Hakutulokset

1. Yuna

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  2. Yuna

Samaa mieltä. Oon mielessäni kaavaillut että JOS tuun koskaan raskaaksi niin sitten julkistan ihan facebookissa kaikille millanen tausta meillä on ollu. Mutta vielä en halua kertoa, en halua että kukaan tulee kysymään jotain "mites teidän projekti on edennyt? ;)" tai "meilläkin oli vaikeuksia...
  3. Yuna

Kiitos kaikille vastauksista <3 Ajattelinkin että täällä varmaan ymmärrettäis. Onhan tää touhu aikamoista mielen pyörremyrskyä. Ja vielä kun tähän lapsettomuuteen on tottunut niin aina välillä miettii, että miks hankkis vauvan sotkemaan kaikki kuviot. Mä nyt onneks täytän tänä vuonna "vasta" 26...
  4. Yuna

@-dino- onkohan tossa virhe, ehkä on tarkotettu että alle viides EI onnistu hoidoilla? o_O Luulisin. Täällä on käyty vähän sisäistä kamppailua koko yrittämisestä. Alkanut tuntua että ehkä nyt kuitenkaan ei ole vielä meidän aika. Miehellä on ollut kevään ajan kriisi elämän kanssa ja...
  5. Yuna

Kai @MMiHa sitten kuuluu toukokuun plussanneisiin kun plussa kerran tuli 1.5. :D Vai miten nää toimii, hmmm. Jännä muuten tossa plussalistalla että suurin osa plussanneista on sellasia, joilla on jo ennestään lapsia. Toivottavasti menee munkin kohalla niin että jos joskus jonkun ihmeen kaupalla...
  6. Yuna

12/2016 diadora (28) | 2. lapsi | yk 14 haaveilija-31 | ya 12/-12 01/2017 Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16) 2/2017 tokoliina (30) | ya -15 kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15 4/2017 Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17 Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16 5/2017 MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
  7. Yuna

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  8. Yuna

Mahtavia uutisia @MMiHa ! Onnea!! :love: @-dino- jos satut vielä tännepäin maailmaa reissaamaan niin pistä mulle viestiä! Munkkeja on pakastimessa! :D Me sovittiin nyt miehen kanssa että pidetään taukoa yrityksestä ainakin syksyyn asti. Tässä on nyt vähän kaikenlaista eikä raskautuminen ois...
  9. Yuna

Sieltä sellaset vähän pääl 150 km lounaaseen kohti Suomen sivistyksen kehtoa ;) Tervetuloa!
  10. Yuna

Mä oon samanlainen. Mulla on ollu kiertoja missä tiputtelu alkaa dpo 3 (esim just viime kierto) mut silti jos jonain päivänä ei vuoda tai vuotaa vähemmän niin toiveet herää. Että "ehkä se olikin vaan kiinnittymisvuotoa" tai "ehkä kohtu vaan valmistautu raskauteen" tai jotain muuta naurettavaa...
  11. Yuna

NONIIN! Uhka vai mahdollisuus??? :D
  12. Yuna

Lisäsin @Jennipä n listoille vaikka se hiukan hankalaa olikin, kun kissa nuoli mun kättä koko ajan :confused: Syytän myös sitä jos listassa on tyhmiä virheitä! Kuitenkin, tervetuloa Jennipä! :) Muutamilla oli vähän hämärän kuulosia kiertopäiviä, päivitelkääpäs niitä tänne välillä jooko! Ja...
  13. Yuna

14. Yuna

Muakaan ei haittais vaikka te kaikki näkisitte mun naaman, mutta tää tosiaan on avoin foorumi mitä kuka tahansa voi lukea niin välillä pelkään, että mitä jos tyyliin anoppi tylsistyneenä eläkeläisenä stalkkaa täällä ja yrittää selvittää, kuka lapsista lisääntyy seuraavaks :cautious: Ja...
  15. Yuna

Oisko joku "Ikuisesti lapsettomat ja kaikkia helposti raskautuvia vihaavat katkeroituneet ämmät" -ketju? Mä oisin mukana!
  16. Yuna

12/2016 diadora (28) | 2. lapsi | yk 14 haaveilija-31 | ya 12/-12 01/2017 Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16) 2/2017 tokoliina (30) | ya -15 kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15 4/2017 Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17 Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16
  17. Yuna

Mun puolesta saat olla täällä vaikka synnytykseen asti <3 Sano vaan kun sut saa lisätä plussanneisiin! Ajattelitteko mennä varhaisultraan?
  18. Yuna

@kiuski voi ei! Mutta hyvä jos pääsette ivf:ään kuitenkin seuraavaksi, vaikka se tietysti paljon rankempi hoito onkin. Pääsispä meidänkin kaupungissa noin helposti hoitoihin, me päästään kokeilee ivf:ää varmaan sit ku on jotai 3v yritystä täynnä (n) oon jo miettiny että jos vaan lähtisin näiltä...
  19. Yuna

Siirsin pari pidempään päivittämättä ollutta nimeä taustalle ja lisäsin @Edvina n listoille :) Huikatkaa jos haluatte taustalta takaisin mukana oleviin! Pitää varmaan jossain vaiheessa ruveta noita taustailijoitakin karsimaan jos ei mitään kuulu, ettei lista kasva ihan kilometrin mittaseks :eek:
  20. Yuna

Yhteistyössä