Hakutulokset

1. Yuna

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Edvina tervetuloa!! :) @Lumi87 koita kestää ❤❤❤ varmaan ite olisin ihan samanlainen, olisin ihan hermoraunio ja varma siitä että ei se nyt vaan voi yhtäkkiä näin pitkän ajan jälkeen onnistua. Mutta oon ihan varma että nyt teillä on oikeesti tärpännyt <3 vaikka mulla tuleekin ikävä sua kun...
  2. Yuna

Voi @Lumi87 ! :love::love::love: Mua alko ihan jännittää!!!
  3. Yuna

Sori että oon ihan pihalla kaikesta mutta ootteko te siis yksityisellä vai julkisella hoidossa? Jännää että nyt niin moni täällä on hoidoissa/menossa niihin, pääsee itsekin jännittelemään! Tuleekohan tänne monta kevätplussaa :love:
  4. Yuna

Huoohhhh. Meillä oli tämä kierto yritystaukoa ja on kyllä tehnyt hyvää, kiva keskittyä välillä ihan muihin juttuihin. Yritystauko tarkotti tietysti myös taukoa lugeista ja sen kyllä huomasi: ensimmäinen veritippa pyyhkiessä tuli jo sillon kun oletetusti oli dpo 3 (n) Ja nyt tänään, kp 24...
  5. Yuna

12/2016 diadora (28) | 2.lapsi | yk 14 haaveilija-31 | ya 12/-12 01/2017 Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16) 2/2017 tokoliina (30) | ya -15 kismett- | 3.lapsi | ya 7/-15 4/2017 Nanna-87 | 2.lapsi | yk 17
  6. Yuna

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  7. Yuna

Musta tuntuu että tää vauvan yrittäminen on tehny musta ihan kamalan ihmisen. Oon aina ollu vähän sellanen kyyninen ja sarkastinen mutta se on vaan pahentunu. Lisäks musta tuntuu etten edes pidä enää lapsista! Kai se on joku puolustuskeino kun vauvaa ei kuulu niin on helpompi ajatella että no...
  8. Yuna

Kuukuppi on kyllä paras! Pidän yleensä kyllä runsaimmat vuotopäivät sen kaverina sidettä/pikkuhousunsuojaa vainoharhainen kun olen :censored: mutta erityisesti mies rakastaa sitä että voin nukkua alasti menkkojenkin aikana :D Mulla on aika runsaat menkat ainakin omasta mielestä, yleensä sellaset...
  9. Yuna

Oatlyn kaurapohjainen iKaffe ja Alpron Soya for Professionals on molemmat hyviä kahvimaitoja. Mun makuun iKaffe näistä parempi, mutta se ei ole täysin gluteeniton vaikka gluteenipitoisuus alhainen onkin. Mä käytän kahvissa Alpron hasselpähkinämaitoa. Se ei lehmänmaitoa muistuta ollenkaan mutta...
  10. Yuna

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...

Yhteistyössä