Hakutulokset

1. O

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Niin vaan se on munki pakko kysyä apua täältä, ensimmäistä kertaa ikinä tulee raskaustestiin jotain muutakin kuin se pakollinen viiva. Mut auttakaa, voiko tää olla luettavissa jo positiiviseksi? En tiedä aivan missä ovis oli, nyt ehkä dpo 9 tai 10.20150514 083326-1 Ai niin ja testi on pc.
  2. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Eikä pöllötär, siellä sama fiilis! Äääääks! Veit mun sanat, mun piti sanoo et apua auttakaa mua! :D Pc mullakin ja onko tää oikeesti?? 20150514 083326-1 Tärisin ja itken ja sydän hakkaa. Voi miksi kaadoin näytekupin tyhjäksi niin en päässy tekeen parempaa testiä. Miten voin odottaa huomiseen!
  3. O

Elä pöllötär vielä heitä pyyhettä kehään, odottele ensin menkat tulevaksi :) Eilen ajattelin taas, ettei taatusti ole tärpänny. Tänään sitten aamulla jomotti jännästi alamahaa ja töissä aamukahvi alko etomaan ja iltapäivällä kun nostin yhden lapsen syliin (ei etes mitenkään iso tai painava)...
  4. O

Onnea Lennis häiden suunnitteluun! Joko on juhlat tiedossa tälle vuodelle vai ens vuonna sitten? Mun paras ystävä menee naimisiin elokuussa ja kaasona olen suunnitteluja ollu hoitamassa :) Huomenna testiä, huomenna... Mites se toi maca oli, miten sitä käytetään ku eikö se oo jauhe eikä...
  5. O

Minä ajattelin torstaina ehkä testata, viimestään perjantaina. Mua ei ainakaan haittaa yhtään tamariini sun hengailu täällä, voin uakoo et siirtyminen odotusketjuun kokonaan on iso hyppy.
  6. O

Mulla oli viime kierrossa greippimehu mut en oo löytäny sitä uudelleen ni siksi on jääny nyt väliin. Tässä kuussa alotin gelee royalit, en kyllä tiiä pitäiskö niiden vaikutus huomata jotenkin.
  7. O

Kippulle tsemppiä parisuhteeseen ja ongelmien ratkomiseen! Keinuilijalle yritysonnea uuteen kiertoon. :) Ei ois pitäny aukasta facea tänään. Piti muutama kyynel tirauttaa kun katseli kavereiden kuvia lapsista ja äitienpäiväaamiaisista. ...no ja nyt vois vaan pillittää... hohhoi.
  8. O

Voi Jännää ku on jännää! Toivon hurjasti onnea matkaan kun sen aika on. Oma fiilis hyvin odottava ja jännittyny. Tahtois jo päästä testaamaan ja tuntuu, et oviksesta ois aikaa jo toooosi kauan kun todellisuudessa nyt jotain dpo 5 tai jotain. Ens viikon to tai pe sitten testiä kehiin, ehkä...
  9. O

Tervetuloa kaikille uusille, mukava saada porukkaa lisää niin eiköhän juttukin käy vilkkaasti! :) Mulla vähän pelottaa välillä kun mies taitaa uskoa, että raskaus tulis piankin. Se on niin monesti sanonu, että hällähän on kaks todistekappaletta siitä, että kaikki on kunnossa. Niin, ne on jo 7...
  10. O

Tervetuloa Keinuilija ja onnea matkaan! :)
  11. O

Joo, tuskin hän siis tarkoituksella halusi vastata ikävästi, mutta kyllähän jotkut ovat heti "äitikerholaisia" jotka eivät muille kuin toisille äideille näistä puhuvat. Hän tietää meidän yrityksestä, joten totta, saattoi toki ajatella ettei halua pelotella tms. Mutta kysyin ihan vain, että...
  12. O

Toinen viesti vielä perään, mutta alko nii tympäseen. Ystävä sai muutam päivä sitten vauvan ja tuossa hetki sitten hänen kanssa kirjoteltiin. Kysyin miten reissu meni, mutta vastaus oli, että kertoo sitten kun olen itsekin synnyttänyt. Toisti tuon vielä myöhemminkin vaikka kysyin vain ihan...
  13. O

Muakin stressaa ovulointi. Ovia väittää, että nyt ois oikeet päivät, mutta en kyllä ite tunne mitään. Ei kai kaikkien tartte kokea kovia ovisnippailuja tai kipuja? Tuntuu, et niin moni tällä palstalla (kun muita ketjuja lukee) tuntee ihan selkeesti kipua tai et kumpi puoli munasolun irrottaa...
  14. O

Miehen huumoria: "Miltäs tuntuu ku olo on niinku omenalla?" "Ööö?" "Posket punasena ja siemenet sisällä!" :D Hahaa! Ovis tuloillaan, tiedän mitä me tehään viikonloppuna :P Ja just tällä hetkellä muistanki, että piti niitä ovistikkuja ostaa! No,ei se tällä hetkellä auta että muistaa...
  15. O

Eipä kuulosta tamariinin tilanne kovin kivalta. Itse elin aikoinaan suhteessa mieheen joka oli masentunut ja siihen suhde päättyikin, joten jollain tasolla ymmärtänen turhautumistasi. Mulla alkaa ovis lähestyyn, loppuviikosta saanee alkaa jo talletteleen. :) Aikomus oli, etten ovista...
  16. O

Ai että, toivottavasti Lennis saat hoidatettua nopsaan kystän pois! Mistä ne semmoset yhtäkkiä ilmaantuu? Hurjalta tuntuu noin nopee kasvuki vielä. Onnea fiidu hurjasti ja tarrasukkia matkaan!
  17. O

Mulle on kans aina ollu hyvin selvää, että haluan lapsia. Hyvin aikasessa vaiheessa asiasta olen jutellu treffikavereiden kanssa ja tämän oikean tyypin tavatessani jännitinkin sitä, että hällä on jo kaks isompaa lasta, että liekö haluaa enää alusta aloittaa. Suhde olisi ollut siinä jos lapset ei...
  18. O

Kunhan et Lili85 katkeroidu miehelle jos hän ei mieltänsä koskaan muuta, niin eihän siinä sitten mitään. Tsemppiä jatkoon! Onnea Lennikselle uudesta ikävuodesta!
  19. O

Sainpa tänään ostettua geleet. Millon niitä siis syödään, ajoitetaan jollekki välille vai koko ajan?
  20. O

Aurinkoiset onnittelut tamariini!!

Yhteistyössä