Hakutulokset

1. heidip*

Kuvia plussatesteistä

Digi ja ylempi liuska (märkä) 3.3.15 Alempi liuska (kuiva) 2.3.15 DPO:t 11 & 10.
  2. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Esikoinen tärppäsi yk18, kuopus heti perään tjot2 (ikäeroa 14kk). Kolmas raskaus alkoi pillereistä huolimatta ja päätyi keskenmenoon 12/13. Nyt oli pillereiden jälkeen yk5, kun tärppäsi. Eilen illalla tein liuskan parin tunnin pidätyksestä ja selkeästi viiva vahvistuu :heart: Viikon päästä...
  3. heidip*

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Uskaltaiskohan sitä varovasti täälläkin. Eli maanantaina sain liuskaan haamulaisen ja eilen digiin Raskaana 1-2. Välittömästi nousi km pelko pintaan. Eilen pääsin kertomaan miehelle ja tänään tulee ainakin loppuviikoksi tänne, jotta pääsen vähän tästä pelosta. Mulla siis itsellä lapset -07...
  4. heidip*

Avasin aamulla sen eilisen digin. Jännä tosiaan et One Stepin 10 antoi niin hailakkaa ja Clearblue digin 25 viiva on noinkin vahva viiva :D
  5. heidip*

Pisamapeikko kokeisiin vain! Ei siinä mitään menetä. NNÄ ihanaa, onnea! :heart: Samanlaisia hailukoita saatiin. Tarrasukkia! MissB:llä mäkin näen hailuraa. Uutta testiä kehiin. Lukka onko kivut hellittäneet? Bongasitko oviksen ajankohdan? Jos ne jatkuvat niin itse soittaisin ehkä...
  6. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Varovasti ilmoittadun mukaan, kp34/37 :wave: Mulla oli siitä erikoinen tilanne, että ensimmäisen ovis+ bongasin kp15 ja toisen kp21 ja jälkimmäisestä se sitten jäikin vallan plussailemaan. Eilen loman alun kunniaksi kp33 testasin erittäin herkällä liuskalla haamun ja samanlaisen tänään, jostain...
  7. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Ihanaa kun plussanneetkin käyvät täällä kurkkimassa :) tsilinut En mä ihan heti jätä kuumeilijoita ja vaikka tästä siirryn tuonne marraskuisiin ja kolmosten ryhmärämään, niin käyn kurkkimassa tasaisin väliajoin. Pitää nyt vaan toivoa, että täti pysyy poissa. Ja listaa päivittelen kunnes saan...
  8. heidip*

Tämän kokemuksen pohjalta suosittelen minäkin digiä, oli varma että iskee tekstin "Ei raskaana". :heart: NNÄ testailepa sinäkin digillä ;) Varovasti siirryn marraskuisiin. E: Testien dpo:t siis 10 ja 11. Täpinöissäni olen merkannut kuvaan väärin :D
  9. heidip*

Kiitos kaikille :heart: Mä olin niin malttamaton :ashamed: , että tein päivällä parin tunnin pidätyksestä toisen testin ja kyllä siihenkin haamulainen tuli ihan minuutissa :heart: Aamulla testailen taasen ja toivon viivan vahvistuvan. Miehellekin pääsen vasta huomenna kertomaan, se tilanne...
  10. heidip*

Kiitti :heart: Tammityttö pakko se oli hyödyntää kun nää kierrot on ollu mitä on.. Toka ovis+ tuli kp21 (vahvin plussa koskaan kp24), ja rakkautta oli kp:t 20,21 ja 24. NPÄ:llä näyttää viiva vahvistuvan, varovaiset onnittelut :heart:
  11. heidip*

Tilannepäivitystä tähän. Mulla tosiaan jäi tuo ovis+ plussailemaan, 8 päivää tikutin ja sitten loppu tikut. Ilmeisesti noi raskaustestit reagoi jotenkin ovikseen sillä se viiva ei vahvistunut ja sai tihrustamalla tihrustaa. Tänään kp33 ja ehkä dpo10 tuosta toisesta ovis+:sta. Ja...
  12. heidip*

Tuulentavoittelijalle malttia piinailuun :heart: On se vaan hermoja raastavaa aikaa! Porkkana mä en noista otesteistä osaa sanoa omalla käyttökokemuksella, muuta ku et mul ei tosiaan kahden kierron aikana piirtyi koko ajan jotakin viivaa. Stressitasoa tikuttaminen ainakin lisäsi...
  13. heidip*

Mun alkaa kohtaus ennakoivasti jyskyttämällä ja otan yleensä heti särkylääkkeen. Tavallisen päänsäryn kuitenkin erottaa migreenistä. Nyt on ollu kohtauksiin Miranax ja pahempaan särkyyn Panacod. Ja koska viime aikoina kohtauksia on ollut niin harvoin niin ei ole enää estolääkitystä (Propral)...
  14. heidip*

Tää olisi huippu ja plussaa olisi, jos aukeaisi vielä tietyn päivämäärän jälkeen :laugh: wavee Jatkan piinailua sun kanssa :heart: Lupaavalta kuulostaa sielläkin. Tänään kp30 ja niin kauan, kun ei vuoda niin on toivoa. Menkkajomotuksetkin aaltoilee. Se on sellaista polttavaa ja painavaa...
  15. heidip*

Raskaustesteistä, veritesti pos., pissatesti neg.

Ootko Miranda jälkeenpäin vielä kokeillut tehdä kotona raskaustestiä? Antaako vieläkään mitään? Entä oletko kokeillut ovistestillä? Omat olot kertoo taas, että olisin raskaana mutta raskaustestit negaa (antaa kyllä viivanpaikkaa tai jotakin, että tihrustamalla saa tihrustaa). Ovistesti on ollut...
  16. heidip*

Lista päivitetty :wave: :D Tuulentavoittelijan siirsin jo piinaileviin valmiiksi, kun näyttää kp:t olevan sitä luokkaa ;) Tervetuloa Peipi aktiivisten joukkoon ;) :heart: Iltatähti2015 siirsin taustaileviin kuumeilijoihin, kun ei ole pitkään aikaan kuulunut kuulumisia :confused: (.)...
  17. heidip*

Mulla on kahdessa aiemmassa kierrossa tullut ovis+ päivää ennen menkkoja, muuten ollut negaa. Nyt ollut sitten jo 7 päivää plussana ja rt edelleen luettavissa negaksi. Tänään kp28/29 tai miten pitkä kierto nyt tuleekaan olemaan :snotty:
  18. heidip*

(.) Rtesti luettavissa edelleen negaksi ja olishan sen pitäny jo vahvistua, jos olis vahvistuakseen. Pitänee laskea, että se jälkimmäinen plussakin saattoi olla ovista eli tänään dpo12/5. Tai en mä edes enää tiedä miten laskea, kun noi testit on olleet mitä on. Alkuviikosta voinee tehdä digin...
  19. heidip*

blue-bell En mä halua stressata miestä näillä testaamisilla :D Tietää ovistesteistä ja niiden ihmeellisistä tuloksista mitä nyt on ollut ja tietää et oon testannu raskaustestillä, mut ei sitä et kuinka monta kertaa :D zuhina Tää on nyt toinen kierto, kun olen testannut otestillä liki koko...
  20. heidip*

tänne ovulaatiotesti kuvia.

^^ On kyllä todella hailakoita että itse luokittelisin negaksi. Onko sulla vielä tikkuja jäljellä, että voisit jatkaa testailua?

Yhteistyössä