Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/jYMJri Siinä tän päiväistä ovisplussaa. Alempi jo kuivunut päivällä tehty ja ylemmän tein äsken, tummuu vaan mitä enemmän menee aikaa :D 2min sitten tehty Huomenna pitäis ovis olla ja vähän jo tuntuukin siltä, huomenna varmaan kunnon kivut. Outoa vain että taas vasemmalta...
  2. U

Mulla näkyy ihan joka päivä jonkunlainen viiva, ihan sama mihin aikaan kierrosta teen, välillä tummempi kuin muulloin, mutta vasta tasavahvat viivat merkkaa positiivista. Ehkä niinä heikompi viivasina päivinä oot juonut enemmän tjn. Voi myös olla että meni sulla vain se huippu ohi. Itselläni...
  3. U

Mulla ainakin riippuu tosi paljon juomisesta. Kannattaa tehdä iltapäivällä niin ettei oo juonut kauheasti. Ja aamupissasta jos teen niin on paljon hailakampi viiva kuin seuraavasta pissasta. Tänään sain aamupissasta melkein tasavahvat mutta seuraavasta jo tasavahvat, iltapäivästä sitten olikin...
  4. U

Joo mä oon saanut samanlaisen, en suosittele tota testiä, törkeitä viivanpaikkoja.
  5. U

Kertokaas mistä mä nyt tilaan testit? Harvassa paikassa kerrotaan mistä testistä kyse, one step ei paljon kerro kun Kiinasta tilatuissakin lukee one step ja on ihan erinäköinen paketti. Mikä olis hyvä, herkkä eikä turhia viivanpaikkoja antava??? Tai mistä sellaisen saa? Raskauskeijulta...
  6. U

Ei oo vielä kyllä plussa. Mä sain tasavahvat viivat viime kierrossa ihan menkkojen alla, kaipa se lh vain nousee just ennen menkkoja. Voithan sä tehdä rtesrin, mutta mulla ei ainakaan meinannut raskautta. Pitäis vissiin olla reilusti tummempi kuin kontrolliviiva jos raskautta merkkais
  7. U

Mistäs sit tilais testejä? Turha ehdottaa et tilaa Kiinasta :D Noi babyplanit oli ihan uus juttu, aika hintavia näyttää oleva suomesta ostettuna. Mikähän ois hyvä paikka tilata?
  8. U

Ja negaa... Haluaako joku raskaustestejä? Varma plussa :D No nyt kyllä lopetan, kp3 niin eihän tässä kauaa ole aikaa kun pääsee taas uittamaan ovistestejä. Nähdään :)
  9. U

Ja on vielä ihan punainen. Kamerani tekee noista aina jotenkin harmahtavia. Teen kyllä vielä aamupissasta yhden huomenna.
  10. U

Pitihän se... ja nyt oon kyllä vielä enemmän hämilläni. Selvin ikinä, paljaalla silmällä ihan selkee. Kp 2. http://aijaa.com/HwWJ5M Ja siis raskaustesti vaikka ovistesti paketin päällä :D Joko heitän nää menee vai onkohan tässä vielä jotain toivoa? Vuoto on normaalia, tosin alkoi heti...
  11. U

Mulle ei ainakaan i Mä niin pidän sulle peukkuja toivottavasti nyt on tärpännyt, vaikuttaa ainakin lupaavalta :) Mä kiukuttelen jo miehellekkin kun niin harmittaa ettei taaskaan tärpännyt. No ens kierrossa jos tärppäis :)
  12. U

Täällä kp 1 ja ihan ajallaan. :/
  13. U

Mä maltan olla ostamatta vielä muita testejä. Tänään jo dpo 15 ja yleensä menkat alkanut dpo 15 tai ihan viimeistään dpo 16. Ellei huomenna ala niin sit kyllä ostan :D Ovistesti tänäänkin plussa. Emmä tajuu. päivätestissä ihan todella haaleeta varjoa vain. Mut joo, ei kannata noihin...
  14. U

Luppana sullakin päiväpissasta vahvemmat viivat, mullakin on nyt joka päivä käynyt niin et aamulla ihan hailakat ja illemmalla vahvemmat. Outoa.
  15. U

No höh, oisko ollu kemiallinen? Jotain kuitenkin on ollut meneillään kun sait niinkin vahvoja viivoja (eikä ne ollut mitään kiina testejä, hehheh) Mikä kp tai dpo sulla on?
  16. U

En kyl tajuu yhtään et miks ne häviää ja miks samalla hetkellä toiseen tulee ja toiseen ei tuu.
  17. U

Joo-o, olis jo ihan selvä plussa, ellei noi muut olis negoja, haaleni paljon muutaman minuutin jälkeen ja ihan kuin ois vähän paikkaakin vaihtanut. Nää testit tekee sellaista et alkuun siinä ei näy oikein mitään mut sit minuutissa voi näkyä, kuivuu jonkun 10-20min niin menee sellaiseksi rakeisen...
  18. U

http://aijaa.com/T9QNlY Iltapissasta varmaan tunnin pidätyksellä. Ihan kuin ois inan tummempi kun eilinen josta laitoin kuvan (vai oliko se edellispäivänä) selvästi näkyy kääntelemättä. Ei hitsi pakko huomenna hakea pc testi, hulluksi tulee näitten kiina testien kanssa. Näihin tulee...
  19. U

Kuvaaaaa.. voi olla haaleempi jos oot juonu enemmän :)
  20. U

Teitkl Luppana testiä tälle aamulle

Yhteistyössä