Hakutulokset

1. J

Joulukuun tontut -15 *syyskuussa*

Joulukuun tontut 2015 syyskuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS Kukkurukuu/26/2/TAYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS Sinnis/29/2/- sylikinkku/-/-/- 2.12. Aurinko82/32/4/LKS 3.12. Hunajapuu/27/2/OYS Mimmi Haloo/30/1/SATKS...
  2. J

Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

Hei! Täällä yks pk-seudun odottaja. Ikää on 24 ja mukana menossa on 3-vuotias esikoinen. La mulla on 3.12 ja tällä hetkellä asutaan Espoossa.
  3. J

Joulukuun tontut -15 *elokuussa*

Hei vaan! Elokuu vetelee viimeisiä ja syksy on jo tääl! Koht se joulukin tulee!!! Viikon menee tosi nopeaa. Vähä liiankin. Mulla on täl hetken opparin raaka versio tarkistukset. Kauhulla odotan mitä kaikkia parannuksia joudun siihen tekee. Oon ostellu hirveesti vauvan vaatteit vaik...
  4. J

Heipsan! Harmi, kun tää kaksplus ei ipadil toimi. Puhelimel ei jaksa pitkii viestei näppäillä. Meil oli rakenneultra 20+5 ja painoa oli 341g. Saatiin samalla tyttölupaus eli meil asustaa kohta siskokset. ❤ Elämä on tällä hetkellä aika kiireistä, ku viimeset kouluhommat puskee päälle ja...
  5. J

Joulukuun tontut 2015 elokuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS Kukkurukuu/26/2/TAYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS Sinnis/29/2/- sylikinkku/-/-/- 2.12. Aurinko82/32/4/LKS 3.12. Hunajapuu/27/2/OYS Mimmi Haloo/30/1/SATKS...
  6. J

Joulukuun tontut -15 *heinäkuussa*

Heissan kaikille! Oon saanut useita yksityisviestejä koskien fb-ryhmää. Ryhmä on todellakin suljettu kesäkuun viimeinen pv enkä pysty sinne lisään millään verukkeella enää uusia, koska tästä asiasta ollaan päätetty ryhmän sisällä. :) Jos perustatte uuden ryhmän, nii infotkaa muakin, nii voin...
  7. J

Tervetuloa uudet. :) Lisään teidät listaan pikimmiten. Facebook on suljettu 30.6. eikä sinne oteta enää uusia jäseniä :) Meillä ois tänään hääpäivä, joten saapa nähä mitä sitä kehittelee. Sain neuvolalääkäristä reseptin allergialääkkeisiin ja ne ei toimi! :unsure: En kyllä jaksa varata uutta...
  8. J

Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

Jatkuu täällä: http://kaksplus.fi/threads/joulukuun-tontut-15-heinaekuussa.2451275/
  9. J

Joulukuun tontut 2015 heinäkuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS Kukkurukuu/26/2/TAYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS Sinnis/29/2/- sylikinkku/-/-/- 2.12. Aurinko82/32/4/LKS 3.12. Hunajapuu/27/2/OYS Mimmi Haloo/30/1/SATKS...
  10. J

Hei! Toimiiko muilla tää sivusto normaalisti ipadil? Mulla jotenkin teksti hyppii tai, jossei hypi, nii se laittaa valkoseks kaikki uusimmat viestit. :mad: Puhelimella näkyy normaalisti, mutta sillä en tahdo jaksaa kirjottaa. :unsure: Mulla ois perjantaina neuvolalääkäri. Saas nähdä mitä siitä...
  11. J

Pikaisesti tulin moikkaamaan flunssan kourista! Laittakaa fb:hen haluavat mulle yksityisviestillä linkki teidän profiiliin tai koko nimi ja kuvaus profiilikuvasta, jotta osaan lisätä oikean henkilön kaveriksi ja sen kautta ryhmään. Kaikki manaa tuota huonoa ilmaa, mutta migreenialttiille...
  12. J

Uusille ja vanhoillekin tiedoksi, että fb:n salaiseen ryhmään pääsee vielä ens viikon alkuun asti! :)
  13. J

Meillä juhannus menikin ihan kotona. Käytiin me Lintsillä, mut muuten ollaan vaan nautittu yhteisestä ajasta, kun viime aikoina se on ollut kortilla. Lastentarvikeliikkees alkoi nyt ale, joten vaunut pitäisi käydä laittaan tilaukseen. Täällä välillä supistelee. Onneks neuvolalääkäri on parin...
  14. J

Facebook on auki kesäkuun loppuun ja sen jälkeen uusia ei enää oteta. :) Siellä on keskustelu aktiivisempaa kuin täällä, mut toivottavasti tää keskustelu ei kokonaan tääl hiivu! :) Esikoisen odotuskirjaa tehdessä oli hyvä kaksplussalta hakee vanhoja keskusteluita. Fb:stä tuo on vähä hankalempaa...
  15. J

Heissan! Pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille! Lisään teidät listaa pikimmiten. Yksityisviesteihin vastailtu fb:tä koskien. :) Oon jo useampana päivänä yrittänyt pädillä tulla kommentoimaan, mutta jostain syystä tää on keskustelusta suurimman osan viesteistä ja tän vastausboksin poistanut...
  16. J

Yksityisviesteihin vastailtu! Joulukuunihme tervetuloa! Rekisteröidy palstalle, nii laitan sut listalle. :) Täällä ei näköjään voi enää kirjoitella ilman rekisteröintiä. Onko muut huomannu jo saman? Eilen oli taas neuvola. Siellä se pienen sydän jumpsutteli. <3 Mulla on tänään virallisesti...
  17. J

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Jatkuu täällä: kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2449070-joulukuun-tontut-15-kesakuussa/#post30852111
  18. J

Joulukuun tontut 2015 kesäkuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS Kukkurukuu/26/2/TAYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS Sinnis/29/2/- sylikinkku/-/-/- 2.12. Aurinko82/32/4/LKS 3.12. Hunajapuu/27/2/OYS Mimmi Haloo/30/1/SATKS...
  19. J

Lista päivitetty! Yksityisviesteihin vastailtu. Vinkkinä fb-ryhmää haluaville, että kannattaa laittaa heti profiilikuvasta kuvaus ja nimi tai linkki profiiliinne, jotta osaan pyytää oikeaa henkilöä kaveriksi! :) Yhh, mulla oli eilen ihan hirvee päänsärky. Jouduin kotiin tullessa ottaa 2...
  20. J

Heissan! Tuli pikaisesti vaan kirjoitteleen teille. Meillä oli perjantaina np-ultra ja vauvalla oli kaikki hyvin. Seuraava ultra on heinäkuun puolessa välissä. Mulla on pitänyt hirveen kiirettä kouluhommien kanssa, kun valmistuminen lähestyy ja viimeisiä kouluhommia pitäis tehdä. Vielä olis...

Yhteistyössä