Hakutulokset

1. O

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Vitsi mulla oli tänään muutaman tunnin hoidossa kaverin 4kk ikäinen hymypoika. Miehen kans kilpaa sitä nauratettiin ja syliteltiin. Huokailin siinä vauvalle, että millonka meille tulee tämmönen, niin mies vastas että sitten kun siittiö kohtaa munasolun. :D Vaan oli se hassun olosta, muka niin...
  2. O

Eipä tarvikkaan kuluttaa testejä ens viikolla kuten olin ajatellu. TÄNÄÄN KP1 & YK2. Vaan näitä menkkoja odotin oikeesti ihan älyttömästi, nyt alkaa ihan oikeesti meidän yritys <3 No joo, myönnetään, ehdin jo aamulla tehdä yhden testin kun oli niin ällö olo ja eilen illalla mies ois halunnu...
  3. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Eipä tarvi testata ens viikolla, tulikin tästä päivästä kp1 ja yk2. Näitä menkkojoja odotin kyllä kovasti alkavaksi, tää kierto oli vaan semmonen testailu ja nyt alotetaan oikee yritys. Voi ihanaa <3
  4. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Mun piti sitten nega testata jo tänään. Mieskin eilen koitti laittaa sohvalla makuulteen ja ois käyttäny mua tyynynä, mutta nousi ylös ja kysy et miks mun maha tuntuu niin kovalta. Ei mulla kyllä enää sellanen olo oo et raskaana oisin. Katteleepi nyt näkyykö menkkoja tiistai-torstai-akselilla ja...
  5. O

Lennikselle voimahalaus.
  6. O

Mikä olisi paras vaihtopäiväksi. Kokemuksia, Please .

Onkohan jo myöhäistä vastata, mutta itse suosittelen joko maanantaita tai perjantaita. Jos lauantai vaihtopäivä, niin ettehän te ikinä voi olla esim viikonloppureissussa! Meillä itsellä maanantai, pienempi haetaan päikystä iltapäivällä ja koululainen osaa tulla maanantaisin koulupäivän jälkeen...
  7. O

Vauva vuodelle 2016 <3

tsilinut, eiköhän nää oo ihan höpöjä kuvitelmia oireista... Mutta nännit ollu useemman päivänkipeenä ja nyt on rinnat kokonaisuudessaan kipeet ja kosketusarat. Ihan niinku alamaha pömpöttäis (tosin hirvee hinku on ollu viime päivät keikkua tuolilla ja kaivella ylähyllyltä lasten karkkipussien...
  8. O

Onnea Metsäläinen! Saapa nähdä pääsenkö maanantaina testaamaan... Kääks!
  9. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Mullakin olis ens viikolla jännät paikat. Oireita on, vaan ovatko sitten tulevista menkoista vai raskaudesta, aika näyttää. Ehkäpä maanantaina tai tiistaina voisin alkaa testaamaan, vaikka se ehlä muutaman päivän liian aikasin oiski. Keskiviikolle odottaisin menkkoja alkavaksi.
  10. O

Tamariinille aurinkoisia päiviä ja ajatuksia! Voi hitsi mua jännittää, viikon päästä saa alkaa testaamaan! Kauheena kuulostelen oloa. Finniä pukkaa naamaan (harvinaista), mutta se voi johtua kyllä siitä että oon muutaman päivän tässä keikkunu napsimassa ylähyllyltä lasten karkkipussien...
  11. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Kinder_Kitty, en minä ainakaan ottanu henkilökohtasesti mitenkään tuota sun viittausta yli 3kymppisiin esikoisen haaveilijoihin. Aina elämä ei vaan mene niinkuin toivoisi. Minäki olen omaa perhettä toivonu jo varmaan kymmenen vuotta, mutta ei vain ole oikeaa miestä tullut kohdalle kuin vasta...
  12. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Meilläkin on vauvakuume sekä itsellä että miehellä, mutta lisäksi myös miehen nuoremmalla lapsella. Tosin hän kuumeilee vauvaa isälle ja äidille, hiukan vielä vaikeuksia hahmottaa tätä uutta perhekuvioo vaikka mut onki ottanu hyvin bonusaikuiseksi itselleen. Saapa nähdä mitä hän sitten tuumaa...
  13. O

Voi Maybelle, toivotaan kovasti viivalle vahvistumista! Onnea!! :)
  14. O

Vauva vuodelle 2016 <3

Wellmu, mulla on Samsungissa Ovia ja aluksi laitoin sinne vain kuukautisten alkupäivän, mut nyt sovellus on kyllä vieny mukanaan... :D Eli täällä OmaAurinkoinen, ikää jo 32 ja mies useita vuosia vanhempi. Esikoisella (mulle) olis lupa tulla, vaikka vähän on vielä tätä kiertoa varottu kun la...
  15. O

Kiitos Jännää :) Onko se ns. koeputkivauva? Tuttavalla on koeputkivauva, mut tarkemmin ei oo koskaan tullu hänen kanssa puhuttua asiasta.
  16. O

Mikä tai minkälainen hoito tuo PAS on mistä täällä on kuullu?
  17. O

Onnea Hironea! Mua vähän mietityttää, olikohan mulla ovista ollenkaan tässä kuussa. Ei oo nippaillu mistään eikä muutenkaan mitään tuntemuksia, viime kuussa siitäki eestä. No, mut 13 päiv.n päästä näkee mitä rtesti sanoo jos testaamaan pääsee. Jäin muuten miehelle kiinni yks päivä...
  18. O

Joo en minäkään ymmärrä vahinkoraskauksia, jos ei ole etes yritetty ehkäistä. Kaverille kävi parikymppisenä niin, että vaihtoi pillerimerkkiä ja siitä välistä napsahti vaikka kaiken teki lääkärin ohjeiden mukaan. Semmosen luen vahinkoraskaudeksi kyllä.
  19. O

Ääks, niin vaan kuitenki mullaki on edessä todelliset piinailupäivät, ovia väittäis tärppipäivien olevan nyt meneillään ja näkyypä tuo mies nyt alkaneen "pistään paneloinnit perille saakka"... Oon kyllä menny pesulle suoraan ja pikimiten touhujen jälkeen, mut niin oon lukenu et simpat lähtee...
  20. O

Kiitos tamariini listan päivityksestä! Täällä alkaa ovis lähestyyn ja ovia hehkuttaa tärppipäiviä alkaneiksi. Nyt mennään ihan yleisellä panelointifiiliksellä (joo, oma olo on kyllä aika horny...), mutta ens kuussa tähän aikaan en päästä miestä livahtaan näpeistä ollenkaan! :D Vaikka nyt...

Yhteistyössä