Hakutulokset

1. Sphinx

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hyvältä näyttää Darni! :)(y)
  2. Sphinx

Heippa kaikki, pitkästä minäkin linjoilla. Paljon on todellakin tapahtunut - surua ja iloa, kaikkea laidasta laitaan... Me vaihdettiin maaliskuun lopun pettymysten jälkeen NKL:lta yksityiselle. Ei kestänyt pää enää epätietoisuutta ja jatkuvaa odottamista, tässä on liikaa kestämistä muutenkin...
  3. Sphinx

Sorry, nyt tulee itsekeskeinen ja omanapainen tilitys. Äsken tuli soitto NKL:lta, ettei mahdutakaan tässä kuussa hoitoon. Huhtikuussa voi yrittää uudelleen, mutta sekään ei tietenkään ole varmaa. Sitten tuleekin jo kesätauko (mulla on pitkä kaava aina endosta johtuen, joten vaatii sen about 6...
  4. Sphinx

Tämä maaliskuu on kyllä ollut ihan huikee! Kauheesti plussia! Ihan on kohta vaikea pysyä perässä :) Onnea kaikille tasapuolisesti, kyllä näistä vaan tulee hyvä mieli itsellekin. Kysymys akupunktiossa käyneille: Miten teillä on ajoittuneet käynnit ja onko teillä ollut pitkä vai lyhyt kaava? Mä...
  5. Sphinx

Mä täältä taukokierrolta kirjoittelen. Lukenut olen viestejä joka päivä ja vaikka itsellä yhden kierron mittainen tauko menossa, jotenkin sitä elää tosi vahvasti ihmisten tarinoissa mukana. Kylmiä väreitä tulee onnistumisista ja pettymyksistä. Huikea määrä plussia tässä kuussa!!! Ihan...
  6. Sphinx

Vaikka itse onkin nyt tauolla, jännättävää riittää täällä palstalla! Mahtavaa, kun tulee plussia ja onnistumisia, niitä tarvitaan että pysyy toivo hereillä meillä muillakin. Onnea kaikille plussanneille! (y) Itse odottelen seuraavia kuukautisia, että pääsen taas ilmoittautumaan hoitoon. Jos...
  7. Sphinx

Mä täältä hoitotauolta lueskelen muiden kuulumisia ja pidän peukkuja kaikille piinailijoille. Jotenkin sitä aina kokoaa itsensä pettymysten jälkeen ja nyt kun negatestista on pian kaksi viikkoa, menkat tulivat ja menivät ja uusi hoitokierros pitkällä kaavalla odottelee tuolla huhtikuun...
  8. Sphinx

Kiitos kaikille myötäelämisestä :love: Ja tsempit Mamidolle ja muillekin tällä kierrokselle neganneille... Ja Toiveikas, sinulle extrahalaukset, supervoimia ja valoisia ajatuksia. Tarinasi pysäytti ja muistutti todellakin siitä, miten hauraiden asioiden kanssa me kaikki olemme tekemisissä. Mun...
  9. Sphinx

Kuten arvasin. Tein Clearbluen testin ja puhdas nega. Mut voinee poistaa piinailijoista. Itkettää ja puristaa. Pakko tsempata, kun on tuo yksi lapsukainen tuossa huomiota vailla. Poistun nuolemaan haavojani, toivottavasti olen pian takaisin ja uudella kierroksella...
  10. Sphinx

Ei hitto... Me ollaan Naistenklinikalla hoidossa... Ja siis pitää tosiaan aloittaa kaikki alusta, kun 9 talteen saadusta vain yksi hedelmöittyi ja sekin oli vähän huonolaatuinen. Eli ei saatu mitään pakkaseen ja olen epäuskoinen, että tuo raasu olisi selvinnyt hengissä. Tänään illallahan se...
  11. Sphinx

Ohhoh. Huomenna verikoe. Ei yhden yhtä oiretta. Luget valuu ja tissit on pinkeenä. Tänään taidan tehdä kotona testin, tiedänpähän sitten mitä keskiviikkona tuleva puhelu pitää sisällään, ettei tartte työpaikalla hajota kesken päivän. Jotenkin ei ole odotukset korkealla... Kysyinkin jo varmaan...
  12. Sphinx

Mamido - just näin: mieli sahaa, housut on märät, tissit on kipeet + valtavat ja mielessä pyörii vaan se, että miksi kukaan onnistuisi ekalla kerralla. Samoilla linjoilla ollaan siis... Yritän henkisesti koko ajan valmistautua siihen, että uudelle kierrokselle mennään. Jos yhtään itseäni...
  13. Sphinx

Domi, kiitos kysymästä! Piinailu on ihan sitä itseään... Varsinkin kun kyydissä on siis ainoa talteen otettu ja vieläpä huonon ennusteen saanut, "ei parasta mahdollista laatua oleva" 2 päiväinen alkio... Lugesteronit aiheuttaa mulle kireetä pinnaa, olen kuin ampiainen ja todella huonolla...
  14. Sphinx

Jäin kanssa vielä miettimään, että olis varmaan pitänyt pyytää varmuuden vuoksi että puolet olisi yritetty hedelmöittää icsillä ja puolet ivf:llä. Vähän sama kuin mitä Elika sanoi, etten osannut vaatia icsiä, kun aina on hehkutettu niitä siittiöitä. Nyt jos ei nappaa, niin kaikki pitää...
  15. Sphinx

Hip hei. Sydän ja pää on tässä projektissa kyllä eniten koetuksella. Tiistaina oli punktio, 9 munasolua saatiin talteen IVF:ää varten, olin tosi tyytyväinen. Tänään siirto. Yksi ainoa oli hedelmöittynyt ja sekin kai melko huonolaatuinen (monitumainen?), mutta kuitenkin siirrettävissä. Mitään ei...
  16. Sphinx

Pikainen erittäin omanapainen tilannepäivitys täältä. Eli elämäni ensimmäinen IVF-hoito menossa. Tänään käyty ultrassa, takana 9 päivää Gonal-F -pistoksia, vielä jatkuu 2 päivää. Oikealla vain 3 rakkulaa, vasemmalla ilmeisesti 11. Punktioon ensi tiistaina 26.1... Tuoresiirrosta olivat vielä...
  17. Sphinx

Juru27, mulla on just meneillään Synarelat, olen sumutellut jo reilut 2 viikkoa ja pitkällä kaavalla siis liikkeellä minäkin. Ei muita oireita kuin päänsärky ja vähän sellanen huimaava olo välillä. Tosi vähäisiä ovat sivuoireet, ei kannata murehtia niitä etukäteen. Mulla Gonal F -pistokset...
  18. Sphinx

Tervetuloa uusille, ainakin siis Nappeus ja Juru27! Ja Nappeus, mullakaan ei ole koskaan otettu D-vitamiiniarvoja missään... Mulla takana 14 päivää Synarelaa ja keskiviikkona ultraa Naikkarille. Sitten toivottavasti alkaa piikittelyt ja homma taas etenee. Olot aika normaalit. Päänsärkyä on...
  19. Sphinx

Ihanaa SalamaT !!! Täällä ei ihmeempiä, sumut jatkuu ja olot ihan normaalit. Hyvä näin!
  20. Sphinx

SalamaT niin mäkin olen ajatellut, että oon kyllä viimeiset vuodet paiskinut töitä ihan riittävästi ja antanut kaikkeni, joten tän asian eteen voin nyt vähän valehdella ja jäädä muutamasta projektipalaverista pois :cool: Odotan jännityksellä kaikkia lääkkeiden sivuoireita, esim. Synarelan...

Yhteistyössä