Hakutulokset

1. R

Maaliskuiset 2018

Viime yö nukuttu todella huonosti... Menin keskellä yötä sohvalle pötkötelemään, kun sängyssä pelkkää pyörimistä... Huomenna neuvola ja loma alkaa! Apua ku jännittää. Onneksi se on heti aamulla :)
  2. R

Maaliskuiset 2018

Rv 7+5 Tänään mulla veti mahan aivan sekaisin!! Töissä tuli kiire vessaan ja ulos lähes pelkkää vettä... Prkl jos tässä jonkun vatsataudin vielä pukkaa päälle... :sick: onneksi naapurissa apteekki ja siellä ystävällinen farmaseutti joka etsi mulle sellasen lääkkeen jota voin ottaa tähän löysään...
  3. R

Maaliskuiset 2018

Mulla on kans liian korkea alapaine ja luulen että saan siihen nyt raskauden ajaksi lääkityksen. Selviää sitten perjantaina neuvolassa.
  4. R

Maaliskuiset 2018

Mulla tuli eka kertaa huono olo 6+6 eli kyllä vielä kerkeet  :sick: :ROFLMAO: Välillä parempia aamuja välillä katseita..
  5. R

Maaliskuiset 2018

Meillä on kans ollut hiljasempaa makkarissa. Mies on sitä mieltä ollu plussasta asti, että odotellaan nyt jonkin aikaa. Aina kun oon yrittänyt ehdotella, on keskustelu kääntynyt vauvaan. Siitä en oo päässy selvyyteen et kuinka kauan odotellaan? Mulla ei tosin nyt pahoinvoivana edes mieli...
  6. R

Maaliskuiset 2018

Joo, elokuun eka/heinäkuun viimeinen päivä tehdään uusi keskustelu jonka alkuun siirretään tuo lista (y) Eli joka kuukausi uusi keskustelun aloitus. Mulla tuntuu tää pahoinvointi kestävän jonekkin klo 2-3 iltapäivällä ja illalla saattaa alkaa uudelleen. Onneksi ei ole vielä tarvinnut...
  7. R

Maaliskuiset 2018

rosmarin mulle gyne kans sano että välillä kellertävä valkovuoto on raskaudessa ihan normaalia. Johtuu keltarauhasen toiminnasta :) mulla tuli kans ihan vasta parina päivänä ihan kunnolla ja nyt silloin tällöin. Pitää iltasella päivitellä listaa. Ihana kun tulee uusia odottajia odottelemaan...
  8. R

Maaliskuiset 2018

Tervetuloa aamupahoinvointi... :D
  9. R

Maaliskuiset 2018

Työ jutuista. Itse olen vakituisessa työsuhteessa, joten ei huolta sen suhteen. Mies on yrittäjä ja tekee pitkää päivää... Eli isyyslomaa ei ole tiedossa... Ei yrittäjällä ole sellaista "etuutta"... Sama jos mies pakotetaan käyttämään osa vanhempain vapaasta, niin meillä se ei tule onnistumaan.
  10. R

Maaliskuiset 2018

Ihanaa Jesy että teillä tärppäs nopsasti! :love:Justhan me tuolla 30ensikertalaisissa sun kiertoa pohdittiin! Onnea hurjasti matkaan! Nyt rv 6+4 Meillä eka neuvola ens viikon perjantaina (8+1). Mua lähinnä jännittää se että miten ne suhtautuu mun painoon... Oon sen verran tuota painoa että...
  11. R

Maaliskuiset 2018

Mun kahvin juonti on nykyään aika rajoittunutta. Aamulla ei enää pysty ja töissä juon n. puoli kuppia kun koko kuppia ei enää saa alas! Pakko juoda ettei jää heti odotuksesta kiinni! :ROFLMAO: työkavereita jotka tietää yrityksestä on kaksi ja he ei ole ainakaan vielä arvanneet. Ei ne muuten...
  12. R

Maaliskuiset 2018

Täällä kans vedetty eilen perjantain kunniaksi mäkkärisafkat... Tuloksena todella huonot yöunet ja aamulla olo kuin olisi kammottava rapula! :censored:
  13. R

Maaliskuiset 2018

Onpas tänne tullut paljon uusia odottajia! Tervetuloa minunkin puolestani! Päivittelen listan nyt illalla :) Rv 6+1 ja eilen illalla jäätävä toispuoleinen selkäkipu. Enää ei ole kipeä, mutta heti sitä miettii että mitäs nyt on vikana... Oli ihan oviskipujen tuntuista munasarjasärkyä...
  14. R

Maaliskuiset 2018

Ensimmäinen neuvola aika 28 päivä ja siitä sitten kuulemma jatketaan ja neuvotaan (y) Oli ihan kivan kuuloinen täti puhelimessa. Kuulemma molemmat kunnan neuvolatätit jää lomalle, muttei äitiys kun ei tässä iässä enää lapsia tehdä! :ROFLMAO::ROFLMAO: Eli pääsen kesälomittajan...
  15. R

Maaliskuiset 2018

Minä esikoisen odottajana myös vähän vainoharhailen tuon vessassa käynnin kanssa :D Mulla on myös epäonni taustalla ja tuhruttelin tuolloin enempi ja vähempi 2,5viikkoa putkeen! Kiinnitymisvuotoakin oli tuolloin niin paljon että luulin välimenkoiksi, jotka laukaisi stressin purkautuminen...
  16. R

Maaliskuiset 2018

Minä olen myös isokokoinen odottaja ja luulen että menee ekasta aika pitkälle ennen kuin tästä kropasta näkyy.
  17. R

Maaliskuiset 2018

Neuvolassa ne taitaa laskea viikot viime kuukautisten ensimmäisestä päivästä alkaen? Mulla oli ovis myöhään ja siitä laskien haamu plussa tuli 12 päivän kuluttua. Kierron pituus vaihtelee muutamalla päivällä, joten suosiolla menen vähän myöhemmin sinne alkuraskauden ultraan :) luulen että nyt...
  18. R

Maaliskuiset 2018

Tervetuloa kaikille uusille! :) Piti vielä tänään digiin pissiä ja tulos 3+, eli kyllä tässä homma etenee vaikka ei oikein mitään missään ei tunnukkaan! :ROFLMAO: Viime sunnuntaina digissä oli vielä 1-2. Mies patisti toisen digin ostamaan, koska olen ollut kuulemma kovin allapäin. Onkait...
  19. R

Maaliskuiset 2018

Jospa se ois ollu ihan harmitonta tuhruttelua, vai onko vuoto palannut? Tuo on varsinkin ahdistavaa kun ei tiedä mitä tapahtuu. Toivottavasti raskaus olisi kuitenkin jatkunut normaalisti. Aika tuntuu menevän niin hirvittävän hitaasti.
  20. R

Maaliskuiset 2018

Ei olla vielä kerrottu kenellekään tästä, vaikka mieli tekis jo kertoa! Jos sitten varhaisultran jälkeen ilmottelis lähipiirille, jos (ja toivottavasti kun) sieltä elämää löytyy!

Yhteistyössä