Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Eilen sain sen roskishaamun ja sit illalla pengoin vielä testikaappia ja löysin cb:n testin. Ja siihen piirtyi tänään ihan selkeä viiva, en voi uskoa tätä ja osaankohan tehdä tänään edes töitä! :love:https://aijaa.com/eMyJ9x
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Siis apua! Onko kellään kokemuksia roskishaamusta, mitä se meinaa? Olin siis laittaa kuivunutta testiä roskiin ku tuo osui silmään. Mun silmiin tuo vähän punertaa, mut kuvassa näkyy tosi huonosti. Menkat piti alkaa ma, ei oo alkanut. Mut ku sain ovisplussan, ni sen jälkeen tuli vielä 5 päivää...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla normaalisti 2 päivää, mut tässä kierrossa kananmunalimaa tuli viikon putkeen ja sitä tuli ihan tosi paljon. Mietin kun just, et ku sain su iltana pysyvän hymynaaman cb:n kahden hormoonin testillä ja limat kesti perjantaille, et milloinhan se ovis sit kuitenkaan oikeesti oli:ROFLMAO:
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Onko kellään ollut kuplivaa tai elohiirimäistä oloa muniksissa? Tää on aika ilkeän tuntuista kun pulputtaa oikealla
  5. P

Toiveissa vauva 2021

@LaTiLa hienosti vahvistunut! Tein kans aamusta testin, jotain yrittää näkyä, mut veikkaan viivanpaikkaa. Eli ei auta kun odotella vielä. Tissejä kyllä särkee, muutaman kerran tuikannut selkää sekä silmässä ollut elohiiri vaikka en muista että ikinä ennen ois ollu. https://aijaa.com/1Fg14R
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä peukut ja varpaat pystyssä!<3
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Tää on ihan mahotonta, miten ihmisen pää menee ihan sekasin. Viime kierron osasin olla testaamatta, mut tänään dpo 8-9 menossa ja meikä käy pissimässä tikkuun. Raskauskeiju on kyllä saanu musta platinatason asiakkaan! Miks en osaa vaan pitää päätä kylmänä ja odottaa ens viikkoon!
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Moikka pitkän pitkän tauon jälkeen! En tiiä muistaako kukaan mua, mutta olin keväällä täällä palstalla ahkerasti mukana. Lopetin pillerit huhtikuussa ja olin tosi tosi varma usein, että oon raskaana. Mutta enhän mä ollut, koska mun kroppa oli unessa pillereistä, niin eihän mitään olisikaan...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Me tosiaan alettiin seurustelemaan 15 kesäsinä, kihloihin 16-vuotiaina ja nyt sit kolmekymppisinä naimisiin - että ei ne nopeat kihlat nopeita häitä takaa. Muita kihloja ei olla välissä vaihdettu, koska teinikihlat oli meille ihan ne oikeat, toki nyt naimisiin mennessä tuli ehkä vähän sormuksia...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille ja @masu90 onnea! :love: Täällä mä viikonloppuna selailin omia kirjauksia ja mietin, että voisko mulla ovis olla kuitenkin ollut hieman myöhemmin kuin mitä testasin, koska pari päivää ovis plussasta oon kirjannu et heräsin tosi kovaan kipuun oikeessa munasarjassa. Mutta...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Däääm, mä onnistuin jotenkin mokaamaan mun vikan herkän testin, hyvä että ees kontrolliviivakaan ees piirtyi ja jäi tosi haaleaksi.. Mut mä en oo jotenkaa ees suuremmin harmissani tosta aamuisesta testistä, ajattelin vaan et ootellaan ens viikkoon ku on jotenkin varma olo, et kyllä se viiva...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

@Helmiii no suht samanlainen tuli ku eilen, mut onhan tässä vielä monta päivää ennen menkkoja. Mulla on vaan enää yks herkkä ja sit noita tavallisia, ni en tiedä pitäskö sitä lähtee hakee herkkiä lisää, ku jos herkässäkin noin hailee viiva ni eihän se tavallisissa näy vielä varmaa ikuisuuksiin...
  13. P

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love mä oon huomannu saman, et aamun toinen pissa on se paras! @Helmiii vieläkö oot ihan pyörällä päästä? :) <3 @Helmipupu joo, täällä mä palstalla roikun päivittäin! Oireita on ollu vaikka ja millasia. Niinku itekin sanoit, et menny eka kierto kropan uudelleen opettelussa, niin osa...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

@Helmipupu tuo sun teksti on kun mun kirjoittama! Mä lopetin kanssa pillerit huhtikuun ekalla viikolla, kun niitä olin sen 10v syönyt ja esikoinen toiveissa. Heti tuli tuli tyhjennys, mutta ekoja luomumenkkoja ei oo näkyny ja toivottavasti ei näykkään. Tänään sain aivan todella haalean haamun...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

Mä oon ymmärtäny, että digit näyttää paljonko aikaa hedelmöittymisestä. Eli eikös jos haluat sen näyttävän 3-5, niin oviksesta reilun 3vko päästä se pitäs saada?
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Mä kyttäilen vähän väliä tuota testiä ja kyllä se haamu siinä näkyy ihan tihrustamatta - toivottavasti lähtee tummumaan. Vielä en uskalla innostua vaikka viiva piirtyi heti dippaamisesta, koska tosiaan niin haalea ja kun ei tiedä, miten nuo onestepit toimii. Tänään dpo11 ja veikkaan, että...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Ihania uutisia Helmiii! Eikä haittaa yhtään, selviän kyllä vaikka testailen itsekseni :) EDIT: pitihän se itsekin käydä pissimässä tikkuun Helmiii sun esimerkin johdosta ;) ja siis apua, antaako one stepin herkät helposti viivanpaikkoja vai voiko toi olla haamujen isoäidin kummin kaima??? Viiva...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä kanssa yrittäny pitää itseäni kiireisenä, työpäivän jälkeen tehny paljon pihatöitä yms. mutta kyllä mua ne testit tuolla kylppärin kaapissa vähän polttelee.. Mutta perjantaina testataan!
  19. P

Toiveissa vauva 2021

@Helmiii ihanaa hääpäivää teille! :) ON: mä oon aika varma, että tässä kierrossa ei tapahdu mitään, koska nyt alavatsassa ei oo tuntunu enää mitään useampaan päivään. Vv kyllä lorahtelee, tänäänki piti kurkkaa housuihin, ku luulin et menkat ois jo alkanu. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi ens ma.
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, että voidaan jännäillä porukalla taas huomenna :) Itellä tänään semmoinen olo, että en usko täppiin, vaikka on kaikenlaisia oireita ollu. Mutta katotaan miten se mieli muuttuu, kun meidän testipäivä @Helmiii n kanssa lähenee :)

Yhteistyössä