Hakutulokset

1. M

Joulukuiset 2018

Must on niin hassua lukea näitä "tässä iässä ja tossa iässä" kommentteja. Mä täytän itse 36 kesäkuussa, eikä mulla ole yhtään sellanen olo, että mä olisin missään tietyssä iässä tai jotenki kauheen paljon vanhempi ku viime kierroksilla. Tosin mun nuorin täyttää 5. Tässä iässä kai keskenmenon...
  2. M

Joulukuiset 2018

Ainoo mahdollinen ajankohta raskauden alulle on ollut kp8 ja siitä seuraavat päivät. Mun hcg mitattiin kp 25, se oli silloin 695 ja vastaa dpo 18 viitearvoja, mikä on mahdollinen jos mulla on ollut ovulaatio just silloin kp 8. Yleensä se on kellontarkasti kp 14 ja mun kierto on aina ollut...
  3. M

Joulukuiset 2018

Mulla on alusta asti kipuillut oikea munasarja, ja sieltä löytyikin taas vaihteeksi harmiton kysta. Mut eilen tuntui vasemmalla niin terävää kipua, et meinas jalat mennä alta! Särky jäi päälle koko illaksi kevyempänä. En kyllä yhtään muista aiemmista raskauksista onko ollu tämmöstä. Mua on...
  4. M

Alkuraskauden hCG-arvoja?

Ihan mielenkiinnosta te jotka ootte käyny syystä tai toisesta mittauttamassa arvot, niin mitä on ollut tulos? Mikä dpo tai kp? Mulla oli kp 25/28 arvo 695, mutta mulla oli aikainen ovulaatio, josta ei ole sen tarkempaa havaintoa. Arvaisin jotain dpo 14-15 olevan lähellä totuutta.
  5. M

Joulukuiset 2018

Vitsit että aika todella matelee.. Oon tienny tästä raskaudesta "jo" 2,5 viikkoa, mikä tuntuu ikuisuudelta, mut kirjoitettuna se ei tietenkään ole enää mitään. Ja sit kun tuntuu, et olis jo pari viikkoa edempänä. Aina yhtä shokki tuo 5+... Miten niin 5+ kai se kohta jo potkii!?!? :D:D
  6. M

Joulukuiset 2018

Mulla joko oireet vähentyneet, tai sitten en enää kiinnitä niihin juurikaan huomiota. Hyvin ajoittaista vatsan jomottelua ja aivastaessa repäisykipu. Rinnat vähän aristaa, mut vähemmän ku viime viikolla. Yhden kerran heti alussa oli hetken aamulla hutera ja huono olo, muttei kertaakaan sen...
  7. M

Joulukuiset 2018

Huomenta! Mulla kans oireet vähentyny, välillä mahakipua ja ajoittaista tissisärkyä, etenki jos pidän yhtään mitään rintsikoita. Siispä en pidä. Joutuu vaan laittaa löysän paidan ku mulla on nyt pitkät päällä koko ajan :D Muutenki tuntuu et nännit kasvanu, yleensä ne on pienet ja söpöt. :D Ei...
  8. M

Joulukuiset 2018

Minäkään en oo liittyny faceen, enkä usko ihan heti liittyvänikään. Soitin tänään neuvolaan ja eka neuvola on ens ke. Pääsen vähän purkaan ajatuksia koko raskaudesta. Tänään on taas ahdistanu aika paljon. Mielialat seilaa laidasta laitaan ja pelottaa.
  9. M

Joulukuiset 2018

Oireista on ollu puhetta, niin mulla ainakin menkkajomotusta, sukkapuikkokipuja, välillä huimaa ja nenä on ku vihikoiralla. Ei onneks viel pahoinvointia. Niin ja tissit ja erityisesti nännit aristaa. Ja pierettää :D:D Nii ja pari kertaa vähä närästänytkin.. Sitten oon sairaan hajamielinen ja...
  10. M

Joulukuiset 2018

Moikka, mistä me puhutaan? Mulla on tääl ylläri joulukuinen, kierron mukaan la olis 15.12, mutta CB viikkonäytöllinen näytti jo maanantaina 2-3 viikkoa, eli sen mukaan vois olla jo 9.12. tai sit monikko.. Suvussa monikkoja, niin vähän jännittää. Yhden ehkä viel jaksais, mutta kahteen musta ei...
  11. M

(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

Moikka siskot! Tulin vain katsomaan, että mitä vanhoille kuumeilukavereille kuuluu, mutta tehän olette häipyneet ihan muualle. :'( Saapas näkee, koska mulla tulee taas ajankohtaiseksi, ainakin elämä ja uusi parisuhde etenee niin huimaa vauhtia, että hitaampia hirvittää! :D Olen niiiin...
  12. M

(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Moikka ihanat tyttöset! Mut voi oikeastaan poistaa myös tuolta taustalta, ei ole vauvahommat enää ajankohtaiset. Mies heitti pihalle, häät peruttu jne. Alkujärkytyksen jälkeen ja oman kodin löydyttyä on jo alkanut elämä hymyilemään. Pentuhan se olikin, kuten mun kertomuksista on voinut lukea...
  13. M

Endo + pillerit, limakalvot falskaa?

Tietääköhän täällä joku omasta kokemuksesta, tai mistähän kyselisi kun ihmetyttää. Mulla siis lähes pari vuotta meni lasta yrittäessä, viime syksynä todettiin lievä endo. Miehen kanssa alkoi alamäki, joten aloitin vajaa pari kuukautta sitten pillerit, ei lasta tähän elämäntilanteeseen. Kohta...
  14. M

Mäkin voisin jakaa mun raskaushoureet nyt kun aamulla taas testattu tyylipuhdas negakin. -Lämmöt 36,9 - 37,6c -Mahanipsut, jotka koko ajan pahenee (ihan normaalia endolle), nyt on jo koko ajan sellainen olo, että kohta hanat aukee. -Ne pari huono-olo-kohtausta aamuteen jälkeen tällä ja...
  15. M

Voi eiiii Sharona ja Manu! :( :( Ihania synttäriyllätyksiä sulla Sharona, tosi, tosi ikävää, et se paras mahdollinen lahja jäi antamatta. :/ Seuraavaksi toiveet sitten Siiriksessä ja Valeskassa. Niin ja Pinksussa. Mut täti löytää ma mennessä kuitenkin, turha piiloutua. Paitsi kun mä olen...
  16. M

Kiitokset kaikille taas tsempeistä ja lohduttavista sanoista. Eilen juteltiin miehen kanssa, ja kerroin sille näistä lähtösuunnitelmistani. Oli oikeastaan aika ihana ilta, mutta en mä silti päätöstäni peru. Mies tietää nyt, miten ihanaa mun kanssa on. Se saa mut takaisin kotiin sit kun käsittää...
  17. M

Voi, onnea kihlauksesta Pinkki! Siis etkö ole testannut kertaakaan??? Hullut hermot! Sharona, jännää!! Pidän peukkuja kovasti, toivottavasti muuttuu pian selkeäksi plussaksi, sillä kyllä mäkin kuvissa toisen viivan näin. Ihanaa Hlemmur kun pääsetkin heti tosi toimiin. Jaaha. Mitäs omaan...
  18. M

Jee, hyvä Hlemmukka ja Clado! Näin ne hommat etenee, toivottavasti tulokset havaitaan pikimmiten. Kiitos kaikille tsempeistä. Toivottavasti olen väärässä, mut se mun yks aamupahoinvointi tais johtua teestä. Tänään tuli taas aamulla etova olo kun sain kupin tyhjäksi. On se kumma, kun yrittää...
  19. M

No mutta hyvä Hlemmur, että saat apua! Toivotaan pikaista plussaa. Clado, no älä! Mä oon niiiiin raskaana! Ja jos oon, niin se on just sen hammastahnan ansiota, ja sit te kaikki muutkin vaihdatte mukisematta niksi-Heikin suosittelemaan Elmexiin! Ja plussaatte oikein rivissä.

Yhteistyössä