Hakutulokset

1. S

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Paljon onnea Filuuri <3 Painoarvio meillä ainakana pitänyt paikkansa. rv 35+1 arvio oli 2800g ja syntyessään 36+6 poika painoi 3996g.. S ja P 4vrk
  2. S

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Paljon onnea Kazzie S ja P 3vrk
  3. S

**Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

Poikamme syntyi eilen aamulla 29.12.2012 klo 7.05 rv 36+6 mitoin 3996g 53cm py 35cm Synnytys käynnistettiin pyynnöstäni. Torstaina otettiin lapsivesipunktio jossa keuhkot kypsät joten perjantaina päästiin käynnistykseen. Pojan koosta ei ollut tietoa, edellisen viikon painoarvio oli 2800g...
  4. S

<3 Neljättä odottavat syksyllä <3

Poikamme syntyi eilen 29.12. aamulla rv 36+6. Synnytyskäynnistettiin edellisenä päivänä pyynnöstäni. Lapsivesipunktio otettiin torstaina ja keuhkot olivat kypsät. Mitat pikkuherralla 3996g 53cm. Alan siirtyä täältä odotuspuolelta pois, ottaisiko joku tämän ketjun hoitaakseen? S ja P 1vrk
  5. S

J-love inhottavahan tuo tunne ja pelko on, tiedän sen. Itse yritän olla ajattelematta samaa asiaa. Ja kyllä täällä saa ajatuksisstaan puhua, siksi täällä ollaan. Mihis sitten jos ei tännekään saisi. Ikävä tosiasia kuitenkin on, että pahojakin asioita sattuu eikä kaikki mene niin kuin pitää...
  6. S

Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

Meilläkin lapset saavat mummilta omat kortit. Toinen sai maanantaina ja toinen eilen. Ja samaan aikaan ne on lähetetty. joten voivat hyvinkin olla kahden lapsen kortit teillä vielä matkalla.
  7. S

Asumisoikeusasunnoissa asuvat -paljonko lainaa, kuinka pitkä laina-aika, vastike jne?

Meillä kerrostalo neliö 96m2. Aso-maksu oli 25000e, laina aikaa en muista, mutta parisataa kuussa maksellaan. Vastike on 1000e/kk sis veden 5 hengelle, netin ja autkatospaikan lämpötolpalla. Saman kokoisessa (neliöitä kyllä vähemmän mutta huoneita sama määrä) vuokra-rivarissa tuossa naapurissa...
  8. S

Apua tyhmälle?? voinko olla raskaana?

EN usko että raskaana olet. Itselläni tehtiin lääkkeellinen keskytys rv 9+0 tuulimunan takia ja raskaustesti näytti positiivista vielä 6 viikkoa tästä.
  9. S

Tämä pino tosiaan syksyn pino, en viitsinyt talvelle tehsä oma akun tämäkin on hiljainen ja itse tässä (toivottavasti) kauaa enää mukana. Jos joku siis haluaisi aloittaa uuden pinon niin ;) Toki hoidan tätäkin siihen asti että itse synnytän. Nattelle onnea tyttölupauksesta :heart: S ja P 34+2
  10. S

Varhaisultrasta.Missä olette käyneet ja paljonkos makso?

Helsingissä Femedassa, vajaa 100e
  11. S

Mukavaa joulukuuta ja kiitos uudesta pinosta :) Täällä poksuttiin taas eilen, 33 tuli täyteen. Tänään pääsee jälleen neuvolaan, viikottain siellä nyt käynkin. Ei nuo jokatoinen viikko oikein sopinut mulle niin tihennettiin käyntejä. S ja P 33+1
  12. S

**Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

Sofiansohva Hyvä että selvisi, ajattelin ettei tule vaan kiire tms. Mutta ikävää tollaiset yllärivähennykset :(
  13. S

**Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

srah Siis ymmärsinkö oikein ettet ole vielä ollenkaan vienyt hakemusta Kelaan? Vai hakemuksen olet vienyt mutta liitteitä et? Äitiysraha on haettava viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa ja kun tammikuisissa olet niin eikös se olisi pitänyt hakea jo (näin marraskuun viimeisenä päivänä).
  14. S

Vauvavakuutus odotusaikana ja äidin ylipaino, sairaudet ja aiemmat raskauskomplikaatiot

Mulla ylipainoa (BMI 30), kilpirauhasen vajaatoiminta sekä infektioastma, ja edellisen raskauden kohtukuolema. Vakuutus saatiin varattua tälle nykyiselle. Tapiolassa meillä vakuutukset.
  15. S

ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

Paljon onnea Elokuisille!! niin se aika vaan menee :) Santtu tammikuisista
  16. S

Raskausajan kilppariarvot

Mulla arvot otetaan neuvolan kautta mutta seurannassa olen yksityisellä. Ollut koko ajan.
  17. S

Nostellaas tätä... Eikös niitä syntyneitä tähän pinoon tule ollenkaan..
  18. S

Raskausajan kilppariarvot

Mulla tässä raskaudessa ollut rv 6+ TSH 1,22 T4V 14 rv 19+ TSH 1,19 T4V 13 Seuraava mittaus ensi viikolla rv 32+ Mulla ei ole tarvinnut annostusta muutta kun arvot ovat noin hyvät. Sama juttu ollut aiemmissakin raskauksissa, perusannoksella menty raskausajatkin. Mulla vajaatoiminta on...
  19. S

Kilpirauhasen vajaatoiminnan seuranta raskausaikana

Minulla neljäs raskaus menossa ja kilpparin vajaatoimnta todettu ennen ensimmäistäkään raskautta 13v sitten. Labrassa käyn 3kk välien ja arvot ovat olleet kunnossa ilman annoksne nostoa. Lähetettä mihinkään ei siis kummemmin ole tarvittu tai tarkempaa seurantaa. Minulla tosin annos on vain...
  20. S

Auttakaas CV:n teossa, miten sinne merkataan peräkkäiset määräaikaisuudet?

Erikseen pitää jokainen työsuhde merkata.

Yhteistyössä