Hakutulokset

1. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Voi hitsinhitsi, mulla loppu greippimehu muutama päivä sitten eikä meidän isossa prismassa ollu sitä. Ens kerralla kun löydän niin pitää ostaa useempi purkki! Taidan kans tuota gelee royalea ostaa valmiiksi, sitten ens kierron lähestyessä vois alottaa, mut hyvähän sen ois lähellä olla jo valmiiksi.
  2. O

Voi Liljah, onnea onnea onnea!!
  3. O

Ja voi rakkaus, ystävältä tuli viestiä että heidän toinen vauva voidaan pelastaa jos vain kestää operaation mikä toiselle vauvalle pitää tehdä. Super aamu, kunhan tää vollotus tästä loppuis niin vois alkaa suunnitteleen vapaapäivän viettoa...
  4. O

^ Jos ei aio alkaa himotestaajaksi, jolloin ei niin väliä sillä hinnalla, niin ite oon ajatellu et ostan eka apteekin oman raskaustestin ja jos jos se plussa niin perään clear bluen digitaalinen. Tääkin jo ajateltu valmiiksi.... :D Mut piti ihan tänne tulla hehkuttaan kun näin lomapäivälle...
  5. O

^ Toivotaan kuitenki et sun mutu ois oikeessa ja salamatkustaja olis kyytiin kurvaillu! :)
  6. O

Me keskeytettäis raskaus jos yhtään isompaa epäilystä tulis. Oon tehny paljon töitä kehitysvammaisten kanssa ja mun voimat ja resurssit ei kestäis sitä oman lapsen kanssa. Surullistahan se olis taatusti tehä keskeytyspäätös, sen haastavuutta en epäile yhtään.
  7. O

Fiidu, nyt ei siis kyse "tavallisesta" keskenmenosta vaan asiaan liittyy kaikenlaista muutakin. Ja vasta kuulin tuttavani tarinan, mutta turhaan silläkään lietson täällä pelkoja, eiköhän niitä jokaisella riitä raskaudessa jo ilman mun tarinoitakin. Onko muuten muut keskustellu valmiiksi...
  8. O

Sain juuri puhelun raskaana olevalta ystävältä ja palautu kyllä nopeesti omasta "miksi mun pitää odottaa vielä kuukausi ennen kuin oikeesti aletaan yrittään-taivaasta". Yllä sitä on hullu kun haluaa alkaa tuohon touhuun! Muuta en voi sanoa, mutta kyllä elämä on epäreilua ja kuinka surullinen olo...
  9. O

Fiidu, meillä ei silleensä oo ehkäisyä ollu helmikuun jälkeen. Helmikuun loppupuolella loppu mulla pillerit ja tarkotus oli alkaa käyttään kumia. Mutta mies jakso pelata kumin kans tasan yhden kerran ja sen jälkeen on ns. ruutaillu onnensa muualle ku sinne itteensä. Siksipä mun pääni...
  10. O

Äh, emmä jaksanu kuitenkaan testiä tehä nyt aamulla, naurattaa ajatus, miksi sitä selkeetä negaa turhaan. Vaikka testailu muuten kivaa onkin :D Ihanaa Fiidu ja onnea yritykseen! Me eilen taas puhuttiin vauvasta, oli pakko kysellä asiasta mieheltä kun nähtiin kaupassa jotai sen tuttua ja...

Yhteistyössä