Hakutulokset

1. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tervetuloa joukkoon tsilinut! :wave: Päivitän sinut listalle paremmalla ajalla ja suoraan piinailijoihin :D Mä oon nyt pohtinu tätä ihan liikaa. Vau.fi laskurin mukaan mulla olisi tänään rv3+2, mikäli olen raskaana. Sen mukaan alkio olisi kiinnittynyt kohdun seinämään 19.2 eli juurikin...
  2. heidip*

ovulaatiokivuista Mulla ei ole nyt pillereiden jälkeen ollut ollenkaan kipuja oviksen aikaan, ainoa merkki ovulaatiosta on lisääntynyt vv. Kuopuksen jälkeen oviskivut ennen ehkäisyä oli niin kovia, että putosin kivuista lattialle.. (.) Otesti on nyt neljättä päivää plussalla |O Eilen ja...
  3. heidip*

Onnittelut He.Ti :heart: Kiva kuulla Juli pitkästä aikaa :wave: Jospa tällä kertaa kuitenkin tärppäisi hieman aikaisemmin ;) Porkkana on kyllä niin selkee viiva. Ootko tänään tehnyt testiä? Anskunalle pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Kummallisia testejä liikenteessä |O (.)...
  4. heidip*

Mä sain todella "ihanan" puhelun tuossa puolen tuntia sitten, että päätin nousta ylös ja juoda kahvit. Onkos Anskuna tänään testaamassa uusiksi? Mikäs porkkanan tilanne? Tuulentavoittelija mä oon varmaa omituinen, mut jotenki tykkäsin siitä greippimehun mausta :saint: Uskon että oli...
  5. heidip*

Röntgenkuvaus on paikkakuntakohtaista. Täällä ei suostuta kuvaamaan ilman akuuttia tilannetta ja mulle oli varattu aika isoon kuvaan, niin peruivat sen ajan heti kättelyssä kunnei tuota vaivaa enää ole. Pyysivät sitten varaamaan ajan uudestaan mikäli en ole raskaana tästä kierrosta...
  6. heidip*

Anskuna tuossa uudessa kuvassa on selkeämpi. Vahvistumista :heart: Tervetuloa joukkoon Tammityttö :wave: Lisätäänkö suoraan aktiivisiin kuumeilijoihin? :D Mukava saada lisää porukkaa, kun tämän alkuvuoden aikana on käynyt kunnon joukkokato. Viikonloppuna pino oli kovin hiljainen :snotty: :D
  7. heidip*

Voi että, kun porkkanaa ja pupelaattoria piinaillaan :hug: Jospa vaan hCg erittyy hitaasti :heart: Anskuna minen näe mitään, mut kokemuksesta tiedän et nää kuvaohjelmat hävittää noita viivoja vaikka olisiki luonnossa selkee |O muoks. eri kuvakulmasta katsoen näkyy kyllä jotakin ;) Omaan...
  8. heidip*

Mitä kuuluu näin ystävänpäivän aamuun Peipi, Pupelaattori ja Porkkana? Ja Julillakin on jo kiertopäivät pitkällä. Kiiltokuvalle kanssa toivon että tilanne selkiäisi plussan kannalle ;) Anskuna me saadaan sit testailla perätysten ;) Itse päätin testata 23.2 jolloin esikolla 8v synttärit...
  9. heidip*

Raskaustesteistä, veritesti pos., pissatesti neg.

onneksi olkoon :heart: toisilla vain ei taida näkyä :| mä tiesin kuopuksesta heti olevani raskaana, sillä esikoinen lopetti tissittelyt ja neuvolan mukaan se oli selvä merkki. täti otti mut kirjoille jo rv3-4. kaikki kotitestit näytti negaa. labrassa positiivinen rv6+3. nyt jännätään kuinka...
  10. heidip*

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Nyt jo plussatesti :heart: Plussan kunniaksi myös migreenikohtaus :snotty: Aikaisemmat kierrot olleet pitkiä (32-38) ja olin varannut lääkärin huomiselle, ehkä siirrän sitä tai perun kokonaan =)
  11. heidip*

Meillähän käy täällä joukkokato :laugh: Onnittelut plussanneille! :heart: (.) Itse bongailen ovista, viittä vaille plussa nyt jo! Huomenna olisi se lääkäri, että nyt mietin mitä teen sen suhteen.. Pitkien kiertojen vuoksi sen ajan varasin ja tosiaan nyt kp15 ja melkein plussa aamupissasta...
  12. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Tämähän ei ole vielä ihan plussaa? Mutta ilmeisen odotettavissa pian :xmas: Huomenna olisi lääkärikäynti pitkien kiertojen vuoksi, että saapi nähdä kuinka teen.. muoks. liki tunti uitosta Onnittelut plussanneille ja haamulaisille :heart:
  13. heidip*

Onnea Mamina :heart: Eiköhän nuo piinailijat pian seuraile perässä sinne odotuspuolelle ;) (.) Viikko alkoi lupaavasti oviksen kannalta, mut eilen jysähti sellainen stressipommi että varmasti siirtää ovista |O Pah, ei auta kuin tikutella ja lipittää sitä greippimehua ja odottaa tohtorikäyntiä..
  14. heidip*

Greippimehua mäkin päätin kokeilla tässä kierrossa, varmaankin loppuviikosta alkaen. Vaikken vieläkään ole kovin innostunut siitä loppuvuoden vauvasta, niin samapa se on kun vain tulisi. Mulla oli tänään kehityskeskustelu pomon kanssa ja pakkohan tuolle oli kertoa opintoaikeista ja osittaisen...
  15. heidip*

mamina on niin plussanneissa :heart: :kiss: Kiiltokuva kyllä se nyt vaan on parempi plussata, kun olen sinut plussanneisiin siirtänyt aikaisemmin jo :ashamed: :D Unnaunna uutta kuvaa tiirailtavaksi! :xmas: Ja mitenkäs Tuulentavoittelija ja Porkkana84 näin alkuviikkoon...
  16. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Mun on kahdessa kierrossa ovistesti näyttänyt melkein plussaa päivää ennen menkkojen alkamista |O
  17. heidip*

Piinailijoille pussatuulia kovasti! Jospa tuosta Laina-myrkystä olisi sen verran tuulta meillekin. Täällä ei kyllä suuremmin ole puhissut, mitä nyt vähän pihassa tavarat lennelleet :D Kiiltokuvan testissä näen selkeän haamulaisen! Tuliko tuo ihan testiajalla? Maminan molemmissa testeissä näin...
  18. heidip*

:attn: päivitin tuota listaa selkeämmäksi ja jatkan töiden jälkeen, toivottavasti ei tullut virheitä joukkoon kovin montaa :attn:
  19. heidip*

Uusia hyviä blogeja

Viis Sakaraa Tuorehko 27-vuotiaan äidin blogi. Toiveena saada kolmas lapsi 2015-2016, jolloin perheestämme muodostuu uusioperhe. Kuumeilua vielä.
  20. heidip*

Tuulentavoittelija minäkin näen viivaa, ei tartte edes tihrustaa :heart: Vahvistumista tuolle :heart: Unnaunna kyllä tuo kp23 ovistesti on niin selkee positiivinen ettei tosikaan. Harmi että kierto venyy. Kai hyödynsitte tuonkin plussan? Ootko malttanu olla testailematta nyt...

Yhteistyössä