Hakutulokset

1. O

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Mitä nuo rannekkeet on? Nimim koko päivän nyt maannut ja vaikeroinut öllötysoloa.
  2. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pöllötär, oo vaan utelias :D tässä! #omaaurinkoinen Dorin, ei mullakaan ollu mitään etukäteis aavistusta tärpistä. Tosiaan ihan huvin ja urheilun vuoksi eilen uitin tikkua ja pistin sen pöydälle ja kurkkasin et joo, tarkistusviiva vaan tulee. Vaan sitten kun hetken päästä kurkkasin uudelleen...
  3. O

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Hyvää huomenta! Hipsinpä varovaisesti mukaan joukkoonne ihmettelemään viime päivien tapahtumia. Huomenna pitäis alkaa menkkojen, vaan niinpä niin eilen huvin ja urheilun vuoksi otin ja uitin pc:n liuskan ja yllätyksenä siihen tulikin aika selkeekin viiva. Tänään aamulla pakko oli tehdä...
  4. O

Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

Kiva kun tänne uskaltaa ihmetellä, itelle kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Tässä kun kokemuksena tätä raskautta hurjat yksi vuorokausi! :D Tänään tein uuden testin (no joo, testit), niin selvää viivaa sinne pukkaa. Testin jälkeen menin jatkaan unia, vaan heräsin hetken kuluttua...
  5. O

Oon nukkunu viis tuntia, uni vaan loppu kesken. Sama oli lähtä testaamaan ja uitin sekä pc:n liuskan jossa samanlainen viiva ku eilisessä tai himpun verran vahvempikin ja apteekin oman puikon, joka piti jännityksessä vaan niin siihen viiva tuli, ensin tooosi haalee mut nyt ku kävin kattoon niin...
  6. O

^ Niin just. Eihän se tietenkään ole mistään pois jos soittaaki jo pianki. Kesäkin tulossa ja työntekijöillä siellä kesälomat, joten voi olla tiukassakin saada aikoja, ehkä hyvä olla hyvissä ajoin. Jännä kun ei mulla tähän mennessä ole ollu mitään oloja et ois osannu epäillä raskautta ihan...
  7. O

Hyvin varovainen vilkutus tähän ketjuun :) Tänään tuli plussa tikkuun ja vaikka olo onkin hyvin epäuskonen, niin en malta olla tulematta kurkisteleen tänne. Tämä oli ensimmäinen varsinainen yrityskierto ja heti muka ois tärpänny. Meillä vanhuksillaki! Ite olen 32 ja mies 40. Vauva olis mulle...
  8. O

Tuohon raskaudesta kuulemiseen/kertomiseen. Täällä aiemmin jo mainitsin kerran ystäväni vaikeasta raskaudesta. Mutkien, hyvien ja huonojen hetkien jälkeen kävi niin, että hänen kummatkin vauvansa syntyivät tällä viikolla kuolleina. Ollaan sen jälkeen oltu paljon yhteydessä ja sekä heidän...
  9. O

Mun oli pakko pistää toi kuva viestinä mun ystävälle kun maanantaina just kävin kylässä palluttelemassa kummityttöö ja vauvahaaveista puhuttiin. Kun täällä ei kukaan vastannu tarpeeksi nopeesti ja oli pakko saada ulkopuolisen mielipide :D Mies on töissä ja aamulla ensin ajattelin etten sano...
  10. O

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Voi että,oisko se! Uskomatonta.. En oikeesti uskonu et vielä vois etes mitään näkyä ja kun tätä ketjua oon seurannu niin on viivanpaikat ja haamut tullu tutuiksi ja siitä tämä epävarmuus.

Yhteistyössä