Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Nyt on pakko pitää pieni puhe koko porukalle. Ensinnäkin: oli ihana lukea teistä Harmaa pudottaja, Tiitiäinen ja Njp, vaikka uutiset eivät kaikkien kohdalla ihan huippuhyviä ollutkaan. On mahtavaa kuulla, että olette yhä meidän porukassa :) Ja sitten ihan jok'ikiselle ryhmäläiselle tahdon...
  2. T

VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee) Tattari111 - lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg -> vko37 välitulos 82,5kg miltsu76 - lähtömitat 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg -> vko37 välitulos 89kg pulla - lähtömitat...
  3. T

Pieni takaisku ei koko taistelua kaada, hyvä kuitenkin että sä nyt sait nukuttua =) Uni tekee ihmeitä!
  4. T

Mahtava tulos Miltsu :flower: ja sinulle SPHE myös isot onnittelut :flower: Kun katsot viikon 76 tulosta, sä tavallaan pudotit silloin tämänkin viikon kilot jo etukäteen, joten tuossa painossa pysyminen oli upea saavutus! Ajatelkaa, meillä on kohta ensimmäinen kuukausi takana ja porukka on...
  5. T

VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee) Tattari111 - lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg -> vko37 välitulos 82,5kg miltsu76 - lähtömitat 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg -> vko37 välitulos 89kg pulla - lähtömitat...
  6. T

Mun on pakko punnita huomisaamun puntaritulos jo nyt, koska en pääse huomenna puntarille ennen ruokailuja, en ole kotona ollenkaan aamusta. Eiköhän tämä iltapunnitus korvaa aamupunnituksen. Paino ei varmaan hirveästi yön aikana mihinkään laske (tai nouse). Eli äsken kävin puntarilla ja tulos oli...
  7. T

Pessimisti, loistavaa :flower: Mä merkkaan sun tuloksen vasta, kun teet virallisen punnituksen, toivottavasti siis tämän viikon punnituksen. Mahtavasti menee! Ihan hykertelen innosta kun ajattelen tämän jakson pudotettujen kilojen yhteen laskemista jakson lopussa :D Sparkler, yritä ottaa...
  8. T

JellyJolly, kiitos kannustuksesta! Kyllä mä uskon, että vaaka kuitenkin hiukan miinukselle painuu muttei niin paljon kuin epävirallinen punnitus antoi uskoa. Pienikin miinus olis kuitenkin mulle nyt tärkeä juttu, kun tällä viikolla on ollut vähän vaikeampaa. Onnittelut hienosta...
  9. T

Harmaa, tule rohkeasti mukaan vaan! Jos nyt tuntuu, ettei tohdi niin kerää rohkeutta ja tule sitten vähän ajan päästä. Meillähän uusi jakso alkaa kuukauden välein ja kesken jaksonkin voi ilmoittautua eli kyllä sä ryhmään ehdit!
  10. T

Huomenta! Nyt iski ahdistus. Huomenna on puntaripäivä ja mä sain eilen ahmimiskohtauksen :mad: Sen positiivisen asian kuitenkin huomasin, ettei kohtaus ollut täysin hallitsematon. Tai no, oli se pienen hetken hallitsematon, mutta en kuitenkaan tyhjentänyt koko jääkaappia ja pakastinta tai...

Yhteistyössä