Hakutulokset

1. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Kertokaahan tekin nyt mielipiteitä, ovistesti ollut plussalla nyt koko loppukierron ajan. Raskaustestissä (10) erottuu haamujen haamu tai ehkä viivanpaikka luonnossa. Oon tehny toisen ovis+ myötä kaikki testit aamun ekasta virstasta. Muka-raskausoireita olisi vaikka muille jakaa ja onhan dpo11...
  2. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tammityttö :hug: Ei auta kuin toivoa parasta! :heart:
  3. heidip*

Oloja oon kirjannu tänne. Oon yrittäny olla niin tarkkaan tutkailematta oloja mitä aikaisemmin ja sen perusteella onkin ollut ehkä oireettomin kierto sitten ehkäisyn jälkeen. Pari viikkoa sitten ja juurikin oviksen aikaan kp15 sain kuulla erittäin järkyttäviä uutisia ja sen takia mul iski toi...
  4. heidip*

Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan wavee :wave: Kerrotko vielä kp:t? Ja laitetaanko suoraan piinailijoihin? ;) Meillä kanssa suunnitteilla uusioperhe eikä miehellä omia lapsia. Kiva kun käyt kurkkimassa Carriina! Onneksi huhti-toukokuu on kumminkin jo pian :wave: tsilinut Alkoiko vuoto jo...
  5. heidip*

Tammityttö Mä nyt oletan et se ovisplussa oli tikussa kp15, niin puuhailuja oli edellisenä iltana. Sinä yönä oli selkeät ovistuntemukset, muistan sen kun yövuorossa niiden kanssa tuskailin :D Sitä ennen oli puuhailuja kp8. Tässä kierrossa muutenkin puuhailtu vähemmän kuin aiemmissa, niin kait se...
  6. heidip*

Lasihelmelle kaikkea hyvää jatkoon :heart: :hug: Mammilla onki otolliset ajat puuhailuun ;) Pupelaattori kiitti :) 8v sitten tähän aikaan olikin -27 astetta pakkasta, hyrrrr :whistle: Ja sit se omanapa DPO9&10. Tänään inan vahvempi viiva kuin eilen muttei edelleenkään tarpeeksi...
  7. heidip*

Tuo on joku merkitön One Step, herkkyys 10. Ja tosiaan ekan oviksen tikutin kp15, tän uusimman tein vielä kun housut lorahti valkkarista märiksi. Aloin epäillä toista ovista, mutta kun ei se ovistesti nyt olekaan haalistunut normaalisti.
  8. heidip*

Onnittelut tästä, lisätty listaan :heart: Oon vielä skeptinen tuon haamun suhteen, on niin tihrustettava etten oikein luota.. Ja tosiaan nuo kaks on näkynyt vasta rv6+3.
  9. heidip*

tsilinut Ei haittaa yhtään vaikka kirjoittaisi useamman kerran päivässä, hyvä kun joku pitää ketjua ylhäällä ;) Tuliko täti? (.) DPO9 ja haamujen haamun esi-isä luonnossa. Otesti edelleen hyvin vahva positiivinen.
  10. heidip*

Kp25 / dpo9 vasta, ovistesti näyttänyt haalistumatta plussaa jo kp21 alkaen niin oli pakko testata. Näettekö haamujen haamun esi-isää vai onko itselläni viivalasit päässä?

Yhteistyössä