Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Just tänää mietin, et vieläkö viikko pitäisi oikeesti piinailla! Mulla on taas kokoajan lämmin, oon normaalisti kesät talvet villasukat ja villapaita päällä ja nyt hillun ilman villiksiä t-paita ja leggarit jalassa ja yölläkin oon heränny siihen, että nukun ilman peittoa. Oon nähny myös toisen...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Kyllä mäkin siinä jotain näen @Hope91 toivotaan, että lähtee tummumaan! :love:
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Tää on nyt neljäs yö putkeen, ku herään kolmen ja neljän välillä pirteenä, aikasemmin saanu jatkettua unia mut nyt jo pyöriny 30min, ärh! @Vindy <3 harmillista, että teilläkin siirtyy juhlat, menettkö silti naimisiin vaikka juhlat siirtyy vai siirrättekö kokonaisuudessaan? Meillä piti olla 4...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 raskauskeiju.fistä oon ite tilannu ja jotkut tilailee olikohan se joku kotitesti.fi - ainakin raskauskeijulta tulee huomaamattomassa kirjekuoressa kotiin :)
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Hyvä kun teil tuli puheeks, pitää alkaa ite kans seuraa päänsärkyjä. Enkä oo osannu yhtään yhistää kiertoon pillereiden aikana! Mulla siis kans migreeni ja käytän miranaxia tai sit voltaren rapidia nopee tehosena ja sit joku tappolääke, jos ei meinaa mennä ohi rapidilla.
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Komppaan, tää palsta on ihan pelastus! En mä näitä juttuja muille viiti ees puhua :D @Helmiii mites oireilut, vieläkö mennään samoilla? :) Tänään tosiaan dpo4 ja taas viime yönä pirteenä 4.12 hereille, onneks saan sit suht nopee taas unen päästä kiinni! Yläselkä tuntuu rasvottuvan. Äsken kävin...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä oli puhe kahvin juomisesta.. Mä oon myös kahvihifistelijä ja rakastan kahvia! Mutta mielummin panostan laatuun ja juon vähemmän, nykyisin menee 1 iso kuppi aamuisin ja viikonloppuisin saatetaan keittää myös iltapäivällä toiset kupposet. Sit oli puhetta myös noista macoista ja muista...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Kuukuppiin liittyen osu yks otsikko silmään, oisko ollu peräti tuolla kaks plussan jutuissa, kun itsekkin kuppia käytän. Se on joku uus trendiväline raskautumiseen, et seksin jälkeen pistät kupin paikalleen ni siittiöt ei pääse karkaamaan painovoiman takia ulos :D
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Päivällä väsyttää vietävästi ja sit illalla piristyy! Mut toivottavasti nää oireet jatkuu meillä vielä ens viikollakin!!
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä kanssa dpo3, mutta tuntuu että on kyllä kaikenlaista - tissit kipeet ja nännit tosi arat, alavatsaa vihloo, ilmavaivoja ja ummettaa, vaikka normisti toimii hyvin. Kasvot ja hiukset rasvottunu. Nukun yleensä ku tukki aamuun asti ja nyt oon muutaman yön heränny pirteenä 3-4 aikaan sekä...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Mä luin just naistentautien lääkärin haastattelun, että tallettelut pitää tehdä ennen ovista, et ovat siellä pelipaikoilla odottamassa munasolua. Et jos oviksen jälkeen lähtee matkaan, niin eivät kerkeä. Veikkaan et kaikilla muilla on ihan sama, kun tänne tulee niin paljon viestejä Lilmi89 :)
  12. P

Toiveissa vauva 2021

Mä oon miettiny tota samaa, et mitäs sit kun joskus plussaan, et miten kerron miehelle. Varsinkin jos tulee vaan haamuja näkyviin, et pitäiskö sit tehdä digiä vai mitä.. ja toinen, et miten kerrotaan mein äideille kun heistä tulee ekaa kertaa mummoja ja asuvat kumpikin eri kaupungeissa eri...
  13. P

Toiveissa vauva 2021

Oli kyllä sellainen työpäivän lopetus, että sormet ja varpaat pystyssä toivon plussaa tästä kierroksesta ihan vaan siks, että pääsis tuolta hetkeksi pois. Ärgh! Tykkään kyllä oikeesti työstäni ja työpaikalla otetaan myös raskausuutiset hyvin, mut tänää ei ollu mun päivä. Ja ettei ihan omaa...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

täällä kans korkeempi mahdollisuus kaksosiin @Alinna86 ja @Mysteerio ja jos nyt alkais kaksoisraskaus, niin jouluvauvoja ois sit tulossa.. :X3:Mua ei haittaa loppuvuoden lapset, mut miestä vähän joulukuun lapsena se mietityttää.. Mutta tosiaan, tulis ees se yksi!:love: @kolava jos oot ollut...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa hääpäivää teille @Helmiii jo etukäteen! <3 Eli jos testaillaan dpo12 ni se ois ens viikon perjantaina, iiks! Mä ajattelin listailla itselleni ylös kaikki oireet eri päiviltä, niin voi sit jälkikäteen palata, jos ei tärppääkkään. Onko muut pitäny kirjaa ja jos ootte, niin miten? Mä...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

@Helmiii vielä mun pää sanoo, et yrittäisin sinnitellä sinne dpo12.. mutta mulla on kyllä herkkiä testejä kaapissa ja huomenna voin olla jo ihan eri mieltä. Mitä mietteitä sulla? Mulla on tänää särkeny oikeeta tissiä, välillä vihlasee oikeesti kipeesti..
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Eiköhän se kiireellisenä mene, jos et pysty sen kivun kanssa olemaan. Kannattaa ainakin yrittää! Tsemppiä @Kasikuus <3
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Raskauskeiju.fi sivuilla ainakin myydään niitä 8kpl paketteja :)
  19. P

Toiveissa vauva 2021

iik! Ihanaa, että voidaan piinailla samaan tahtiin Helmiii :) Meillä tallettelut osui dpo -2, dpo-3 ja vielä yritän tänään kellistää miehen, kun tulikin jo aikaisemmin kotiin reissusta!;) Itseni tuntien tuun olemaan ihan kamala seuraavat kaksi viikkoa ja seuraan ja ylitulkitsen omia oireita 100%...
  20. P

Toiveissa vauva 2021

@Pampula3 mä tänään selailin omaa garminia ja huomasin saman ku sä! Siis että Body Battery tippuu oviksen aikaan, tänään aamusta luku oli jopa huimat 22 - ihmekkään kun vähän väsytti! Mä voisin liittyä piinailijoihin, eli tänää 3.5. olis dpo0

Yhteistyössä