Hakutulokset

1. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

Ihania masuja täällä ❤ mä en vielä viitsi kuvaa laittaa kun turvottaa kuin viimeisillään olisi :D oon 151cm niin aika valas saa taas olla :D kiva kuulla miten ihanasti muut lapset ottaneet uutisen vauvasta vastaan :) Mulla oli tänään neuvola ja eiköhän se sokerirasitus paljastanut jtn häikkää...
  2. N

Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

@Kinder_Kitty Joo ihan kiva kyllä,että on lääkärin aikakin aikasilla viikoilla :) toivotaan, ei nappais pistää insuliinia :( Eiköhän siellä ultralaitteetkin ole, toikin oli varmaan 80-luvulta ja hyvin toimi :D
  3. N

@Kinder_Kitty ja @JustDoIt voimia jaksaa odottaa ultraan :) ymmärrän pelon menetyksestä, mutta toivotaan kuitenkin että kaikki on ultrassa hyvin ,❤ rankkaa odotella varmasti :( @kia1981 Voimia pahoinvoinnin kanssa kamppailuun :oops: saa valittaa, kyllä se oli uuvuttavaa kun eleli pelkällä...
  4. N

@Evangelina Tietty saa, sukurasitteen takia vaan.. jouduin edellisessä raskaudessakin 12 ja ±20 viikoilla vaikkei ylipainoa silloin ollutkaan. Nyt toki on, kun lihosin imetyksen loputtua eikä liikunta tai ruokavalio saa kiloja tippumaan :mad: mut tosiaan sen sukurasitteen takia, luulin että...
  5. N

Hyvää juhannusta kaikille :) en saa ilmoituksia viesteistä niin en oikein ole pysynyt kärryillä, mutta ilmeisesti tänne kuuluu hyvää :) Lapsille kertominen : meiän 1v 8kk ei varmaan ihan ymmärrä, vaikka päästiin näyttämään ultrakuvaa ja kyllä pussaili kovin kuvia :love: meinas siinä kyyneleet...
  6. N

Moi kaikille ☺ hitto meni ihan ohi tää uusi ketju :D Ihania ultrakuulumisia, oon niin onnellinen kaikkien puolesta :) meikäläisen palovammat on alkanut parantuu, vältin ihonsiirron, mut arpia joutuu korjailee leikkauksella ehkäpä.. Mulla oli keskiviikkona nt ultra ja kaikki hyvin...
  7. N

Moikka kaikki! Ei ole tullut ilmoituksua uusista viesteistä, joita on tullut hirveästi :) kaikille pitkään yrittäneille voimia jaksaa uskoa kaiken menevän tällä kertaa hyvin :) @mimmi92 vältyin nippa nappa ihonsiirrolta ja nyt ihmetellään miten parantuu ja joutuuko arpia korjailemaan...
  8. N

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tervetuloa uusille :) taas oon jäänyt keskusteluissa jälkeen. Oon parannellut palovammoja ja toivon niiden parantuvan maanantaihin mennessä riittävästi, etten joutuisi ihonsiirtoon :/ onneksi pahoinvointi helpottaa , jo kolmattta päivää oksentamatta :D Joku kyseli vauvamahasta :) en...
  9. N

@Memmet huomenna menen jorviin palovammakeskukseen kontrolliin ja saas nähdä joutuuko osastolle jäämään (n) perjantaina olisivat ottaneet, mut sanoin pärjääväni kotona.. kyllä mä sit jään jos ne kokee sen tarpeelliseks..
  10. N

Kiitos kaikille tuesta :) Tänään kävin plastiikkakirurgin tutkittavana ja hoito siirtyy jorvin palovammayksikköön..soittivat jo tänään ja yrittivät saada mua osastolle,mut en halunnu vielä mennä, kun pärjään jotenkin kipuineni kotona ja mies hoitaa lasta..maanantaina kumminkin sinne...
  11. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

Huhhuh, täällä vietetty hiljaiseloa vähän aikaa..hirvee oksentelu oli viikon päivät ainakin.. Lisäksi Poltin tiistaina itseni pahasti puurolla n. 20% kropasta on toisen asteen palovammoilla, mukana myös 3 ja 1 asteen..ambulanssilla sairaalaan,mut pääsin sit onneksi kotiin samana päivänä..paha...
  12. N

Onnea uusille plussanneille :) Huhhuh, täällä vietetty hiljaiseloa vähän aikaa.. Poltin tiistaina itseni pahasti puurolla n. 20% kropasta on toisen asteen palovammoilla, mukana myös 3 ja 1 asteen..ambulanssilla sairaalaan,mut pääsin sit onneksi kotiin samana päivänä..paha olo sentään vähän on...
  13. N

I feel you...oksennan vähän väliä eikä oikee mitään pysty syömää ..karsee nälkä:cry:
  14. N

Moikka :) tungen tänne tammikuisiiinkin mukaan , jos mahtuu :D eli la 1.1/ Nems/ 21/ 2.lapsi Täällä kärsitty pahoinvoinnista ja pari kertaa käynyt ihan pönttöö halailemassa.. väsymys ihan kamalaa ja lisäksi hirvee flunssa iski viime lauantaina muhun ja esikoiseen..siihen päälle tiistai aamuna...
  15. N

Terve kaikille :) huhhuh.. raskauspahointi ollut aika hirveää ja siihen päälle tuli kauhea flunssa ja tiistai aamuna piti vielä kusta verta, kun pääsi virtsis yllättämään.. nyt onneksi vähän helpottaa ja eilen sain syötyä oikeeta ruokaa ekaa kertaa varmaa viikkoon :D toisaalta pelottaa, että...
  16. N

@AuroraK ihan kamalaa, varmasti oli raskasta :cry: paljon voimia sinne teille :unsure: älä jää surun kanssa yksin, vaan pura tuntojasi esim näille palstoille,jos muille ei kykene puhumaan.
  17. N

@nellinu ekasta raskaudesta ei tiennyt oikeastaan kuin ihan läheisimmät ihmiset, joten olihan ihmiset facessa yllättyneitä kun laitettiin päivitys vauvan synnyttyä :D Tässä raskaudessa ollaan kerrottu meidän äideille, kun oli juhlat ja ne olisi arvanneet muutenkin mun juomattomuudesta :D...
  18. N

@mimmi92 kiitos :) ja mäkin ainakin osallistun verikokeisiin tässäkin raskaudessa. Jotkut ottaa sen lapsivesipunktionkin,itse en nää tarvetta :)
  19. N

Ohhoh meni ohi tää uus ketju :D Onnea kaikille varhaisultrassa hyviä uutisia saaneille :love: ja pahoittelut menetyksen kokeneille :cry: Täällä tänään 6+0 ja eilisessö raskaustestissä kontrolliviiva oli haaleampi kuin testiviiva 2h pidätyksellä :LOL: tarkoitus oli hakea CB digital et olisi...
  20. N

Toiveena vauva 2017-2018

@kookospieni ihanaa, tuli ihan tippa linssiin ihanista uutisista :love: onnea hirmuisesti:love:

Yhteistyössä