Varhaisultrasta.Missä olette käyneet ja paljonkos makso?

Me ollaan täällä tuppukylässä tosi onnekkaita. kolme ultraa on, ne normit np, rakenne ja sit rv 32-34 tehtävä, plus sitten neuvolan täti opiskeli ultran käytön ja sai omaan huoneeseensa sen laitteen, eli päästään ultraan aina niinä neuvolareissuilla jos kone sattuu olemaan päällä :)
Ite siis oon menossa sinne varhaisultraan eikä maksa mtn.

Tampereen Koskiklinikka, lääkärinä ihana Auli Juntumaa. Kelakorvauksen jälkeen maksettavaa jäin n. 100 euroa. Lääkärillä ei ollut kiire mihinkään, ehti jutella ja saimme rauhassa katsoa sykettä ja lääkäri kertoi sikiön kehityksestä ja esitteli kaikki rakenneosat mitä nyt niillä viikoilla pystyi näkemään :D Katsoi samalla myös mun munasarjat ja kohdun perusteellisesti yms. Jäi tosi hyvä mieli, menen ehdottomasti toistekin jos vain tulee pienikin tarve.

Mä en tiedä onko täällä päin oikeasti tapana tehdä alkuraskauden ultra vai olinko mä sitten vaan poikkeustapaus kun mulle oli tavallaan pakko tehdä ultra heti plussan ilmestettyä tikkuun, koska kuukautisten perusteella mulla ei voinut raskausviikkoja laskea, kun oli niin epäsäännölliset menkat vielä ehkäisyn lopetuksen takia. Mutta onneks mulla oli se ar-ultra, koska oisin tullut hulluksi jos olis pitänyt odottaa sinne np-ultraan!

Ei kyllä nyt tullut vastausta sun kysymykseen, sori =)

Viimeksi muokattu:
Kiitos Vakiosäätäjä! Koskiklinikan Auli on gyneni ollut jonkin aikaa, aivan ihana tapaus. Olen täällä tuskaillut, että eikö hän tee ultria ollenkaan, kun ei nettisivujen infossa asiasta ollut mainintaa. Olisin huomenna sinne soitellutkin, nyt voin sitten varata aikaa samantien. Pari viikkoa tarttis kaiketi vielä malttaa kuitenkin, nyt rv 4+3:)

• Tykkää
Reactions: Vakiosäätäjä

Yhteistyössä