Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jostain luin, että digitestin tulos ei liittyis mitenkään niihin viivoihin sisällä. En tiiä sitten miten se toimii.
  2. U

http://aijaa.com/k0zxrq Alimmassa ihan häivähdys näkyy jotain, en tiedä tuliko kuvaan saakka. Ovistesti edelleen tosi tumma, nyt dpo 11. Jos iltapäivällä onnistuisin pidättämään tarpeeksi pitkään niin oliskohan vieläkin tummempi, tuo 2h pidätyksellä, aamupissan testi vähän vaaleampi. Onko se...
  3. U

Mä näen kyllä tässäkin, tai sitten tuo ovistestin viiva sekoittaa aivot jotenkin :D Mä oon kyllä niin paljon tihrustellut tässä parin päivän aikana näitä, edestä ja takaa, käännellen joka kulmaan, valolla edestä ja sivusta ja ties mistä, että näen olemattomia viivoja jo joka puolella
  4. U

Taas jotain ihme varjoja herkkään testiin, näkyy kuivassakin. Hämää kyllä kun ei noissa aiemmissa ollut mitään varjoja missään, vain tänään ja eilen tullut sellaisia. Toisen merkkiseen testiin tuli taas 5min JÄLKEEN selvä viiva siihen ihan kontrollin viereen kuten eilenkin, mutta oli kadonnut jo...
  5. U

Pakko oli vielä päivällä tehä yks ja negaa näyttää 3h pidätyksellä. Ehkä jonkun varjon siinä näen. Aamulla ois paree olla viivoja, tipun kyllä korkeelta jos ei oo.... Ovistesti meni kuvaamisen jälkeen vielä yhtä vahvaksi mitä kontrolli, se ainakin lupaa hyvää
  6. U

Onko jollain kokemusta noista Kiina testeistä tai lukenut niistä? Näyttääkö ihan samalla tavalla? Niin kutkuttais käydä hakemassa pc liuskoja, jos noi näyttääkin jotenkin turhan myöhään selkeetä viivaa. Mut järki sanoo et älä hae kun kaappi täys testejä. Kyllähän nuo suomalaiset verkkokaupatkin...
  7. U

Enhän mä malttanut olla testaamatta uudestaan, tosin vain 2h edellisestä. Jotain häivähdystä näkyy taas, mutta ei noin paljon kuin aamupissan testeissä. Kylläpä jännittää, miten sitä malttaa olla huomisaamuun. Pakko varmaan illallakin vielä testata :D Kyllä nyt jotain ainakin tapahtuu, koska...
  8. U

Tässäkin näkyy haamua kun pikkukuvaa katsoo, isompana häviää pikselimössöön. Mitähän sulla on nyt menossa kun ei viiva vahvene :(
  9. U

Näinkö omiani vai onko tässä alimmassa jotain viivan alkua? Ovistestikin mun mielestä aika tumma dpo 10. http://aijaa.com/MNfpYQ Ehkä joku 10 min jälkeen tuohon keskimmäiseenkin oli ilmestynyt tällainen, väärässä kohtaa mielestäni, tosin Kiina testejä niin en tiedä missä kohtaa kuuluis...
  10. U

Siltä se kyllä näyttää, pura testi ja laita kuva niin näkyy varmaan paremmin :) Kylläpä sulla nyt on oikein kunnon piinat menossa. Ei oo yhtään reiluu tuollanen, tulis nyt jo kunnon viivat. Kai ostit kunnon kasan testejä :D

Yhteistyössä