Hakutulokset

1. Yuna

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Täällä pitäis olla sellanen "tsemppihali"-reaktionappi niin painaisin sitä varmaan jokasen viestin kohdalla. Niinku nyt @Lumi87 ja @aavalvar ymmärrän niin teidän surun ja toivon jaksamista molemmille <3 Jossain kohtaa se taas helpottaa, ainakin hetkeks. Omaa napaa sen verran että mulla on nyt...
  2. Yuna

@Juliet86 oon pahoillani :( tottakai oot tervetullut takaisin vaikka en haluaisikaan että kukaan plussannut tänne enää uudestaan joutuu. Tosi paljon voimia täältäkin <3
  3. Yuna

Tervetuloa kerhoon :whistle::love:
  4. Yuna

Ryhdistäydyn nyt sen verran että koitan kirjottaa välillä tännekin. @rosmarin mä kärsin kans tiputtelusta ja ajattelin pitkään myös noin että sit jos vaan ei tulis välivuotoja niin tulisin varmana heti raskaaks. Ja just toi että kadehdin ihmisiä joilla on oikeet piinapäivät, kun ite ties jo...
  5. Yuna

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  6. Yuna

@-dino- ohhoh! Teillähän lähti nopeasti käyntiin! Pakko myöntää että olen pienesti kateellinen :D Mutta myös teidän puolesta onnellinen. Mä en kans oikeen tajuu että miks niitä inssejä pitää väkisin tehdä sellasillekin pareille, joilla niistä ei oikeesti ole mitään iloa. Mutta mahtavaa että...
  7. Yuna

Ihana Lumi ❤ Mä ite tykkään olla ulkona luonnossa rauhassa hengittelemässä, olen kotoisin pikkupaikkakunnalta missä on paljon metsiä ja järviä, siellä sielu lepää :love: ja myös laulan aina ja kaikkialla, en tiiä miten kukaan kestää mua :ROFLMAO: Yleensä kun oon surullinen niin mieluiten meen...
  8. Yuna

Voi @Kinder_Kitty oon pahoillani :cry: mutta mene vaan vetämään kännit jos se helpottaa! Mulla ainakin yleensä helpottaa, eikä yks humala sinne tänne raskaaks tuloon vaikuta. Mä käyn aika usein baareissa istumassa kun koen että se rentouttaa ja auttaa stressiin ja ihan on normaalisti kierto...
  9. Yuna

Täällä on kaikkea jännää tapahtumassa! @MMiHa ja @kunnon kinttaat oli inseminaatiossa ja @-dino- lla, @kiuski lla ja @Lumi87 lla on kohta ensikäynnit! Miten maltan edes pysyä täältä palstalta pois kun jännittää niin paljon :ROFLMAO: Kertokaas sitten ahkerasti kuulumisianne :love: @rosmarin mä...
  10. Yuna

@Lumi87 täälläkin uus nega testattu. Viimeks mulla alko tiputtelu dpo 11 ja nyt ei mitään niin eiköhän heti herännyt toiveet että ehkä oonkin raskaana. No enpäs ollut. Huoh, alkaispa vuoto äkkiä niin pääsis tästä kierrosta eroon. Hyvä uutinen on se et ostin just uusia rintsikoita ekaa kertaa...
  11. Yuna

@Wolt kamala tilanne! Terveys on tietysti tärkeintä mutta hirveetä että joutuu tollasen valinnan tekemään :( toivoa kuitenkin on, mun kaverilla oli monta vuotta noi samat reumalääkkeet eikä mikään muu auttanut. Loppujen lopuks lihan ja maitotuotteiden jättäminen ruokavaliosta auttoi niin, että...
  12. Yuna

Ootte niin ihania <3 mä oon kyllä nyt rehellisesti sanottuna niin paskana etten jaksais enää. Mulla on muutenkin aina kierron lopussa viikon ajan kauhee masennus mutta nyt en oo ollu koko viikolla koulussa tai ylipäänsä missään kun en vaan jaksa. Tiedän et piristyn taas viimeistään ens viikolla...
  13. Yuna

Lääkäri vaan oli sitä mieltä että koska ollaan nuoria (olen tänä vuonna 26v että en mikään teini enää) niin ihan hyvin voidaan vielä onnistua koska mussa ei oo vikaa, ja että kaksi vuotta on ihan normaali yritysaika. En tajua miks sanotaan että vuoden jälkeen pääsee hoitoihin jos kuitenkin...
  14. Yuna

Nega testattu ja vieläpä kahella eri testillä että eiköhän tää ollu sit taas tässä. Seuraava kierto onkin sitten jo kahdeskymmenes yrityskierto. Masentaa, en oo kertaakaan nähny näillä palstoilla että kukaan ois enää yk 20+ plussannut luomusti/pelkillä lääkkeillä, mutta ei meitä hoitoihinkaan...
  15. Yuna

@Lumi87 testaan huomenna. Vähän kuumeinen olo ollu pari päivää ja kovasti yritän toivoa että se ois raskausoire. Tai sitten se on vaan se kuume :D Mulla viimeks alko kaks päivää vikan lugen jälkeen tiputtelu ja päivä myöhemmin vuoto, saa nähä meneeks nyt samalla tavalla. Mut voitais nyt koittaa...
  16. Yuna

(En oo vielä kertaakaan onnistunu tossa listan päivittämisessä kerralla, nytkin unohtui ensin vanha päivämäärä :oops: Ja todennäkösesti jonkun tiedotkin on väärin, sori!) @MMiHa teillä onkin jännät paikat! Tsemppiä inssiin jos sinne pääsette ja pakkoseksiin :D Mulla on taas sellanen lista...
  17. Yuna

Yuna dpo 9 Nonsk dpo 6 Lumi87 dpo 8
  18. Yuna

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  19. Yuna

Unohdin kai vastata kun @Lumi87 kysy lugeoireista. Mulla noi aiheuttaa tosi vahvoja munasarjatuntemuksia ja lisäks hetkittäin vähän kuumeista oloa, johtuu varmaan siitä kun noi nostaa ruumiinlämpöä. Lisäks eilen illalla oli tosi outo: sen jälkeen kun laitoin lugen niin oikeeta munasarjaa alko...
  20. Yuna

Toivottavasti me kaikki tässä ryhmässä plussattais samaan aikaan ku mä en kestä jos joudun menee odotusryhmään ihan yksin :cry::cry::cry: ootte niin ihania kaikki <3

Yhteistyössä