Hakutulokset

1. Sphinx

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heippa, minäkin palailen tänne pienen tauon jälkeen. Onnea sydämeni pohjasta kaikille plussanneille, on ihanaa, kun tulee onnistumisia! Aina niistä saa toivoa omaankiin elämäänsä :) Meillä todettiin siis keskeytynyt keskenmeno eksäkuun alussa ja Cytotecien kanssa sitten käynnistettiin homma...
  2. Sphinx

Hieno saalis Toive* ja Roxannellakin kuulostaa lupaavalta :) Meillä meni ikävästi tämä hyvin alkanut hoito ja eilen ei enää sykettä löytynyt (rv 8+0). Kasvuakin oli vain hitusen, puoli milliä, viime viikkoisesta. Sain Cytotecit mukaani ja täällä sitä ollaan sairaslomalla, vaipat housuissa...
  3. Sphinx

Kiitos myötätunnosta kaikille. Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka tietävät miltä meistä tuntuu. Täällä, jos jossain tiedetään mitä on kun saa pettyä kerta toisensa jälkeen. Halaus teille kaikille :barefoot:Ja anteeksi, että olen ihan omanapainen, vaikea keskittyä muuhun. Näissä...
  4. Sphinx

Moi kaikille, taas. Voi olla että teen paluun listoille... Varhaisultra viime keskiviikkona toi huonoja uutisia ja sikiö on auttamattomasti liian pieni viikkoihin nähden (keskiviikkona oli 7+2, alkio vain 3,7 mm), sykekin näkyi vain heikosti. Meillä on huomenna kontrolliultra vielä...
  5. Sphinx

Kiitos Darni laskuavusta, tää oli katsos blondille liian vaikea tehtävä :D Googlettamalla löytyi erilaisia laskukaavoja tällä raskausviikkojen laskemiselle... Voimat Mishalalle, se epätoivon tunne mikä negan jälkeen tulee on kamala. Mutta aina niistä noustaan. Se on tämän ketjun naisten...
  6. Sphinx

Siirrosta on tänään siis 12 päivää , se tehtiin 30.4. Ni sanos nyt vielä että miten se sitten menikään? :LOL:
  7. Sphinx

Nyt on hyvä mieli Arvo oli 172, kuulemma oikein hyvä. Mä en nyt tiedä että millä viikolla mä olen, 4 ja jotain, oletan :whistle::barefoot: Darnille supertsempit piinailuun! Tulehan perässä! Ja se on varma, että mä jään tähän ketjuun vielä seurailemaan ainakin, niin paljon kiinnostaa miten...
  8. Sphinx

Tämä oli mun toinen IVF-hoito. Ensimmäinen tehtiin julkisella (IVF): 9 munasolusta 1 hedelmöittyi ja sekin oli jotenkin fragmentoitunut. SIirrettiin kuitenkin. Ei siis mitään pakkaseen. Tämä toinen tehtiin yksityisellä ja ICSI-menetelmällä. Saatiin seitsemän kypsää munasolua, lopulta...
  9. Sphinx

Mä kävin aamulla tekemässä verikokeen, jotta hcg selviäisi, eikä tartte arpoa testien kanssa. Nyt on tolkuttoman huono olo ja väsyttää, mutta siltikään en vielä usko, että kaikki menis niinkuin pitää. Kiitos kaikille kuitenkin onnitteluista ja tsemppaamisesta, tämä ryhmä on ihana ja niiiiin...
  10. Sphinx

Onnea Jenifer! Ihan mielettömän hienoa kuulla, että asiat alkavat kääntyä parempaan suuntaan! (y):love: No niin ja oma napa. Digi tehty. Tulos: Raskaana 1-2. Olen maani myynyt. Eikös sen pitäisi näyttää aika paljon enemmän, kun punktio on tehty 23.4. ja blasto siirrettiin 30.4.? Tää on siis...
  11. Sphinx

Mä oon täällä pirun työmatkalla ja pääsen vasta illan suussa tekemään digin..! Tulisilla hiilillä. Toivotaan, että Darnin alkiot jatkaa kasvua (y) Palaan illalla kun olen kotona!
  12. Sphinx

Ihan hurjan kuuloista Bridge! Tuostahan vois varmaan reklamoida/valittaa jonnekin. Ei noin voi asiakasta kohdella... Ankkalinna, päänsärky ei välttämättä vielä tarkoita mitään pahaa, toivottavasti pysyy kyydissä sun tyyppi. Alkuraskauden keskenmenon kokeneena en hurraa minäkään kyllä vielä...
  13. Sphinx

Onneks en lyönyt vetoa Domin kanssa :LOL: Pakko oli testata. PC:n puikkotesti antoi testiajalla ihan selkeän pinkin viivan..! Huomattavasti vahvempi tänään (pp9) kuin PC:n liuskatesti perjantaina (pp6). En kestä, ei meinaa ajatus pysyä kasassa. Voisko kolmen vuoden jälkeen olla vihdoin...
  14. Sphinx

Yrittäjälle iso halaus ja valoisia ajatuksia! Onneksi teilläkin on jotain pakkasessa :love:
  15. Sphinx

Hienoa Darni ja Ankkalinna! Mä uskon kyllä, että pp6 voi jotain näkyä, jos on blastoja siirretty. Ja vielä 2! Nyt vaan viivoille vahvistumista! Ja Darnin alkioille voimia, että kasvavat isoiksi ja hienoiksi Edelleen kituutan ilman testejä ja kuulostelen oloja. Meillä on ekaa kertaa jotain...
  16. Sphinx

Jeniferille tsemppiä! Toivottavasti asiat ratkeavat parhain päin..! Domi, ei lyödä vetoa... :DTaistelen täällä itseni kanssa testaamisen himoja vastaan. Kaapissa jäljellä vain yksi CB digi, jota ei tietenkään tässä vaiheessa voi vielä käyttää (pp 8). Hammasta purren eteenpäin siis. Aurinkoa...
  17. Sphinx

Voihan Bridge...:cry: Tää on niin käsittämätöntä, mitä joudutaan itse kukin matkan varrella kokemaan, joskus ihmetyttää että mistä me itse kukin aina vaan saadaankin lisää voimia jaksaa eteenpäin :love: Mä yritän olla testaamatta nyt ennen varsinaista testipäivää joka on ens ke 11.5. Eilinen...
  18. Sphinx

Marrasmai: toivottavasti saat klinikaltasi pian lisätietoja, ei missään tapauksessa ole oikein että joudut itseksesi pohtimaan asiaa. Yrittäjä: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Vaikka toki ymmärrän fiiliksesi... Darni: tsemppiä toipumiseen, teillähän oli hyvä saalis! Kysymys: eihän vaan enää...
  19. Sphinx

Hyvähyvä Yrittäjä! Mulla ei oo mitään tuntemuksia. Vähän välillä juilii munasarjoissa. Testipäivä on ens ke 11.5. vähän tekis mieli jo joku testi uittaa, mutta näkyyköhän vielä mitään. Punktio oli ma 25.5. ja blasto siirrettiin 30.4. Darnille onnea matkaan punktioon ja Jeniferille pikaista...
  20. Sphinx

Heippa, Mä olin näköjään tippunut aikaa sitten tuolta listalta pois :p Mutta ei se mitään, kirjoittelenkin tosi harvoin tänne. Ei siis tartte lisätä, teen tilaa teille aktiivisemmille. Onnittelut ainakin Pirunpellolle ja Naranalle! (y):love: Ja kaiketi jollekin muullekin, jonka plussan olen...

Yhteistyössä