Hakutulokset

1. Iiduliinu

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tämmöiset tarinat on kyllä niin ihania Paljon onnea!
  2. Iiduliinu

Auttakaa mua! Onko täällä kokemusta pc-puikosta? Antaako helposti vp? Eli saako vähän innostua vai heitänkö tällä harakkaa. Linkki kuvaan https://aijaa.com/H3cJa6
  3. Iiduliinu

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Sylin täydeltä onnea :love:
  4. Iiduliinu

Kiitos sinulle kovasti tiedosta. :love:
  5. Iiduliinu

Iltaa leidit :p Täältä löytyy varmasti jokunen jolla olisi kokemusta hoidoista naistenklinikalta? Kertokaa pliis mulle plussat ja miinukset. Kuinka kauan meni lähetteestä, että oli jo ensimmäinen aika? Etenikö hoidot nopeasti? Millaista on henkilökunta? Miten muuten tuo painoindeksi/BMI onko...
  6. Iiduliinu

Hei kaikille! :love: Vieläkö mukaan mahtuu yksi yli vuoden ajan plussaa odotellut? :unsure: taustasta sen verran, että yritys aloitettu 09/2017. Mä olen 29v ja mies täyttää juuri 30v. Esikoista tässä yritetään. Yksityisellä käyty 05/2018 eteenpäin. Käteen sain letrot ja mies simppakokeeseen...
  7. Iiduliinu

Noi rfsut on varmaan kaikkein surkeimpia testejä.. kannattaa varmaan kokeilla jotain muuta? (n) Ja jos se muu testi on nega, niin sitten hyvällä draivilla uuteen kiertoon.
  8. Iiduliinu

Kun te teette noita testejä, niin eikö pidä odottaa, että väri on levinnyt ja vaihtunut valkoiseksi (n) musta tuntuu, että kaikki vpt ja muut näkyy vaan paremmin jos tausta on pinkki. Oikea haamu jää kyllä kuivuttuaankin näkyviin vai eikös?
  9. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Mulla ei oo, mutta oon kyllä kuullut, että auttais. Paitsi niistä vissiin osa saa aika kovia vatsavaivoja. Miten se nyt sitten suostu kirjoittamaan ne?
  10. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Iso halaus, olen pahoillani. Voimia sinne :love:
  11. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Ja toki joudutaan ottamaan aluksi labroja jne.. niistä hinta nousee jo lähemmäs 100€.
  12. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Jotain 110€-160€ väliin varmaankin menee.
  13. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Varmasti jo tuo pco on hyvä syy. Itse sain sen takia, että välillä kierto liian lyhyt ja luteaalivaihe jää liian lyhyeksi. Nyt lute on jo 15pvää.
  14. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Oivoi. Kaikkee sitä joutuukin kärsimään.. mutta hyvästä syystä tämä kaikki. Jos haluat keskustella enemmän esim. Whatsappissa niin laita yv:tä. Yritän kuitenkin käydä täällä suht usein, mutta välillä aina unohtuu ja tulee enemmän facea/whatsappia käytettyä.
  15. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Okei. Sanonko gyne ton 6 kiertoa? Kuinkahan monta kiertoa niitä voi edes syödä putkeen. Tiedän pari tapausta jotka tuli sit heti raskaaksi kun lopetti letrot. Tää on jo mun 5 letrokierto, joten taidan ehkä vielä vetää sen yhden ja sitten heittää letroilla harakkaa..
  16. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Ootteko harkinneet julkiselle menoa? Mä oon siitä onnellinen, että meillä kuuluu erikoislääkärit ja labrat työterveyteen joten en oo itse vielä maksanut penniäkään. Toki nyt kun siirrytään rajumpiin hoitoihin, niin täytyy mun siirtyä julkiselle koska ne ei tosiaan enää kuulu meidän...
  17. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Nautin nautin. :love: me aloitettiin kanssa syyskuussa. Minkä ikäinen sä olet? Mun mies on 30v ja mä täytin tänään 29v.. Käytkö muuten hoidoissa pk-seudulla? Minkä hintainen noin on yks käynti? Mulla menee dextraan noin 100€/käynti. Toivotaan sulle nyt sitten megaovista :whistle:
  18. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Kauanko te olette nyt yrittäneetkään? Pidän täällä sulle peukkuja (y) Vähän masentaa lähteä täältä ensi viikolla kotiin kun tietää, että täytyy varata aika gynelle ja hakea se lähete julkiselle. Suoraan sanottuna paskaa :poop::(. No en viitti sillä pilata loppulomaa (y)
  19. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Heissulivei! Täällä dpo 7 ja häämatkaa vietetään. Ensi viikolla kotiin. Yhen yhtäkään ja mitään alavatsa/oireita/tuntemuksia ei oo ollut, joten usko tärppiin aika minimaalinen.. Vai, että kemiallinen.. minkä oireiden perusteella gyne niin epäili? Ihan siis mielenkiinnosta kyselen. Mutta onhan...
  20. Iiduliinu

Letrozol & ovulaatio

Heissulivei! Täällä tosiaan ovis oli eilen ja nyt olen matkalla lentokentälle: me lähdetään häämatkalle :p:p Toivottavasti pian tärppi kävisi meille. Pidän @Emppuelkku peukkuja meille molemmille :p Tämä taitaa olla mun viimeinen kierto ennen julkiselle menoa. Meinasin sitten kun menkat alkaa...

Yhteistyössä