle:

Yhteistyössä