Hakutulokset

1. C

Foolihappo?

Laita googleen hakusana "foolihappo ja raskaus". Löytyy heti, vaikka kuinka paljon tietoa. Mm. Helsingin sanomien nettiartikkeli 1.7.2009: "Foolihappo vähentää merkittävästi raskausajan ongelmia. Foolihappo on vesiliukoinen B-ryhmän vitamiini ja sitä saa ruuasta sekä vitamiinivalmisteena...
  2. C

Esikoista yrittämään 2012!

Noista lehdistä olen itse onnistunut pysymään Vicin tavoin myös erossa. Erilaisista nettipalstoista en sitten yhtään. :D Viime viikolal oltiin miehen kanssa shoppailemassa ja näin yhden hauskan bodyn. Musta, jossa luki kirkuva punaisella "shit happens". Naurettiin sitä molemmat, mutta sinne...
  3. C

Ninkku, Vici: tuhruilu on tänään vähentynyt. Viime yönä ei tullut mitään ja tänään ihan vähän aamulla pikkuhousunsuojaan ja nyt päivällä paperiin. Missään vaiheessa tuhru ei ole ollut punaista, vaan sellaista rusehtavaa.... Katsotaan nyt mihin tämä kehittyy. Eilen piti sitten googletella...
  4. C

Taisikin olla tämä kierto sitten tässä. Kai... Eilisestä illasta asti tullut enemmän ja vähemmän epämääräistä ruskeaa tuhrua. Ei niin, että sidettä tarvitsisi, mutta sen verran kuitenkin, että eiköhän tuo tuosta kohta menkoiksi muutu. Nyt on vasta kp22 menossa ja edelliset kierrot olleet niin...
  5. C

Tervetuloa AnuT! :) Pakko kertoa parin päivän ihme oloista... Sunnuntaina illalla nukkumaan käydessä sattui kohdun kohdalle. Siis sillai samalla lailla, kun just menkkojen alkaessa. Paineen tunnetta ja kipua, mutta juiliminen oli paljon paljon pienemmällä alueella. Yleensä, kun menkat alkaa...
  6. C

Onnittelut mirkkunen :heart: Viikonlopun reissusta selviydytty ilman pahempia allergiaoireita, vaikka käytössä oli vain nenäsuihke ja silmätipat. Nenäsuihketta nyt uskalsin käyttää ja aion kyllä käyttää koivuaikanakin. Hyvin pitivät oireet kurissa. :) lauwra, Vici noista allergialääkkeistä...
  7. C

Moi! Täällä on ollutkin vilkasta. :) Pientä hiljaiseloa on ollut tässä muutama viime viikko. Ei ole oikein ollut mitään kerrottavaa ja olen vähän yritellyt vältelläkin näitä keskustelujen seuraamisia, kun meinasin alkaa kehittää itselleni jotain stressinpoikasta tästä vauva-asiasta. Ehkä vähän...
  8. C

Onnea plussanneille! Niiiin jännittävät ajat täällä ketjussa menossa. Ihana jakaa niitä teidän kanssa. :heart: Päivittelenpä kuulumisia välillä itsekin. Uusi kierto alkoi tänään. Taas teki mieli pistää pienet bileet pystyyn menkkojen kunniaksi. :laugh: Toisen luomukierron pituudeksi tuli...
  9. C

kerran alkoholisti aina alkoholisti muiden silmissä

Luin ketjun läpi ja sen verran sappi kiehahti, että en voi olla kommentoimatta. Myönnät Surusilmä84 itsekin viimeisessä viestissäsi, että tuskin se alkoholinkäyttö siihen plussaan loppuu. Miksi haluat tieten tahtoen tehdä lapsen tuohon tilanteeseen ja vielä riskeerata tulevan lapsen sekä...
  10. C

Miwwi Meillä minä olin oikeastaan se, joka viimein nosti kissan pöydälle vauvanhankinnasta miehen utelujen jälkeen. Mun on jotenkin aina ollut vaikea puhua kumppanille tällaisista asioista varmaan ehkä senkin takia, että se oma tahto on ollut niin epäselvää. Me ei olla miehen kanssa ennen tätä...
  11. C

Hei kaikille! Täällä peukutan myös tämän ketjun puolesta! Vaikka hiljaiseloa nyt on vähän aikaa ollutkin, päivittäin käyn kuitenkin vilkaisemassa uudet viestit. Tulee lueskeltua muitakin ketjuja, mutta tämä on ainoa mihin on kiinnostusta itse kirjoittaa. Jotenkin ärsyttää ne muiden ketjujen...
  12. C

Ilo ja onni: ensimmäiset luomumenkat alkoi eilen! :) En ole varmaan ikinä ollut näin onnellinen menkoista! Vuodan kun pistetty sika ja kolmatta päivää sattuu niin prkleesti, mutta silti. :laugh: Ensimmäinen luomukierto oli siis mallikkaat 30 päivää eli sama mitä seitsemän vuotta sitten...
  13. C

Meillä kumpikaan ei varsinaisesti "aja" vauvahanketta. Pyritään edelleen asennoitumaan tähän hommaan sillä tjot-meinigillä. Tai ainakin yritän pitää sitä illuusiota yllä. ;) Mies ottaa tämän vauva-asian ja siitä aiheutuvat muutokset kuitenkin selkeästi paaaljon rauhallisemmin kuin minä...
  14. C

Heipat kaikille! Ja onnea plussanneille! Taustalla olen kirjoituksianne lueskellut lähes päivittäin, vaikka itse en olekaan kuulumisia päivitellyt. Kp 25 menossa ja ensimmäisiä luomumenkkoja odottelen ilmestyviksi ensi viikolla. Toivottavasti kierto ei veny sen pidemmäksi. En oikein usko...
  15. C

Hei vaan kaikille! Laskeskelin tuossa (vaikka enhän minä laske :laugh: ), että nyt olisi kp14 menossa. Eilen ja toissapäivänä oli hieman tavallista runsaampaa valkovuotoa ja eilen illalla jomotteli alaselkää, joten nyt jännittää, että noinkohan tuli ensimmäinen ovis ensimmäisessä...
  16. C

Kiitos tervetulotoivotuksista. Jotenkin tähän keskusteluun liittyminen teki tästä vauvakuumeilusta ja yrittämisestä vieläkin todellisempaa. Jännää :) bambi90 olen jo itselleni vannottanut, että ovistikkuja en aio hankkia. Saa nähdä kuinka kauan se päätös kestää, kun kuitenkin päätös olla...
  17. C

Täällä yksi uusi liittyy mukaan. Olen seuraillut keskusteluanne muutaman kuukauden taustalla ja tämä ketju tuntuu omimmalta. Alkuun ajattelin jättäytyä vain taustaseurailijaksi, mutta uskaltaudun nyt kuitenkin mukaan. :) Oma tilanne on se, että jonkinlainen kuume iski tuossa syksyllä. Onhan...

Yhteistyössä