Hakutulokset

1. O

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Mikä Fiidun vointi?
  2. O

Ihanaa tamariini, olen kade! Kuulispa pian itekki, vielä kaks viikkoa varhaisultraan ja kuulekohan sielläkään. Paljonko tuommoset kotidoplerit kustantaa?
  3. O

Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

Iloksi, olikohan mun yksäri tullu perille? Siihen fb:n ryhmään olisin liittynyt. Voi että nää aamupalat on hankalia. Yhtään mitään ei tee mieli ja kun olen pitkittäny syömistä nii että kiire jo tulee, niin tärisen ihan nälästä.
  4. O

Minäkään en oo yksin viittiny täällä höpistä, vähän odotellu juttuseuraa. Sopivasti vaatteista puhetta. Maanantaina vielä sanoin, ettei oo ihan heti aika äitiysvaatteille. Noh, tänään ostin kahdet housut ja yhdet leggarit. Turvotus on ihan j ä ä t ä v ä ä aina iltaa kohden, tai alkaa jo...
  5. O

Voi Fiidu :( Kröhöm. Sanoinko maanantaina, että en viitsi vielä ostaa mammavaatteita? No, nyt ostin! Henkkikseltä kahdet housut ja legginssit. Vitsi ne tuntu ihanilta päällä! Turvotus on jotai ihan kaameeta, kumma jos ei ala jo herättään huomiota! Onneksi tää pahenee vasta iltaa kohin, ehkei...
  6. O

Jee, nyt on soitettuna varhaisultra! Kesäkuun tokalla viikolla mennään, sillon 7+1 menossa. Jännää!
  7. O

Okei, eli toicoa on että tää loppuu itekseen? En millään tahtois jäädä saikullekkaan! Pitää koittaa tehä miehen kans sopimus, että jos ei tällä viikolla unirytmi muutu nii sitten ens viikolla pitää miettiä vaihtoehtoja.
  8. O

Mulla on päinvastanen ongelma kuin monella muulla. Mää en saa nukuttua! Unet loppu plussatestiä edeltävään yöhön. Sen ja seuraavan pistin jännityksen piikkiin. Mutta kohta jatkunu viikon tätä et nukun vaan viitisen tuntia ja senki hyvin levottomasti. Nyt jännittää ens jo valmiiksi ens yö kun...
  9. O

Voi että mää ihan ootan et pääsen osteleen mammavaatteita! En vain vielä viitsi :D No, töissä meni tänään niin, että oli niin sopiva paikka kertoa raskaudesta toiselle meidän hoitajista. Oli hauska kattoo sen ilmettä kun kysyin, että muistatko mitä sanoit mulle viime keskiviikkona pihalla...
  10. O

Lilolle voimia :( ON: Kerroin raskaudesta nyt sitten johtajalle kun kahdenkeskisen hetken mahdollisuus sattui tulemaan. Vastaus oli halaus, muutama kyynel ja suuret onnittelut (plus pyyntö kertoa kun saa puhua asiasta ääneen). Hyvä mieli jäi. Sanoin myös toiselle tiimikaverille ja hän tuntu...
  11. O

No, pitää katsella miten luonnolliselta tuntuu tuo työkavereille kertominen. Ainakin toiselle meidän hoitajista tahtoisin kovasti sanoa. :) Jännittää kyllä töihinmeno tänään. Että tuleeko pahaolo ja miten jaksaa. Mulla ei menny eilen kiinni housut joita kaks viikkoo sitten pidin ihan...
  12. O

Hei kiitos Vanillac! Niinpä tuo onnistu :)
  13. O

AS81, niin yritinki, vaan eikö tabletilla voi laittaa yksäriä?
  14. O

Lilolle isot tsempit! Miten yksäriä laitetaan, en millään hoksaa vaikka olen ettiny ja ettiny..
  15. O

Nennuska, mitä kattelin niin ainaki täällä Oulussa aika laaja ero hinnoissa, 60-150e (vai kalliimpikin)?
  16. O

Elli T, mulla on samaa ongelmaa töissä kertomisen kanssa. Mulla on enää kaks viikkoa töitä jäljellä ja sitten kahden kauukauden kesäloma. Koen tosi kiusalliseksi mennä töihin elokuussa jos maha jo näkyy. Kun tietäis näkyykö vai ei! Koko työyhteisölle en olis vielä kertomassa, vain kahdelle...
  17. O

Fidia, en siis koko työyhteisölle olisikaan kertomassa vaan mietin kahta lähintä tiimikaveria (olen lastentarhanope ja ryhmän kahta hoitajaa tarkoitan joiden niskoille tulee syksyllä kaatumaan siis moni asia joihin en kykene vaikka töissä voisinki muuten kunnon puolesta olla). Luotan kyllä...
  18. O

En lilo muuten näistä tiedä mitään, mut minä tein positiivisen testin nyt torstaina ja kyllä se viiva aika vahvaksi tuli, menkoista jos laskee, niin silloin olisi ollu 3+4.
  19. O

Onnea Viiu ja mies pienestä tylleröstä! Tänään on hyvä päivä, ei ole kuvottanu ollenkaan. Nälkä on kyllä vähän väliä.
  20. O

"Kiva" jos jollakulla muullakin on alkanu pahoinvointi plussan jälkeen. Oon koko päivän kärsiny öllötyksestä, just js just selvisin kauppareissusta. Mies kehtas sanoo et esitän, ettei pahoinvointi voi vielä alkaa. Ilme vissiin kerto mun mielipiteen, koska tuumas perään "tai no mistä minä sitä...

Yhteistyössä