Auttakaas CV:n teossa, miten sinne merkataan peräkkäiset määräaikaisuudet?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen siis ollut kunnalla(yllättäen...) työssä niin, että määräaikaisia työsopimuksia on tehty peräkkäin (tai lähes peräkkäin) yht. 8 kpl. Miten tällaiset yleensä kannattaisi merkata CV:hen? Siitähän tulee ihan jeesuspitkä jos jokaisen laitan erikseen... Mutta sitten taas merkkaaminen ensimmäisen työsuhteen alkupäivästä - viimeisen työsuhteen loppumiseen tuntuisi "huijaamiselta", kun työsuhteiden välissä on usein pieni tauko (yleensä muutaman päivän, pisin tauko 2vkoa).

"ap"
Hmm, no sitten tulikin heti eteen jatkokysymys: mulla on toisen firman palveluksessa määräaikaisia työsuhteita niin, että niitä on neljä peräkkäin, mutta jokaisen välissä on taukoa kesän ajan eli n. 3kk. Tuo on jo varmaan liian pitkä tauko, ettei noita kehtaa enää yhteen pötköön merkitä. Mutta pitäisikö mun sitten cv:n eheyden vuoksi laittaa nuo kunnn työsuhteet 8kpl:ttakin erikseen?

"tii-"
Samaan pötköön vaan, jos työnkuva on ollut sama. Se työn sisältö (missä, minkälaista, kuinka pitkään suurin piirtein) on tärkeämpää kuin se, kuinka monta sopimusta ihmisellä on. Tiiviimpi CV on parempi.

Laittaisin yhteen myös tuon jälkimmäisen vaikka taukoa 3 kk. Oletettavasti sinulla on kumminkin ollut 9 kk sopimus putkeen (jos kesällä aina tauko), niin ei se siinä aatellen kauheen iso ole.

"vieras"
Yhteen pötköön vaan ja vaikka sulkuihin maininta, että aika koostuu useammasta pätkästä. Haastattelussa voit kertoa, että niiden välissä oli lyhyt tauko. Ei se huijaamista ole, eikä mikään homma tuohon kaadu.

"vieras"
[QUOTE="ap";27569001]Hmm, no sitten tulikin heti eteen jatkokysymys: mulla on toisen firman palveluksessa määräaikaisia työsuhteita niin, että niitä on neljä peräkkäin, mutta jokaisen välissä on taukoa kesän ajan eli n. 3kk. Tuo on jo varmaan liian pitkä tauko, ettei noita kehtaa enää yhteen pötköön merkitä. Mutta pitäisikö mun sitten cv:n eheyden vuoksi laittaa nuo kunnn työsuhteet 8kpl:ttakin erikseen?[/QUOTE]

Yhteen nämäkin niputtaisin ja tehtävänkuvauksen kohtaan vaikka vain maininta, että työ on katkaistu kesän ajaksi. Se on kuitenkin ollut sinun ns. työpaikkasi tuossa vaiheessa elämää. Eihän keikkatyötä tekeväkään mainitse miljoonaan kohtaan, että milloin on ollut tauko missäkin hommassa.

[QUOTE="ap";27569001]Hmm, no sitten tulikin heti eteen jatkokysymys: mulla on toisen firman palveluksessa määräaikaisia työsuhteita niin, että niitä on neljä peräkkäin, mutta jokaisen välissä on taukoa kesän ajan eli n. 3kk. Tuo on jo varmaan liian pitkä tauko, ettei noita kehtaa enää yhteen pötköön merkitä. Mutta pitäisikö mun sitten cv:n eheyden vuoksi laittaa nuo kunnn työsuhteet 8kpl:ttakin erikseen?[/QUOTE]

Aika monella opettajakllakin on monta kk taukoa töistään kesällä. :xmas:
Ihan totta, ei se cv ole mikään poliisiasiakirja.
Kuten joku sanoi: tiivis on paras.

"vieras"
Rekrytoijana haluaisin lukea vaikka että "Määräaikaisia työsuhteita kunnassa x 1.1.2008 - 30.11.2012" tai "Yhteensä yhdeksän määräaikaista työsuhdetta kunnassa X 1/2008 - 11/2012" Ja sitten normaalisti tehtävänimikkeet ja keskeiset työtehtävät.

Yhteistyössä